IKM uke 3❤️❄️

Bare å håpe at den blir sterkere de neste dagene, ellers har jeg vanskeligheter for å tro det. Dårlig erfaring fra de siste 2 månedene med både SA og kjemisk måneden etter.. kan ikke skjønne hvordan det er mulig med spire 3 mnd på rad o_Oo_O
Alle gode ting er 3? Nå skal den sitte :D

Bare å håpe at den blir sterkere de neste dagene, ellers har jeg vanskeligheter for å tro det. Dårlig erfaring fra de siste 2 månedene med både SA og kjemisk måneden etter.. kan ikke skjønne hvordan det er mulig med spire 3 mnd på rad o_Oo_O
hadde selv to sa på rad (pp1 og pp1 etter første sa), før mini satt. Skjønner at du er litt avventende med den største jubelen:Heartred Håper den sitter nå!!

Jeg sprakk, kveld 10 dpo…
IMG_9936.jpeg
IMG_9937.jpeg

Er vel ikke veldig sannsynlig at denne plutselig blir positiv til i morgen? :arghh:

Har noen erfaring med metode sine tidlig tester i strimler? Har bare rfsu liggende, og vil gjerne ha noen andre siden rfsu visstnok ikke er så gode.

Har selvfølgelig tenkt på makesure og babyplan men vi har ingen butikk i nærheten som selger makesure og har ikke tålmodighet til å vente på babyplan/er nok litt sent ute med å bestille :bag:

Har noen erfaring med metode sine tidlig tester i strimler? Har bare rfsu liggende, og vil gjerne ha noen andre siden rfsu visstnok ikke er så gode.

Har selvfølgelig tenkt på makesure og babyplan men vi har ingen butikk i nærheten som selger makesure og har ikke tålmodighet til å vente på babyplan/er nok litt sent ute med å bestille :bag:
Jeg brukte metode sine sist syklus, men de hadde skygge… ble veldig håpefull selv om det ikke var noe :sorry:

Fikk et lite håp etter streken I går, men i dag ser jeg knapt noe.. testet på urin nr 1, den pleier ikke å være noe bra, men skal på tidlig vakt, så får ikke testet på urin nr 2 i dag.. vurderer nesten å ta med en test! Haha.

Vedlegg

• 20240113_052638.jpg
    20240113_052638.jpg
    1,5 MB · Visninger: 89
Back
Topp