IKM uke 3❤️❄️

Men har liksom ikke helt troa enda.. Tempen steg litt igjen i morges da :woot:
Får ta en dag av gangen.. Blir nok en ny test senere i dag, kjenner jeg meg selv rett:shy:
Det er så skummelt de første dagene, nervepirrende! Håper vi får se sterkere tester utover dagen i dag ❤️

Veldig fin strek, for å ikke snakke om økning :woot::love017
Ble veldig glad da jeg så den! :love7Streken var ikke så sterk så tidlig de gangene jeg mistet (og ikke i det hele tatt en av dem), så tørr jo håpe litt mer da! :nailbiting:

Ble veldig glad da jeg så den! :love7Streken var ikke så sterk så tidlig de gangene jeg mistet (og ikke i det hele tatt en av dem), så tørr jo håpe litt mer da! :nailbiting:
Det skjønner jeg veldig godt, kjekt å se en slik økning og en så fin, sterk strek! Det må bare være en terminspire❤️❤️

Nå tør jeg å stole på den dårlige batchen, og fortsetter å krysse fingrene :Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,3 MB · Visninger: 63
Har fortsatt ømme bryster og helt syke drømmer som var eneste symptomene med første bolla.. men blenda tester på 10 dpo. Er det fortsatt håp? :shy: flere som har positive tester så sent?

Har fortsatt ømme bryster og helt syke drømmer som var eneste symptomene med første bolla.. men blenda tester på 10 dpo. Er det fortsatt håp? :shy: flere som har positive tester så sent?
Jeg fikk positivt kvelden 11 dpo sist (mistet 4+6) men egget kan feste seg helt til 12 dpo.❤️ Håp helt til tr kommer :)

Måtte prøve 2.urin også, fortsatt hvit som sneen :hilarious:

Vedlegg

• 20240116_113544.jpg
    20240116_113544.jpg
    560,4 KB · Visninger: 78
Hvorfor er ikke du her og kan gi meg en slap, liksom?? Jeg må slutte å stresse!!! *pust med magen, pust med magen*
Fordi JEG stresser mer av å være her inne. :hilarious: I tillegg er det en del som ikke liker at jeg sier "HERREGUD, DU ER BARE 8 DPO, SLUTT Å STRESSE!" så jeg har sluttet med det. Men du kan jo late som at jeg har sagt det til deg, og så kan de som ikke liker det late som at de ikke har lest dette. :hilarious:

Men ja, det er fortsatt så tidlig at det ikke er noen vits i å stresse med strekstyrke ennå. Som sagt tusen ganger før: Det er en grunn til at det ikke anbefales å teste før IKM. Men jeg skjønner at folk blir påvirket, og jeg leter jo selv etter ikke-eksisterende symptomer, selv om jeg ikke tester. :P

9dpo her, ikke helt troa. «Heldigvis» vært sjuk så har ikke fått tenkt så mye over det! Hvilepulsen er litt ned, men det kan sikkert være fordi nesetettheten begynner å avta også. Tempen er stabil, men har hatt alle mulige kurver så ser ikke for mye på den. Bestemt meg for å ikke teste denne runden, i så fall ikke før etter ikm. Ingen andre symptomer på noe som helst heller :dead:

Fordi JEG stresser mer av å være her inne. :hilarious: I tillegg er det en del som ikke liker at jeg sier "HERREGUD, DU ER BARE 8 DPO, SLUTT Å STRESSE!" så jeg har sluttet med det. Men du kan jo late som at jeg har sagt det til deg, og så kan de som ikke liker det late som at de ikke har lest dette. :hilarious:

Men ja, det er fortsatt så tidlig at det ikke er noen vits i å stresse med strekstyrke ennå. Som sagt tusen ganger før: Det er en grunn til at det ikke anbefales å teste før IKM. Men jeg skjønner at folk blir påvirket, og jeg leter jo selv etter ikke-eksisterende symptomer, selv om jeg ikke tester. :p
Sant! Jeg ser selv at jeg blir unødvendig stressa av å være her inne. Jeg sammenligner andres tester med mine og derfor blir jeg superstressa! Burde egentlig koble ut litt, men klarer jeg det? Nei! :rolleyes:
Nå har jeg funnet frem godteri og The backup plan, så nå slapper jeg av litt mer :hilarious:

Håper vi begge sitter med 2 sterke streker på søndag ❤️

Sant! Jeg ser selv at jeg blir unødvendig stressa av å være her inne. Jeg sammenligner andres tester med mine og derfor blir jeg superstressa! Burde egentlig koble ut litt, men klarer jeg det? Nei! :rolleyes:
Nå har jeg funnet frem godteri og The backup plan, så nå slapper jeg av litt mer :hilarious:

Håper vi begge sitter med 2 sterke streker på søndag ❤️
Føler meg deg, men det er jo en rosa strek, og du er bare 10dpo. Håper sånn for deg❤️

Så leit med MA , hadde to selv to av dem i fjor så vet godt hvordan det er . Det kan hende at det tar tid at slimhinnene er klare for ett egg . Men selv om man legger aksjer hver dag så er det fortsatt vare 25% sjans for at det klaffer . :Heartred
Uff, så trist å høre at du har hatt to stk :( Hvordan har det gått med deg i etterkant? :Heartred

Back
Topp