IKM uke 3❤️❄️

Er det noe her? Litt vanskelig å se, men tror kanskje jeg ser noe?
Med de symptomene så må det bare være en spire! Håper du får fine tester i morgen :love017
Vet ikke om det er ønsketenkning eller streksynet som har tatt meg, men synes jeg myser noe her også jeg altså :smiley-angelic006
Aner ikke. Har litt streksyn selv! Krysser fingrene. Blir veldig spennede:HeartredNeste mnd blir nok siste gang vi prøver før vi venter mot høsten igjen. Har ikke økonomi til det styret med bhg opptak :smiley-ashamed004 :laughing002

Er det noen som har erfaring med festeblødning?

Hei! Det er ganske stille fra meg siden jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger. Jeg har ikke testa etter EL men frie den var 1 eller 2. selv om appen sier 6. I går CD22 begynte jeg å spotte litt og ble ganske mot løs fordi jeg tenkte at mensen kom tidlig:banghead: Jeg har valgt å vente å se men blør ikke mye men har nå blød en og en halv dag.
Jeg har egentlig sakt jeg skal vente til etter IKM med å teste men kan bli vanskelig hvis dette er festeblødning. Det viker mer som det enn TR:dead:
Hvis blodet stopper helt og ikke tar seg opp kan det ryke på lørdag morgen:arghh: Har hatt litt rare sykluser siden SA i mai. Flest på 33 og en på 25.
Har fått tre barn to graviditeter før det var abort og etter barna to MA så hvert gravid 7 ganger og hatt en festeblødning . Svært få får det , mener det er 2 og 100 eller noe . Men det blir snakket som om det er noe de fleste får .

Da var vi klare for å begynne å teste om litt over en uke Kun 3DPO i dag, men er så spent! Klarer nesten ikke å vente

Vedlegg

• IMG_9975.jpeg
    IMG_9975.jpeg
    424,9 KB · Visninger: 52
Kan virkelig bli rar i denne dpo-tiden klarte ikke vente til i morgen, så testet nå etter jobb i ettermiddag. Jeg fikk positiv test i går, og hadde vel håpt på sterkere strek i dag. Men det er den ikke. Selv om dette ikke var planlagt så har jeg begynt å bli redd noe er galt, eller kanskje det er en kjemisk graviditet jeg har.. er 9 dpo..
Hva tenker dere?

Vedlegg

• Snapchat-1203927978.jpg
    Snapchat-1203927978.jpg
    1,3 MB · Visninger: 69
  • IMG_20240110_173423.jpg
    IMG_20240110_173423.jpg
    1,2 MB · Visninger: 74
Kan virkelig bli rar i denne dpo-tiden klarte ikke vente til i morgen, så testet nå etter jobb i ettermiddag. Jeg fikk positiv test i går, og hadde vel håpt på sterkere strek i dag. Men det er den ikke. Selv om dette ikke var planlagt så har jeg begynt å bli redd noe er galt, eller kanskje det er en kjemisk graviditet jeg har.. er 9 dpo..
Hva tenker dere?
Jeg har aldri brukt disse testene selv, men føler jeg har lest her inne at de er kjent for skygger?
Men håper du får en tydelig økning i morgen ❤️

Hva tenker dere?
Jeg tenker at 9dpo er veldig tidlig, så det har ikke noe å si om streken er svak enda :Heartred og stigning skal jo sammenlignes helst annenhver dag, når hcg er såpass lav er det så lite som skal til for at streken skal virke lik/svakere som dagen før (urinkonsentrasjon, testens fargestoff osv.) Så mao :Gratulerer!:D:love7

Jeg tenker at 9dpo er veldig tidlig, så det har ikke noe å si om streken er svak enda :Heartred og stigning skal jo sammenlignes helst annenhver dag, når hcg er såpass lav er det så lite som skal til for at streken skal virke lik/svakere som dagen før (urinkonsentrasjon, testens fargestoff osv.) Så mao :Gratulerer!:D:love7
Takk ❤️

Jeg har aldri brukt disse testene selv, men føler jeg har lest her inne at de er kjent for skygger?
Men håper du får en tydelig økning i morgen ❤️
Takk ❤️
Leser så mye forskjellig om skygger at jeg ikke vet om det går an å stole på noen av testene til slutt... Prøvde den rfsu tidlig også, der tenkte jeg at det jeg så ikke var en reell positiv strek.

Har begynt å få kviser på haka, noe jeg pleier få ca. 1 uke før TR, men håper ikke det utelukker muligheten for graviditet :nailbiting: Jeg har aldri vært gravid før, så vet jo ikke om det ville vært annerledes ved en graviditet. Kvisene skyldes jo hormoner, og er jo mange hormoner i sving også ved graviditet, så prøver å holde litt på håpet enda…

Har fått tre barn to graviditeter før det var abort og etter barna to MA så hvert gravid 7 ganger og hatt en festeblødning . Svært få får det , mener det er 2 og 100 eller noe . Men det blir snakket som om det er noe de fleste får .
Hvordan viste du at det var festeblødning og ikke mens?

Hva tenker dere?
Disse er også ikke supre å teste med så tidlig. Får ofte skygger! Men 9 dpo er kjempetidlig å teste. HCG dobles ca hver 48 timer, så prøv igjen i morgen eller om en dag til :Heartred

Har begynt å få kviser på haka, noe jeg pleier få ca. 1 uke før TR, men håper ikke det utelukker muligheten for graviditet :nailbiting: Jeg har aldri vært gravid før, så vet jo ikke om det ville vært annerledes ved en graviditet. Kvisene skyldes jo hormoner, og er jo mange hormoner i sving også ved graviditet, så prøver å holde litt på håpet enda…
Jeg hadde helt forferdelig hud når jeg fant ut at jeg var gravid første gang, så ble hunden så mye finere i løpet av svangerskapet. Kviser kan tyde på både mens og graviditet:Heartred

Hvordan går det med deg? :love7
Takk som spør❤️ 9dpo og negativ test I dag. Har spottet litt av og på siden 6dpo tror jeg det var. Men det er liksom minimalt, har litt mensmurringer nå og da, og går på do litt for ofte fordi jeg alltid tenker att nå blør jeg skikkelig, så er det ingen ting. Skjønner ikke hva denne kroppen driver med. Når jeg ble gravid I mai, så testet jeg ikke før jeg var 6 uker på vei, fordi jeg blødde av og på da også, og trodde bare mensen var litt rar.. så veldig spendt på om det er noe på gang nå eller ikke :-)

Takk ❤️
Leser så mye forskjellig om skygger at jeg ikke vet om det går an å stole på noen av testene til slutt... Prøvde den rfsu tidlig også, der tenkte jeg at det jeg så ikke var en reell positiv strek.
Enig, omtrent ingen tester er til å stole på, særlig så tidlig. Det beste er nok å holde seg til digital, men der er jo så gøy å se strek også! :shy:

Da var nok en dag forbi :) jeg gikk inn i dpo land uten noen som helst planer! Tenkte disse ukene kom til å snigle avgårde. Men nå har kalenderen fylt seg litt opp og dagene går greit forbi :love017
Om 1 uke så vet jeg svaret :nailbiting:

I morgen er det torsdag alt, kanskje flere av dere tester? Jeg er super spent!! :love017:happy093

Takk som spør❤️ 9dpo og negativ test I dag. Har spottet litt av og på siden 6dpo tror jeg det var. Men det er liksom minimalt, har litt mensmurringer nå og da, og går på do litt for ofte fordi jeg alltid tenker att nå blør jeg skikkelig, så er det ingen ting. Skjønner ikke hva denne kroppen driver med. Når jeg ble gravid I mai, så testet jeg ikke før jeg var 6 uker på vei, fordi jeg blødde av og på da også, og trodde bare mensen var litt rar.. så veldig spendt på om det er noe på gang nå eller ikke :)
Slitsomt med så uklare signaler:sorry: Men spennende at det er litt likheter da! Håper for deg! :Heartred

Back
Topp