IKM uke 3❤️❄️

Ja, skjønner godt tiden før el er slitsomt ved uregelmessig syklus og ved mye el-smerter. Jeg er rolig før el for da vet jeg at det ikke er en spire der og lever som normalt, mens etter el overtenker og analyserer jeg alt:hilarious:

Ja, jeg håper jo på det, men pleier også å få murringer før TR, så slitsomt med alle disse symptomene som betyr både mens og graviditet…
Hehe litt motsatt av meg det :hilarious: i dpo land er det ikke mer jeg kan gjøre. Bare nyte de siste (:smiley-angelic001) dagenene som ikke-gravid og symptomene:hilarious:

Jaa, at det ikke kan være noen symptomer som kun hører til graviditet!!
Da jeg ble gravid i desember så hadde jeg noen nye symptomer som tørr i munnen og leppene, svimmel (alltid svimmel i graviditetene) og SULTEN!!

Jeg er GAL!! Kommer til å rulle snart!! Mannen kom hjem i det jeg mekker til
- hva gjør du?
- ...lager sjokoladekake-røre :shy:
- hva skal du med den?
- spise den:D
- :oops: jaja.. Hver med sitt

:hilarious::hilarious::hilarious:

Elsker at han ikke spør eller bryr seg mer :hilarious:
Ny oppskrift i dag, den andre var så fast...

Ko-ko :wacky:

Screenshot_20240111_212223_Gallery.jpg

Vis vedlegget 424942Jeg myser så hardt at det føles som øynene kommer til å gå i kryss snart :hilarious: Er en liten skygge der på ettermiddagstesten, men ca like svak som gårsdagen, så det kan jo hende det bare er testene som er sånn, hva vet jeg. Bare 9 dpo, kanskje jeg ikke får ordentlig svar før lørdag/søndag, men hadde vært veldig koselig å kunne overraske kjæresten på turen vår:angelic:
Ikke for å være hun der, men jeg ser streken du snakker om. Håper det er en reel strek:)

Ja ikke sant :Heartred
Jeg har gått fra «skal ikke teste til IKM» til å teste fra 8 dpo, og fra «jeg skal ikke ha noen forhåpninger» til «herregud, tenk hvis det er baby, jeg må pakke med overraskelse til kjæresten til helgen!!» og «skal vi ta med storebror-skjorten til guttungen også!?!» :hilarious::hilarious: Reagerer så absolutt ikke slik jeg hadde tenkt ihvertfall:hilarious:
Haha I know. Akkurat samme her lol! Bestille bigsister genser i det jeg fant ut av det :laughing002 Håper det sitter nå da. Jeg har en god følelse. Krysser fingrene for deg:Heartred Tester du i morgen igjen?

Jeg er GAL!! Kommer til å rulle snart!! Mannen kom hjem i det jeg mekker til
- hva gjør du?
- ...lager sjokoladekake-røre :shy:
- hva skal du med den?
- spise den:D
- :oops: jaja.. Hver med sitt

:hilarious::hilarious::hilarious:

Elsker at han ikke spør eller bryr seg mer :hilarious:
Ny oppskrift i dag, den andre var så fast...

Ko-ko :wacky:

Vis vedlegget 424968
Du og den røra di :laughing002 Må være babyrøre det der, tror du ikke? Jeg har ihvertfall gått rundt å spist mye rart de siste dagene. Love a supportive husband da!!:Heartred

Haha I know. Akkurat samme her lol! Bestille bigsister genser i det jeg fant ut av det :laughing002 Håper det sitter nå da. Jeg har en god følelse. Krysser fingrene for deg:Heartred Tester du i morgen igjen?
Haha, godt vi er flere :hilarious: Jeg tester igjen i morgen tidlig ja, og har med teste-stæsjet mitt på kjærestetur, har allerede pakket det så jeg ikke blir oppdaget. Føler meg litt som en narkoman, sånn før det tar sånn av at det blir åpenlyst liksom:hilarious:

Du og den røra di :laughing002 Må være babyrøre det der, tror du ikke? Jeg har ihvertfall gått rundt å spist mye rart de siste dagene. Love a supportive husband da!!:Heartred
Utrolig tidlig med craving, men Lov å håpe :hilarious::shy: sist jeg laget røre for å spise var da jeg var gravid med nr 1, 2 trimester :hilarious:
Når merket du symptomer?

Utrolig tidlig med craving, men Lov å håpe :hilarious::shy: sist jeg laget røre for å spise var da jeg var gravid med nr 1, 2 trimester :hilarious:
Når merket du symptomer?
Åhh, ja!! Jeg merket vel allerede ca dpo 7 at jeg følte meg uggen og metallsmak i munn. Ekstra tørst og tørr på leppene. Det er ikke crazy symptomer, men kjente at noe skjedde i kroppen. Jeg har også spist veldig mye karbohydrater siste dagene både søtt og salt. Ikke kjempestor matlyst på kjøtt!

IMG_9929.jpeg
Nei, dagens er også blank og med en liten skygge, som jeg ikke vet om jeg får med på bilde engang. Tar likevel med meg testegreier på tur, men faktisk litt usikker på om jeg gidder å ta test i morgen. Kjenner jeg ble skuffet nå ja… forbanna skygger altså! Men magefølelsen min er at det ikke klaffet, mest fordi all murring har stoppet og at katten ikke er så voldsomt opptatt av meg (når jeg er gravid skal hun klatre oppå meg og sove i trynet mitt). Så, da blir det spennende over helga, om TR kommer som forventet, eller om den fortsatt er forsinket som sist… 10 dpo i dag

Last edited:
Åhh, ja!! Jeg merket vel allerede ca dpo 7 at jeg følte meg uggen og metallsmak i munn. Ekstra tørst og tørr på leppene. Det er ikke crazy symptomer, men kjente at noe skjedde i kroppen. Jeg har også spist veldig mye karbohydrater siste dagene både søtt og salt. Ikke kjempestor matlyst på kjøtt!
Jeg er bare 6 dpo :shy: du fikk veldig tydelige tegn med melk som lekker og bekkenet og :love017

Back
Topp