Yey! Gratulerer. Håper det sitter nå!10dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey! Gratulerer. Håper det sitter nå!10dpo
Etter 8 mnd prøver tør jeg ikke tro at det er detKanskje det er en spire som graver seg ned?
Åååå så spennende7/8 dpo idag og en heftig dipp i temperaturen mye verking i livmor området, og blod i snørret når jeg snøyt nesa tidligere
(sorry tmi)
Har ihvertfall ganske tro på at det er noe på gang, og kommer til å bli veldig skuffet hvis kroppen lurer meg nå
Åååå så spennende7/8 dpo idag og en heftig dipp i temperaturen mye verking i livmor området, og blod i snørret når jeg snøyt nesa tidligere
(sorry tmi)
Har ihvertfall ganske tro på at det er noe på gang, og kommer til å bli veldig skuffet hvis kroppen lurer meg nå
Gratulerer så myeJa, det går helt fint Jaa, nå kjennes det i kroppen. Klarte ikke vente med å ta den digitale, ganske klart å tydelig svar!Vis vedlegget 425195
Tusen takk!! Føles helt merkelig ut. Så glad, men kjenner det er mye å tenke på. Men nå har vi vært igjennom en så nå er vi mye mer klar for nr 2 Når begynner du testing?Gratulerer så mye
Det er jo veldig stort! Vanskelig å skjønne at det er sant jeg tester på onsdag, 3 lange dager tilTusen takk!! Føles helt merkelig ut. Så glad, men kjenner det er mye å tenke på. Men nå har vi vært igjennom en så nå er vi mye mer klar for nr 2 Når begynner du testing?
Hei! Så leit at du har hatt MA Det er mitt verste mareritt. Vanskelig å si noe om du har hatt eggløsning eller ei, dessverre. Men du får jo en indikasjon om noen dager dersom mensen kommer som forventet eller ikke. Er jo ikke uvanlig at kroppen trenger å hente seg litt inn etter man har mistet heller, eller å ikke bli gravid en syklus selv om alt er i skjønneste orden for den saks skyld. Men er jo fortsatt også håp 11 dpo! Håper spiren sitter raskt igjen, og at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på degHei Jeg hadde MA før jul, hadde utskraping 13.desember. Var hos gynekolog og sjekket at alt var ute og hadde lav hcg 2 uker etter utskraping. Gyn sa også at jeg sannsynligvis hadde eggløsning innen 10 dager. Begynte å teste for eggløsning 29.des og fikk fast smiley (CB) 2.jan. Dvs jeg sannsynligvis hadde eggløsning onsdag 3.jan. Vi la inn aksjer hver dag bøde før, samme dag og etter eggløsning. Er nå 11 dpo og testene ser negative ut. Er det mulig at jeg ikke har hatt eggløsning pga MA?
Sist jeg ble gravid testet jeg negativt med rfsu test 11 dpo, så har fortsatt et håp, men er redd det ikke er mulig å bli gravid nå pga MAen i desember? Ser dere noe på disse testene? Tatt på første urin i dag.
Litt vanskelig å vite om egget slapp hvis du ikke temper.Hei Jeg hadde MA før jul, hadde utskraping 13.desember. Var hos gynekolog og sjekket at alt var ute og hadde lav hcg 2 uker etter utskraping. Gyn sa også at jeg sannsynligvis hadde eggløsning innen 10 dager. Begynte å teste for eggløsning 29.des og fikk fast smiley (CB) 2.jan. Dvs jeg sannsynligvis hadde eggløsning onsdag 3.jan. Vi la inn aksjer hver dag bøde før, samme dag og etter eggløsning. Er nå 11 dpo og testene ser negative ut. Er det mulig at jeg ikke har hatt eggløsning pga MA?
Sist jeg ble gravid testet jeg negativt med rfsu test 11 dpo, så har fortsatt et håp, men er redd det ikke er mulig å bli gravid nå pga MAen i desember? Ser dere noe på disse testene? Tatt på første urin i dag.
Tusen takk for svar Har tenkt at det sikkert ikke skjer denne pp uansett, men ble selvfølgelig veldig håpefull når jeg fikk EL.. Har ikm på onsdag så får vente å se noen dager, men hadde blitt veldig glad om den satt allerede..Hei! Så leit at du har hatt MA Det er mitt verste mareritt. Vanskelig å si noe om du har hatt eggløsning eller ei, dessverre. Men du får jo en indikasjon om noen dager dersom mensen kommer som forventet eller ikke. Er jo ikke uvanlig at kroppen trenger å hente seg litt inn etter man har mistet heller, eller å ikke bli gravid en syklus selv om alt er i skjønneste orden for den saks skyld. Men er jo fortsatt også håp 11 dpo! Håper spiren sitter raskt igjen, og at du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg
Takk for svar Følte jeg skimtet noe selv også men føler jeg ser syner Har ikke startet med temping, men burde nok gjøre det. Tar du vanlig «temp» liksom? Og måler du hver morgen?Litt vanskelig å vite om egget slapp hvis du ikke temper.
Mulig jeg skimter noe svaakt på make sure, men er litt usikker. Håper du får 2 streker i morgen løpet er ikke kjørt før tr kommer
Håper det er noe og den blir sterkereTakk for svar Følte jeg skimtet noe selv også men føler jeg ser syner Har ikke startet med temping, men burde nok gjøre det. Tar du vanlig «temp» liksom? Og måler du hver morgen?
krysser fingrene for deg!!Tusen takk for svar Har tenkt at det sikkert ikke skjer denne pp uansett, men ble selvfølgelig veldig håpefull når jeg fikk EL.. Har ikm på onsdag så får vente å se noen dager, men hadde blitt veldig glad om den satt allerede..
Jeg hadde første supersvake positive test 9dpoGratulere til alle med positive tester. Hvilke dpo fikk dere positiv test? er dpo 6 idag.
Takk9dpo! Men mulig den ville blitt svakt positiv 8 dpo, for var relativt tydeligGratulere til alle med positive tester. Hvilke dpo fikk dere positiv test? er dpo 6 idag.