IKM uke 3❤️❄️

Har ikke turt å melde meg på lista pga var førstegangsgravid i sommer og SA midten av sept. Tok CB ultra tidlig idag (forventet mensen 19.01) og den var positiv! Krysser fingrene for ingen SA eller MA denne gangen. Jeg kan stole på denne testen? Bruker også CB monitor, men for tidlig å teste på den.

IMG_5286.jpeg

Altså, hva er dette?!? :bag: Er det en spirestrek eller er det bare en strek fordi jeg har testet med dårlig batch med makesure?
Spire :love017 jeg har testet mye med dårlig batch da jeg mistet i desember. Vil ikke tro de gir falsk positiv, min erfaring var lite fargestoff, trenge mye urin, tok lang tid å få opp strek, og streken var gjerne ujevn.

Gratulerer så mye :D:love017

Har ikke turt å melde meg på lista pga var førstegangsgravid i sommer og SA midten av sept. Tok CB ultra tidlig idag (forventet mensen 19.01) og den var positiv! Krysser fingrene for ingen SA eller MA denne gangen. Jeg kan stole på denne testen? Bruker også CB monitor, men for tidlig å teste på den.

Vis vedlegget 425234
Denne kan du stole på, gratulerer så mye :love017
Håper spiren sitter hele veien ❤️

Er så nervepirrende denne testingen.. nå skal jeg prøve å holde meg til annenhver dag fra nå. Har økt greit på 20 timer (våknet klokken 04 og måtte bare teste) :Heartred Her med tester fra samme batch, hadde en med mye fargestoff som var siste fra sin batch i går, så tok en ny som ble mer vanlig for sammenligningsgrunnlag
Veldig fin stigning :D håper denne sitter :love017

Vis vedlegget 425234
Åå gratulerer! Krysser fingrene for at det sitter nå :Heartred :love7

Jeg er helt ny her. Har IKM om 2 dager. Merker jeg er så spent og nervøs på en og samme tid❤️ så koselig å se masse positive tester. Føler selv jeg har en del symptomer
Lag deg gjerne et brukernavn og bli med i gjengen :D her blir det en spennende uke :love017

Lag deg gjerne et brukernavn og bli med i gjengen :D her blir det en spennende uke :love017
Ja, lagde meg navn nå. Så gøy har liksom ikke så mange å dele dette med prøving med. Så gøy å bli kjent med fler. I dag har jeg hatt mye stikking i magen og lysk. Pleier generelt å ha lite plager nå TR er på vei. Men bare har en annen følelse i kroppen denne gangen ❤️

Back
Topp