Fy søren, våger meg på å si grattis håper jeg følger etter med samme test imorgenJaaa håper den blir sterkere de neste ukene og spiren sitter til høsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy søren, våger meg på å si grattis håper jeg følger etter med samme test imorgenJaaa håper den blir sterkere de neste ukene og spiren sitter til høsten
Går det an å IKKE gjøre det?Skal du teste daglig fremover eller hva tenker du?
Føles ikke sånn akkurat nå Men skal prøve som ved forrige graviditet å teste annenhver dag Overtenker sånn når jeg tester hver dag.. etter to Sa som man kunne «forutse» via tester, skal prøve på samme opplegg nå.. men er jo utrolig vanskelig! Vil så gjerne ha bekreftelse daglig (men blir jo ikke nødvendigvis en god nok bekreftelse)Går det an å IKKE gjøre det?
Jeg ser!!!
Oh yes!! Når er testetøset sluppet ut i det fri, jeg har allerede tatt 3 tester i dag (oops, sa jeg det??) Blir å ta en til før jeg legger meg på bedre urin, håper jegSkal du teste daglig fremover eller hva tenker du?
Den må jeg vente med ,kjenner jeg håper vi kan gå videre sammenFy søren, våger meg på å si grattis håper jeg følger etter med samme test imorgen
Så leit med MA , hadde to selv to av dem i fjor så vet godt hvordan det er . Det kan hende at det tar tid at slimhinnene er klare for ett egg . Men selv om man legger aksjer hver dag så er det fortsatt vare 25% sjans for at det klaffer .Hei Jeg hadde MA før jul, hadde utskraping 13.desember. Var hos gynekolog og sjekket at alt var ute og hadde lav hcg 2 uker etter utskraping. Gyn sa også at jeg sannsynligvis hadde eggløsning innen 10 dager. Begynte å teste for eggløsning 29.des og fikk fast smiley (CB) 2.jan. Dvs jeg sannsynligvis hadde eggløsning onsdag 3.jan. Vi la inn aksjer hver dag bøde før, samme dag og etter eggløsning. Er nå 11 dpo og testene ser negative ut. Er det mulig at jeg ikke har hatt eggløsning pga MA?
Sist jeg ble gravid testet jeg negativt med rfsu test 11 dpo, så har fortsatt et håp, men er redd det ikke er mulig å bli gravid nå pga MAen i desember? Ser dere noe på disse testene? Tatt på første urin i dag.
This!!Går det an å IKKE gjøre det?
Det der er en ekte strek for å si det sånnAltså, hva er dette?!? Er det en spirestrek eller er det bare en strek fordi jeg har testet med dårlig batch med makesure?
Jeg ser
Åå yey!! Husk at cb digital er mye mindre sensitiv enn stripsene dine. Vent typ 2 dager å prøv igjen hvis stripsene også økerTo dager over ikm og negative tester frem til i ettermiddag da disse dukket opp!
Clearblue digital viste derimot negativ da jeg testet 2,5 t senere..
Er det første urin? Jeg får alltid sterkere på urin nr 2! Jeg føler mine også er svake.. ikke en god følelse rett etter SA..Veldig svak...
Vis vedlegget 425350
2 urin, 15 min etter første.. hadde kjemisk i desember (4+6), så jeg er dødsnervøs nå!! Vil ikke se streker forsvinne og miste igjen..Er det første urin? Jeg får alltid sterkere på urin nr 2! Jeg føler mine også er svake.. ikke en god følelse rett etter SA..