IKM uke 3❤️❄️

11 dpo… på tide å innse at det ikke ble denne gangen heller…?
IMG_9943.jpeg
IMG_9944.jpeg

Føles litt dritt fordi vi mistet, litt dritt fordi vi har prøvd såpass lenge til sammen, litt dritt fordi jeg absolutt bare vil bli gravid igjen nå, og litt ekstra dritt fordi det kan hende vi misser toppen og el i neste syklus fordi jeg kanskje har det mens han er borte en ukes til…. Søren også, det skulle jo liksom klaffe nå… :arghh:

Fikk et lite håp etter streken I går, men i dag ser jeg knapt noe.. testet på urin nr 1, den pleier ikke å være noe bra, men skal på tidlig vakt, så får ikke testet på urin nr 2 i dag.. vurderer nesten å ta med en test! Haha.
Det må komme strek på test nummer to! Var jo såpass tydelig i går jo, det er jo helt krise om det var skygge :banghead: krysser fingrene for deg!!:love7

Måtte ta en ny, bare 1,5t etter den første, liker best urin nr 2! Tror jeg ser noe på denne, men veeeeldig svakt, stoler ikke på streksynet mitt lengre..
Så ikke denne før nå! Men der, ja! Nå må den bare øke til i morgen :love017:smiley-angelic001

Jojo-temp så det synger etter, så spent på denne pp'n :shy: Nå nærmer vi oss uka vår!

Vedlegg

• Screenshot_20240113_083736_FF App.jpg
    Screenshot_20240113_083736_FF App.jpg
    317,9 KB · Visninger: 38
Kan settes på TR. Begynt å blø allerede. 26 dagers syklus som er veldig uvanlig for meg :dead:. Og kortere lutealfase en vanlig også :(. Bare 12 dager. Pleid å ha 14.

Ser på de fleste tester står det at det anbefales å teste med morgenurin, men her på forumet anbefaler flere å bruke 2. urin, hvorfor? :shy:
Jeg synes også dette er rart . Fordi en urin som har hvert i blæra hele natta er jo eller burde være også logisk mer konsentrert enn urin to som har hvert i blæra to timer . For min del er det ett fett , føler kanskje at urinen på kvelden er bedre som har hvert i blæra 4 timer er best . Men så er det jo sånn at for hver time fram vil jo testen bli mer positiv . Så tar du morgene etter så vil det jo uansett være strek om man er gravid .

Jeg synes det er mye bedre å ta urin to når man bruker LH tester , der synes jeg det er ganske store forskjeller . Får sjeldent positiv på første , men i 11 tiden er den sterkere .

Dagens test, 8-10 dpo. Klarte ikke holde meg lenger, bruker det at jeg har mange rfsu tester jeg må bruke opp som unnskyldning :hilarious:

Jeg ser ingenting her, så enten er det for tidlig, eller så var det ikke min tur denne pp heller…

Vedlegg

• IMG_0013.jpeg
    IMG_0013.jpeg
    1 MB · Visninger: 70
hadde selv to sa på rad (pp1 og pp1 etter første sa), før mini satt. Skjønner at du er litt avventende med den største jubelen:Heartred Håper den sitter nå!!
Når jeg tenker etter så var det faktisk helt likt når jeg ventet yngste. Først fant jeg sent ut ang graviditeten, 2 uker etter endte det i MA. Uker etterpå hadde jeg en kjemisk og rett etter det satt spira ordentlig og hu kom som bestilt på termindato :hilarious:

Back
Topp