Det der er ikke antydning, det er ROSA strek jo!Har streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er ikke antydning, det er ROSA strek jo!Har streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Jeg ser strek, hvertfall på den øverste på siste bilde!Har streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Det er jo godt tegn i min bok!Blærgh… har vært konstante vonde murringer i dag, nesten litt sånn mens-murring. Er det i det hele tatt noen vits i å teste i morgen tidlig? (Klør jo i fingrene etter å ta en ny i kveld, men DEN skuffelsen gidder jeg ikke….)
Ææ! Tydelig strek på bilde nummer to (og strek på nummer 1 også) Gratulerer!Har streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Fin strek på den øversteHar streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Ååå så gøy!! Fin strekHar streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Alle gode ting er 3? Nå skal den sitteBare å håpe at den blir sterkere de neste dagene, ellers har jeg vanskeligheter for å tro det. Dårlig erfaring fra de siste 2 månedene med både SA og kjemisk måneden etter.. kan ikke skjønne hvordan det er mulig med spire 3 mnd på rad
5 dager til herHvem skal teste i morgen? Her ryker første test på søndag
hadde selv to sa på rad (pp1 og pp1 etter første sa), før mini satt. Skjønner at du er litt avventende med den største jubelen Håper den sitter nå!!Bare å håpe at den blir sterkere de neste dagene, ellers har jeg vanskeligheter for å tro det. Dårlig erfaring fra de siste 2 månedene med både SA og kjemisk måneden etter.. kan ikke skjønne hvordan det er mulig med spire 3 mnd på rad
Jeg tenkte å vente til søndag, da er jeg 9-11 dpo, men når jeg ser noen med el samme dag som meg får så positiv test blir jeg veldig fristet til å teste imorgen (8-10dpo) så får se i morgen hvor god selvkontroll jeg harHvem skal teste i morgen? Her ryker første test på søndag
Starter på mandag, da er jeg ca. 7 DPO, alt for tidlig men klarer ikke vente hahahaHvem skal teste i morgen? Her ryker første test på søndag
En fin RÅÅSA strek det der!!Har streksynet mitt feila, eller er det antydning?
Jeg brukte metode sine sist syklus, men de hadde skygge… ble veldig håpefull selv om det ikke var noeHar noen erfaring med metode sine tidlig tester i strimler? Har bare rfsu liggende, og vil gjerne ha noen andre siden rfsu visstnok ikke er så gode.
Har selvfølgelig tenkt på makesure og babyplan men vi har ingen butikk i nærheten som selger makesure og har ikke tålmodighet til å vente på babyplan/er nok litt sent ute med å bestille
Får nok bare prøve bruke opp rfsu sine da, så lenge det ikke er noen bedre. Har clearblue digital også men tenkte å vente litt med den uansettJeg brukte metode sine sist syklus, men de hadde skygge… ble veldig håpefull selv om det ikke var noe