IKM uke 3❤️❄️

Jeg ser også, håper den blir sterkere og at det ikke er de domme skyggestrekene til bp!!
Ja, jeg prøver å ha litt is i magen, for jeg har fått sterkere strek enn dette tidligere uten at det har blitt noe mer. Men det kunne jo også ha vært kjemisk for alt jeg vet… uansett sterkere enn i går, bare LITT nervepirrende å vente til i morgen tidlig nå :hilarious:

Ja, jeg prøver å ha litt is i magen, for jeg har fått sterkere strek enn dette tidligere uten at det har blitt noe mer. Men det kunne jo også ha vært kjemisk for alt jeg vet… uansett sterkere enn i går, bare LITT nervepirrende å vente til i morgen tidlig nå :hilarious:
Ikke så lett å vite, men jeg har fått veldig sterke streker på bp uten det var kjemisk (hadde ikke hatt el) Skuffende!
Det skjønner jeg, jeg hadde aldri klart det!! :hilarious:

Så deilig med fri! ❤️ har du testet? Tipper vi er flere som venter i spenning her :D
IMG_5772.jpeg

Herregud!! Der kommer jo streken. Den er svak men den er der :nailbiting: :Heartred :Heartred

Vedlegg

• IMG_5774.jpeg
    IMG_5774.jpeg
    212,8 KB · Visninger: 39
Wæææ!! Jeg ser den!! Den måtte jo komme med disse preggo-symptomene dine!! JIPPI!! :excited001
Nå sitter jeg bare å tripper til neste test, elsker dette :woot:
Ja omg! Det stakk på mye på høyre side i livmora i natt. Da tenkte jeg at nå har det festa seg. Veldig spendt på om det sitter denne gangen :Heartred Nå skjønner jeg hvorfor jeg er sååå trøtt:laughing002

Om jeg stirer skikkelig hardt, så føler jeg att jeg kan se noe, men den er nok blenda:-) får det ikke frem på bilde ihvertfall:) ser også att jeg har tester fra det dårlige partiet..

Vedlegg

• 20240111_101914.jpg
    20240111_101914.jpg
    654,7 KB · Visninger: 72
Jeg er 5 dpo, og måtte selvfølgelig google i går om egget kan feste seg 4 dpo :hilarious:
TMI: da jeg tørket meg i går kveld kom det tykkt slim som var lyyys rosa. Aldri opplevd det før, så da ble jeg nyskjerrig!
I dag våknet jeg med hodeverk og veldig sulte. Jeg har INGEN kviser, det har ikke skjedd på dette året som prøver!! Kanskje letrozol har stabilisert hormonene mine? Eller er kroppen opptatt av å jobbe med egget/spiren? :love017
i går var jeg også støl i magen, kjente litt sliting på venstre side, stikk i livmor og murringer.
Ømme pupper fra en annen verden siden el.

Spent på hva denne dagen bringer :hilarious:

Jeg tar 2x2 wild yam, usikker om det kan påvirke tempen?? Men jeg synes den ser veldig bra ut
Vis vedlegget 424896
Jeg husker jeg hadde slim i to dager ca. 4 dager etter eggløsning sist ❤️

Om jeg stirer skikkelig hardt, så føler jeg att jeg kan se noe, men den er nok blenda:) får det ikke frem på bilde ihvertfall:) ser også att jeg har tester fra det dårlige partiet..
Synes jeg og skimter noe til tross for elendig streksyn. Ta en ny med annen strimle hvis du har?:)

Håper det ❤️ har du begynt å teste? ❤️❤️
Nope, bare 6 dpo i dag, så tester ikke noe før søndag (aldri testet positivt før 9dpo). Kjenner det går veldig greit å vente nå, ikke noe rare drømmer, ingen tunge pupper eller veldig tidlige oppvåkninger (andre enn når mini vekker meg), så føles ikke som det har klaffet :sorry:

Nope, bare 6 dpo i dag, så tester ikke noe før søndag (aldri testet positivt før 9dpo). Kjenner det går veldig greit å vente nå, ikke noe rare drømmer, ingen tunge pupper eller veldig tidlige oppvåkninger (andre enn når mini vekker meg), så føles ikke som det har klaffet :sorry:
Ikke gi opp om du ikke har symptomer ❤️jeg har 6 barn og alle har egentlig vært litt forskjellige med symptomer. Med ene barnet gikk jeg til uke 20 før jeg fant det ut! Hadde absolutt ingen symptomer i det hele tatt :-)

Jeg har bare tester fra det dårlige partiet :-(
Akkurat vært å handlet nå! Å så det jo så klart ikke før jeg hadde åpnet pakken :)
Hvilket parti er dette?

Jeg har bare tester fra det dårlige partiet :-(
Akkurat vært å handlet nå! Å så det jo så klart ikke før jeg hadde åpnet pakken :)
Ser det er en annen tråd hvor folk har klaget pga dårlig batch til produsent.
Men håper uansett at det er noe der og at du får en sterkere strek på ny test:)

Back
Topp