IKM uke 3❤️❄️

Slitsomt med så uklare signaler:sorry: Men spennende at det er litt likheter da! Håper for deg! :Heartred
Ja, veldig. I ene øyeblikket, så er jeg helt sikker på att jeg er gravid, og i neste er jeg sikker på att jeg ikke er det. Hehe. Husker ikke hvordan det var med symptomer i starten sist, da det ikke var planlagt, bare husker jeg blødde av å på i tre mnd. Nå endte det desverre galt i uke 17, så har jo ikke så lyst til å blø om jeg evt er gravid. :)

Da var nok en dag forbi :) jeg gikk inn i dpo land uten noen som helst planer! Tenkte disse ukene kom til å snigle avgårde. Men nå har kalenderen fylt seg litt opp og dagene går greit forbi :love017
Om 1 uke så vet jeg svaret :nailbiting:

I morgen er det torsdag alt, kanskje flere av dere tester? Jeg er super spent!! :love017:happy093
Så spennende! Jeg gleder meg masse til å følge med på deres tester :Heartred

Nå er jeg 5-7 dpo og føler skikkelig på testetrangen:shy: Disse neste dagene kommer til å gå saaaakte, så får vi se hvor lenge jeg klarer vente:angelic: hjelper litt å leve gjennom dere da og følge med på deres tester mens jeg venter!

Da var nok en dag forbi :) jeg gikk inn i dpo land uten noen som helst planer! Tenkte disse ukene kom til å snigle avgårde. Men nå har kalenderen fylt seg litt opp og dagene går greit forbi :love017

I morgen er det torsdag alt, kanskje flere av dere tester? Jeg er super spent!! :love017:happy093
Deilig å ha litt å gjøre i dpo-land. Jeg har hatt fri i dag og har i morgen også. Da er det raskt å ryke på en test! Går mye bedre å holde seg når man har full hverdag :laughing002 Blir vel kanskje en test i morgen å så venter jeg til lørdag med siste makesure, før jeg forhåpentligsvis kan gå over til mine litt dyrere clearblue, hvis mens ikke kommer på mandag!! Wææ, Åå håper det bugner over med positive tester nå snart:love7

Deilig å ha litt å gjøre i dpo-land. Jeg har hatt fri i dag og har i morgen også. Da er det raskt å ryke på en test! Går mye bedre å holde seg når man har full hverdag :laughing002 Blir vel kanskje en test i morgen å så venter jeg til lørdag med siste makesure, før jeg forhåpentligsvis kan gå over til mine litt dyrere clearblue, hvis mens ikke kommer på mandag!! Wææ, Åå håper det bugner over med positive tester nå snart:love7
Jeg også har mandagen som dagen... ;)

Der røyk jeg på en testesmell, 7 dpo! Negativ som forventet, tror ikke vi traff el denne runden uansett.. men, får vente til helga å teste på nytt!

Vedlegg

• 20240111_054009.jpg
    20240111_054009.jpg
    1,3 MB · Visninger: 43
Kjenner jeg gleder meg til å teste om noen dager, er bare 5dpo men har hatt noen helt syke drømmer siste dagene. Og det var typ det eneste symptomet jeg hadde i starten med første :smiley-bounce012

Ja, veldig. I ene øyeblikket, så er jeg helt sikker på att jeg er gravid, og i neste er jeg sikker på att jeg ikke er det. Hehe. Husker ikke hvordan det var med symptomer i starten sist, da det ikke var planlagt, bare husker jeg blødde av å på i tre mnd. Nå endte det desverre galt i uke 17, så har jo ikke så lyst til å blø om jeg evt er gravid. :)
Uff, så tungt å miste så sent :sorry: Nå må det sette seg en terminspire, og ingen flere blødninger!

Kjenner jeg gleder meg til å teste om noen dager, er bare 5dpo men har hatt noen helt syke drømmer siste dagene. Og det var typ det eneste symptomet jeg hadde i starten med første :smiley-bounce012
Uu! Vært typisk symptom for meg også, så forstå du er spent!

Gaaah, jeg er bare 4 DPO og venter til IKM med å teste. Men det hindrer meg ikke fra å tenke over alle symptomer som finnes. I går frøs jeg for eksempel kjempemye, selv om det var den varmeste dagen på to uker. Kan det være? Men samtidig var jeg jo bare 3 DPO... :hilarious:

7dpo her og kommer nok til å svi av en test ikveld :bag:

Gått på cyclogest denne runden siden jeg hadde det på resept og har hatt murringer pga det men ellers ikke noe indikasjon på at det har klaffet. Det er tidlig å teste allerede ikveld men man blir avhengig av å tisse på disse pinnene:confused005:playful:

Så spennende! Jeg gleder meg masse til å følge med på deres tester :Heartred

Nå er jeg 5-7 dpo og føler skikkelig på testetrangen:shy: Disse neste dagene kommer til å gå saaaakte, så får vi se hvor lenge jeg klarer vente:angelic: hjelper litt å leve gjennom dere da og følge med på deres tester mens jeg venter!
Den testetrangen, man blir rett og slett avhengig :hilarious:Ja, det hjelper litt å henge her å se på dere andre teste! Håper dagene går fort, så du klarer å vente noen dager til :shy:

Så deilig med fri! ❤️ har du testet? Tipper vi er flere som venter i spenning her :D

Der røyk jeg på en testesmell, 7 dpo! Negativ som forventet, tror ikke vi traff el denne runden uansett.. men, får vente til helga å teste på nytt!
Du jeg føler faktisk jeg ser noe der jeg?? Kan jo være skyggestrek da men jeg ser strek!

7dpo her og kommer nok til å svi av en test ikveld :bag:

Gått på cyclogest denne runden siden jeg hadde det på resept og har hatt murringer pga det men ellers ikke noe indikasjon på at det har klaffet. Det er tidlig å teste allerede ikveld men man blir avhengig av å tisse på disse pinnene:confused005:playful:
Å tisse på en pinne er nesten som å ruse seg:hilarious::hilarious:
Håper du får 2 streker på testen denne uken ❤️

Jeg hadde eggløsning rundt 7 januar, etter det har jeg hatt mye kramper i livmor av og på og stikkinger, noen som vet om dette er normalt? Tror ikke jeg hadde det sånn sist :(

Jeg er 5 dpo, og måtte selvfølgelig google i går om egget kan feste seg 4 dpo :hilarious:
TMI: da jeg tørket meg i går kveld kom det tykkt slim som var lyyys rosa. Aldri opplevd det før, så da ble jeg nyskjerrig!
I dag våknet jeg med hodeverk og veldig sulte. Jeg har INGEN kviser, det har ikke skjedd på dette året som prøver!! Kanskje letrozol har stabilisert hormonene mine? Eller er kroppen opptatt av å jobbe med egget/spiren? :love017
i går var jeg også støl i magen, kjente litt sliting på venstre side, stikk i livmor og murringer.
Ømme pupper fra en annen verden siden el.

Spent på hva denne dagen bringer :hilarious:

Jeg tar 2x2 wild yam, usikker om det kan påvirke tempen?? Men jeg synes den ser veldig bra ut
Screenshot_20240111_090154_FF App.jpg

Back
Topp