IKM uke 3❤️❄️

Åå har du fått positiv graviditetstest? ❤️
Ja, jeg tror det.. har tatt to stk i dag, en på morgen og en clearblue i ettermiddag på en liten skvett da jeg ikke klarte å vente til i morgen/torsdag er vel ca 8 dpo i dag... kanskje det bare er skyggestreker?

Vedlegg

• IMG_20240109_145327.jpg
    IMG_20240109_145327.jpg
    667,4 KB · Visninger: 91
  • IMG_20240109_080015.jpg
    IMG_20240109_080015.jpg
    1,2 MB · Visninger: 86
Æææææ!!! Teste i morgen eller vente til fredag? Til lørdag?? Herregud, plutselig var det 8 dpo!! (I morgen altså)
Jeg fikk raskt svart belte i testing har vel dekt inn ene vikarstillingen på apoteket
Om man "tåler" negativ test i noen dager så sier jeg kjør på. Om man detter i kjelleren og mister motet allerede 8-9 dpo så heller jeg mot at det kan være lurt å vente kanskje

Jeg fikk raskt svart belte i testing har vel dekt inn ene vikarstillingen på apoteket
Om man "tåler" negativ test i noen dager så sier jeg kjør på. Om man detter i kjelleren og mister motet allerede 8-9 dpo så heller jeg mot at det kan være lurt å vente kanskje
Ååå, men det er det som er så vanskelig å vite nå. Har latt være å kjenne etter symptomer de første dagene etter el, men de siste dagene nå har det vært så mye aktivitet at jeg blir håpefull… kanskje jeg burde vente… vanskelig å bestemme seg :hilarious:

Jeg opplever akkurat samme!! Har lurt på om det er normalt… har aldri tenkt over det i andre sykluser…
Må si det er godt å høre at jeg ikke er alene om det! Har ikke bekymret meg så mye siden det som sagt er luktfritt og ellers normalt, men må si det er litt irriterende å føle seg våt mellom beina hele tiden:bag:

Jeg kan ikke huske å ha opplevd det i andre sykluser, men tørr ikke helt å håpe at det er et symptom så tidlig heller:angelic: Nå skal det være sagt at dette bare er 4. syklus etter p-pilleslutt og jeg har gått på de i 7-8 år så kan godt være det er en normal del av syklus, men at jeg ikke kjenner kroppen godt nok uten prevensjon enda:hilarious:

Godt jeg ikke er alene med å feite meg opp i dpo land :hilarious: oi nå blir det spennende!! Har du noe følelse? Krysser fingrene for deg, både for spire og at du fant husnøkkelen :hilarious:
Det murrer ganske godt nå, og mer utflod. Det var sånn sist den satt også! Får så lyst å teste :nailbiting: Husnøklene er bortevekk… Leta hele byen gjennom. Veldig typisk meg:smiley-bounce022

Jeg hadde det sånn 4-5 dpo, mengder med hvit utflod. Noe jeg aldri har sånn på den måten.
Var det slik denne syklusen, eller før en positiv test? Nå merker jeg at jeg begynner å bli gal og kjenner etter på alt mulig og håper alt er et symptomo_O Hos meg er det hvit utflod kombinert med gjennomsiktig og tyntflytende utflod

Ja, jeg tror det.. har tatt to stk i dag, en på morgen og en clearblue i ettermiddag på en liten skvett da jeg ikke klarte å vente til i morgen/torsdag er vel ca 8 dpo i dag... kanskje det bare er skyggestreker?
Se der ja, blir spennende å se hvordan det utvikler seg :D tar du ny i morgen?

Må si det er godt å høre at jeg ikke er alene om det! Har ikke bekymret meg så mye siden det som sagt er luktfritt og ellers normalt, men må si det er litt irriterende å føle seg våt mellom beina hele tiden:bag:

Jeg kan ikke huske å ha opplevd det i andre sykluser, men tørr ikke helt å håpe at det er et symptom så tidlig heller:angelic: Nå skal det være sagt at dette bare er 4. syklus etter p-pilleslutt og jeg har gått på de i 7-8 år så kan godt være det er en normal del av syklus, men at jeg ikke kjenner kroppen godt nok uten prevensjon enda:hilarious:
Jeg kjenner på det samme der også… da jeg prøvde første gangen så testet jeg ikke el så har null peiling på symptomer og syklus, etter fødsel gikk jeg på prevensjon til vi begynte å prøve igjen nå i mai, og da testet jeg ikke el før i august og da klaffet det. Så er ganske ny på det å bli kjent med syklusen og time aksjer til el og sånn… aaaner ikke om dette er vanlig i dpo-land, eller om det betyr noe, men håper jo på det siste da :smiley-angelic006

Det murrer ganske godt nå, og mer utflod. Det var sånn sist den satt også! Får så lyst å teste :nailbiting: Husnøklene er bortevekk… Leta hele byen gjennom. Veldig typisk meg:smiley-bounce022
Åh ekstra spennende :woot: gleder meg til testingen din starter :love017
Så kjedelig med nøkkelen da :bored:

Jeg kjenner på det samme der også… da jeg prøvde første gangen så testet jeg ikke el så har null peiling på symptomer og syklus, etter fødsel gikk jeg på prevensjon til vi begynte å prøve igjen nå i mai, og da testet jeg ikke el før i august og da klaffet det. Så er ganske ny på det å bli kjent med syklusen og time aksjer til el og sånn… aaaner ikke om dette er vanlig i dpo-land, eller om det betyr noe, men håper jo på det siste da :smiley-angelic006
Ja vi får krysse fingrene for at det betyr noe!:Heartred Jeg har ikke testet etter el, men ifølge flo og babyverden sammen med symptomer tror jeg det er trygt å si jeg er ca. 4-6 dpo.

Også litt usikker på det med aksjer, vi har kjørt fast legging av aksjer annenhver dag for om vi ikke treffer el, treffer vi hvertfall dagen før :hilarious: tenker å begynne å teste etter el neste pp hvis det ikke går nå.

Har dere prøvd lenge?
Nei, sluttet på prevensjon i september, dette er 4. pp, men det føles lenge! Er litt bekymret da det er flere nær familie har pcos, celleforandringer og ellers utfordringer med fertilitet :nailbiting: Jeg var faktisk hos gynekolog i tidlig 2022, med innvendig ultralyd og da skulle alt være i orden, men bekymrer meg for at hormonell prevensjon har holdt det i sjakk…

Omg, så merkelig! Jeg har lekket masse «melk» i bh’n min i dag. La ikke merke til det før nå. Store ringer i lys bh :laughing002 Synes ikke puppene er så ømme, men har stukket litt. Herregud jeg er så spendt!
Ooh dette må da bety spire?? Nå ble jeg skikkelig spent jeg også :excited001

Back
Topp