Haha nei! Trondheim. Her har vi mange. Elsker Cæsar salaten deresDu holder til i Tønsberg eller i Moss? Ikke ofte jeg ser at Jorbærpikene blir nevnt, så ble nysgjerrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nei! Trondheim. Her har vi mange. Elsker Cæsar salaten deresDu holder til i Tønsberg eller i Moss? Ikke ofte jeg ser at Jorbærpikene blir nevnt, så ble nysgjerrig
Hmm, er det bare meg som ser noe svakt her??Fremdeles hvit her. Ca 9 dpo. Tester ett par dager til også gir jeg opp og venter på TR.
Vis vedlegget 424781
Er det noe her? Litt vanskelig å se, men tror kanskje jeg ser noe?Vis vedlegget 424787
Woops! Røk på en liten test da 8dpo og jeg bruker jo ikke teste positivt før hvertfall 9dpo. Skulle vente jeg da Håper det blir en fin babystrek nå de neste dagene. Våknet med vondt bekken, kvalm og metallsmak i munn.
Negativ test idag også, mye mensensmerter. Tempen hoppet opp (slik den ofte gjør dagen før tr kommer), og hvilepuls har sunket til bunns. Så nå venter jeg på tr, har ringt gynekolog ang hydrosonografi som hun anbefalte meg å teste hvis det ikke klaffer av seg selvHvordan går det med deg @AnneS ?
Veldig lei meg for det ikke klaffet for deg denne gang heller men det er godt å lese at du ikke er like knust, det er bra håper du får god hjelp videre!Negativ test idag også, mye mensensmerter. Tempen hoppet opp (slik den ofte gjør dagen før tr kommer), og hvilepuls har sunket til bunns. Så nå venter jeg på tr, har ringt gynekolog ang hydrosonografi som hun anbefalte meg å teste hvis det ikke klaffer av seg selv
Så du kan vel egentlig sette meg på tr. Og det er merkelig, men jeg er ikke like knust denne pp
Jeg synes også det er antydning her! Håper for degFremdeles hvit her. Ca 9 dpo. Tester ett par dager til også gir jeg opp og venter på TR.
Vis vedlegget 424781
Vet ikke om det er ønsketenkning eller streksynet som har tatt meg, men synes jeg myser noe her også jeg altsåVis vedlegget 424787
Woops! Røk på en liten test da 8dpo og jeg bruker jo ikke teste positivt før hvertfall 9dpo. Skulle vente jeg da Håper det blir en fin babystrek nå de neste dagene. Våknet med vondt bekken, kvalm og metallsmak i munn.
Jeg er jo selvfølgelig lei meg, og skulle gjerne ønsket at det klaffet. Men jeg tror det at jeg har et tiltak å se frem til, gjør at jeg tar det lettere nåVeldig lei meg for det ikke klaffet for deg denne gang heller men det er godt å lese at du ikke er like knust, det er bra håper du får god hjelp videre!
Kjenner det er tøft å sette deg på tr, tror jeg venter litt, til du er på cd 1 hvis det er greit for deg?
Jeg stussa over det da jeg ikke hadde sett/hørt om det fra andre steder, måtte søke det opp selv og da kom det kun opp i Moss og Tønsberg, bor selv i Tønsberg men ut i fra kommentarene kan jeg jo ha tatt feil, bare rart det ikke dukket opp i søket.Whaat er jordbærpikene bare i Tønsberg og Moss? Måtte Google og ser jo sånn ut! Trodde det var overalt jeg
Det hjelper nok på å ha noe å se frem til, at du kanskje får hjelp jeg heier på deg, nå må spiren sitte!!Jeg er jo selvfølgelig lei meg, og skulle gjerne ønsket at det klaffet. Men jeg tror det at jeg har et tiltak å se frem til, gjør at jeg tar det lettere nå
Jada,du setter meg på tr når det passer
Nå kan du sette meg på tr, begynte å spotte nettoppDet hjelper nok på å ha noe å se frem til, at du kanskje får hjelp jeg heier på deg, nå må spiren sitte!!
Ingen erfaring dessverre, og håper på festeblødning! Måtte bare kommentere, enda ei julestjerne jo!Er det noen som har erfaring med festeblødning?
Hei! Det er ganske stille fra meg siden jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger. Jeg har ikke testa etter EL men frie den var 1 eller 2. selv om appen sier 6. I går CD22 begynte jeg å spotte litt og ble ganske mot løs fordi jeg tenkte at mensen kom tidlig Jeg har valgt å vente å se men blør ikke mye men har nå blød en og en halv dag.
Jeg har egentlig sakt jeg skal vente til etter IKM med å teste men kan bli vanskelig hvis dette er festeblødning. Det viker mer som det enn TR
Hvis blodet stopper helt og ikke tar seg opp kan det ryke på lørdag morgen Har hatt litt rare sykluser siden SA i mai. Flest på 33 og en på 25.
Jeg brukte denne mye da jeg tempet: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.phpFor dere som temper. I dag tidlig våknet jeg 2 timer tidligere enn jeg pleier og tok tempen på auto før jeg så på klokka. La meg til å sove igjen også våknet minste så jeg var ute av sengen ca en time før alarmen i tillegg til at jeg sov ikke så veldig den siste timen der. Blir det rett og bruke den første tempen eller den siste tempen? Skiller jo endel
Ser den, googlet og fant det sammeTønsberg her ogsåJeg stussa over det da jeg ikke hadde sett/hørt om det fra andre steder, måtte søke det opp selv og da kom det kun opp i Moss og Tønsberg, bor selv i Tønsberg men ut i fra kommentarene kan jeg jo ha tatt feil, bare rart det ikke dukket opp i søket.