Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah fantastiskNår du er så godtesjuk at du lager en sjokoladekake-røre for å spise den!! Skjønner ikke hva som går av meg denne gang...
Vis vedlegget 424689
Hva mener du med at pcos som klusser? Hvordan går det til?Jeg har vært litt rar i magen i de siste dagene, tok en test nå og den ble nokså sterk. Men jeg tipper det er pcos som tuller egentlig.. blir uansett spennende å se i morgen.
Vis vedlegget 423527
Ville unngår tidligtestene, syns alle er så usikre. Hadde flere tidligtestene jeg brukte når jeg gikk på prevensjon, sjekket hver måned fordi prevensjon ikke alltid fungerer som det skal på meg (blitt gravid tidligere). Så jeg fikk jo hjertestans når jeg fikk positivt på de testene, men så var de ikke positive allikevel (hadde forskjellige merker)Hvilken tidlig test er den aller beste?
Det lurer jeg også påHvilken tidlig test er den aller beste?
Jeg får 27.september, men tipper det blir flyttet på ordinær ultralyd. Ble flyttet med 10 dager fram sist, og kom 1,5 uke på overtid. Tipper oktober blir mer riktig.Vi er jo i månedsskifte nå, hvilken termin vil du få om spiren sitter?
Jeg får 1 oktober
Sist jeg sjekket vil jeg evnt få 26.septVi er jo i månedsskifte nå, hvilken termin vil du få om spiren sitter?
Jeg får 1 oktober
Jeg er veldig glad i clearblue tidlig deteksjon! Men også makesure grå pakke test tidligHvilken tidlig test er den aller beste?
Digg!! Nå har jeg trøkka i meg en belgisk vaffel på jordbærpikene. Såå digg!! Sitter å venter på at baren jeg var på i helga åpner, for jeg har mista husnøklene Murrer ganske godt i dag. Har to dager fri nå så jeg skal prøve å holde meg unna testene, men det er vanskelig når vi nærmer oss 8 dpo.Når du er så godtesjuk at du lager en sjokoladekake-røre for å spise den!! Skjønner ikke hva som går av meg denne gang...
Vis vedlegget 424689
Håper den sitter nå, så du slipper å venteVanskelig å gå ut i fra menstermin her da jeg ikke har hatt noen sykluser, kun spontanabort og kjemisk. Men ut i fra El så blir det ca 29.Sept, men vipper mellom 28-30.sept. Sitter ikke spira denne gangen så tar vi en pause med testingen, mtp at vi har mulighet til å planlegge så vil jeg unngå barn med bursdag sent på året. Både fordi jeg selv syns det er kjipt med bursdag 28.des og mtp styret med bhgplass
Hoss oss med pcos kan LH hormonet svinge opp og ned hele syklusen. Jeg kan få positive tester flere ganger på forskjellige steder i syklusen. Jeg har heldigvis sterke el symptomer, og har lært meg hvordan jeg skal bruke el tester etter kroppen min. Det er nok ikke alle med pcos som sliter med dette, altsåHva mener du med at pcos som klusser? Hvordan går det til?
Har selv pcos og har ikke hørt at det kan påvirke testresultater?
Jeg blir nok også flyttet på, det ble jeg med de to andre også, begge kom over terminJeg får 27.september, men tipper det blir flyttet på ordinær ultralyd. Ble flyttet med 10 dager fram sist, og kom 1,5 uke på overtid. Tipper oktober blir mer riktig.
Godt jeg ikke er alene med å feite meg opp i dpo land oi nå blir det spennende!! Har du noe følelse? Krysser fingrene for deg, både for spire og at du fant husnøkkelenDigg!! Nå har jeg trøkka i meg en belgisk vaffel på jordbærpikene. Såå digg!! Sitter å venter på at baren jeg var på i helga åpner, for jeg har mista husnøklene Murrer ganske godt i dag. Har to dager fri nå så jeg skal prøve å holde meg unna testene, men det er vanskelig når vi nærmer oss 8 dpo.
Skjønner Jeg fikk diagnosen etter at jeg fikk utredning da jeg reagerte slik på coronavaksinen. I utgangspunktet fikk jeg beskjed om at hvis jeg ville ha flere barn måtte det bli med hjelp. Vi har virkelig ikke prøvd å bli gravid, heller det motsatte, å kjæresten min har ikke kommer inni meg. Så at dette egget skulle bli befruktet er mot all fornuft og odds. Skjønner rett og slett ikke. Jeg hadde tydelige el-smerter 30.desmber, så det var vel nyttårsaften-ish. Først håper man på falsk alarm, så svinger det til at man er reddnoe skal gå galtHoss oss med pcos kan LH hormonet svinge opp og ned hele syklusen. Jeg kan få positive tester flere ganger på forskjellige steder i syklusen. Jeg har heldigvis sterke el symptomer, og har lært meg hvordan jeg skal bruke el tester etter kroppen min. Det er nok ikke alle med pcos som sliter med dette, altså
Åå har du fått positiv graviditetstest?Skjønner Jeg fikk diagnosen etter at jeg fikk utredning da jeg reagerte slik på coronavaksinen. I utgangspunktet fikk jeg beskjed om at hvis jeg ville ha flere barn måtte det bli med hjelp. Vi har virkelig ikke prøvd å bli gravid, heller det motsatte, å kjæresten min har ikke kommer inni meg. Så at dette egget skulle bli befruktet er mot all fornuft og odds. Skjønner rett og slett ikke. Jeg hadde tydelige el-smerter 30.desmber, så det var vel nyttårsaften-ish. Først håper man på falsk alarm, så svinger det til at man er reddnoe skal gå galt
Jeg opplever akkurat samme!! Har lurt på om det er normalt… har aldri tenkt over det i andre sykluser…Jeg har de siste to dagene opplevd mye mer utflod enn vanlig, sikkert litt mye informasjon men er av og til sånn at trusen er våt, nærmest som om jeg har tisset litt på meg er bare 4-6 dpo, så tror egentlig ikke nødvendigvis det er et tegn på noe, men har ikke opplevd det sånn andre sykluser, så lurer vel egentlig på om noen har opplevd det samme??
Det må sies at det er luktfritt og «normal» farge og konsistens, bare veldig mye!