IKM uke 3❤️❄️

Takk! Og i lige måde :love7 :D Litt sjokka, aldri fått så positiv som første positive 9dpo, så det er gøy! Men mistet tidlig to ganger før første, så tørr ikke slippe jubelen helt løs enda kjenner jeg
Ja den var veldig sterk! Sliter med det samme, hadde SA nr 4 rett før jul, så tørr ikke juble for høyt enda.. men, guuu så gøy, å travelt dette blir! 5 barn før jeg fyller 30 er ikke noe å klage over ❤️ <3

Ja den var veldig sterk! Sliter med det samme, hadde SA nr 4 rett før jul, så tørr ikke juble for høyt enda.. men, guuu så gøy, å travelt dette blir! 5 barn før jeg fyller 30 er ikke noe å klage over ❤️ <3
Åh, håper denne sitter!! Shit, det var mange, ja! Koselig:love7Blir to ganske kort tid etter jeg blir 31 her, så mer gjennomsnittelig :joyful:

Her er den fortsatt blenda, 9-11 dpo :( prøver nok å vente på IKM nå med å ta flere tester, kjenner det er kjipt å bli skuffet hver dag:bag:
IMG_0015.jpeg

ÅÅÅH! Nå driver jeg og lurer meg selv. Eggposen var jo minst 19,2 mm allerede fredag morgen. Da kan det jo ha sluppet allerede i løpet av fredagen? Med tanke på at den vokser 1-2 mm om dagen? Jeg har regnet fra søndag på grunn av ovitrellen (som sikrer EL innen 24-36 timer), men når egget var klart, så kan det jo ha sluppet før? Det vil si at jeg kan være 8 eller 9 DPO i dag, ikke bare 7 DPO? Hva tror dere mtp. eggposens størrelse?

Jeg klarer fint å holde meg fra testingen, men symptomjakten er jo i gang likevel. Det eneste som skiller PMS og graviditet fra hverandre her i gården, er trøtthet og enormt søvnbehov fra ca. 8-10 DPO. Og nå er jeg latterlig trøtt, tross gode netter. JEG VIL IKKE HA HÅP OG BLI SKUFFET. JEG VIL HELLER OVERRASKES.

ÅÅÅH! Nå driver jeg og lurer meg selv. Eggposen var jo minst 19,2 mm allerede fredag morgen. Da kan det jo ha sluppet allerede i løpet av fredagen? Med tanke på at den vokser 1-2 mm om dagen? Jeg har regnet fra søndag på grunn av ovitrellen (som sikrer EL innen 24-36 timer), men når egget var klart, så kan det jo ha sluppet før? Det vil si at jeg kan være 8 eller 9 DPO i dag, ikke bare 7 DPO? Hva tror dere mtp. eggposens størrelse?

Jeg klarer fint å holde meg fra testingen, men symptomjakten er jo i gang likevel. Det eneste som skiller PMS og graviditet fra hverandre her i gården, er trøtthet og enormt søvnbehov fra ca. 8-10 DPO. Og nå er jeg latterlig trøtt, tross gode netter. JEG VIL IKKE HA HÅP OG BLI SKUFFET. JEG VIL HELLER OVERRASKES.
Ikke noe god på det egg-greiene, men ut ifra det du sier høres det jo logisk ut som en mulighet! Trøtthet er symptom her også, og nå, etter å ha testet positivt, tror jeg luft i magen også er det. Jeg logger veldig grundig i Flo, i eneste gangen jeg har logget luft i magen som symptom i dpo land var da jeg var gravid med mini :arghh:

Mistenkte at det var vel mye fargestoff i den første testen, så for å dobbeltsjekke og for å ha en test som er sammenlignbar i morgen, tok jeg en til! Ganske mye svakere, så glad jeg gjorde det (slippe unødig stress i morgen), men fortsatt absolutt positiv :D:love7 Ikke drukket noe siden forrige test, men kan jo være litt svakere da det bare eren time siden sist også muligens

Vedlegg

• FE2296E9-CDD5-432B-82F9-A1B61884CADC.jpeg
    FE2296E9-CDD5-432B-82F9-A1B61884CADC.jpeg
    829,8 KB · Visninger: 83
Ikke noe god på det egg-greiene, men ut ifra det du sier høres det jo logisk ut som en mulighet! Trøtthet er symptom her også, og nå, etter å ha testet positivt, tror jeg luft i magen også er det. Jeg logger veldig grundig i Flo, i eneste gangen jeg har logget luft i magen som symptom i dpo land var da jeg var gravid med mini :arghh:
Oooh, hvor mange DPO er du? Pleier å ha løs og luftig mage selv, men ser at det også skjer før mensen.

Oooh, hvor mange DPO er du? Pleier å ha løs og luftig mage selv, men ser at det også skjer før mensen.
9 dpo! :D Pleier også å ha løs mage før mensen, men ikke så mye luft:D Når skal du teste? Veldig gøy å vente lenge nok til at man evt får helt tydelig strek (i sammenligning med de strekene jeg har hatt først tidligere som man kun ser i visse vinkler:hilarious:)

Alltid deilig det!
Ja jeg er hjemme med vesla, mens det er pappan sin tur til å dra ut. Heldigvis fant hun roen til slutt. Det går veldig bra. Nå merkes det at det skjer ting med kroppen ja! Har skikkelig hjertebank. Sist svangerskap før jeg viste jeg var gravid trodde jeg det var angst, men nei da. Hjertet jobber bare ekstra hardt :laughing002 Ser fram til uka nå, å se at det popper opp flere positive tester!!:Heartred:love017
Haha, den ser jeg! Ekkelt med hjertebank, men gøy å kjenne det skjer noe i kroppen:D
Nå starter det å komme mer og mer tester her, flere positive :woot::love017

Her er den fortsatt blenda, 9-11 dpo :( prøver nok å vente på IKM nå med å ta flere tester, kjenner det er kjipt å bli skuffet hver dag:bag:
Vis vedlegget 425158
Disse testene er svært dårlige, så jeg hadde hatt håp enda.
Da jeg var gravid i desember så testet jeg med make sure sin dårlige batch og rfsu. Rfsu ble mye verre enn make sure, jeg ofra den ikke et bilde en gang..

Disse testene er svært dårlige, så jeg hadde hatt håp enda.
Da jeg var gravid i desember så testet jeg med make sure sin dårlige batch og rfsu. Rfsu ble mye verre enn make sure, jeg ofra den ikke et bilde en gang..
Får satse på at det er tilfellet :Heartred venter nok ett par dager uansett med å teste mer, og ser om jeg heller prøver en clearblue etterhvert

Herligheeet, nå klør det etter å teste! :woot: Men har lovt @Cowgirl å vente til onsdag! Gi meg viljestyrke :smiley-angelic001 Det er såå gøy å se tester poppe opp her inne! ❤️

Back
Topp