IKM uke 3❤️❄️

Jeg har kjent at hcg har økt i dag, altså! Er det mulig å være så svimmel?? Føler jeg er på tivoli, så blir jeg kvalm av det! I tillegg har jeg mye hjertebank som startet litt i går, men i dag har disse 3 tingene tatt helt av!! Særlig på ettermiddagen!
Var nettopp på do og hadde for fint tiss til å kaste bort, så jeg måtte bare ta en test :hilarious::shy:

Screenshot_20240116_181740_Gallery.jpg

Her falt motet, ser ut som batchen med MS tester jeg brukte må ha vært av det dårlige slaget. Eventuelt om det var en ny kjemisk :banghead: Kjøpte ny pakke med MS tester i dag, ganske så blenda!
Åneei, det var trist :( hvor mange dpo?

Nå har det gått 2-3 dager og jeg klarte ikke vente mer. Er nå minimum 11dpo. Som dere vet bruker jeg opp rfsu-testene og de er jo visstnok ikke så gode.

Trenger litt hjelp med tyding, ett øyeblikk synes jeg den er helt blenda, i neste øyeblikk ser den svaaaakt positiv ut, rett etter det igjen er jeg overbevist om at den er blenda:hilarious:
IMG_0018.jpeg

Jeg har kjent at hcg har økt i dag, altså! Er det mulig å være så svimmel?? Føler jeg er på tivoli, så blir jeg kvalm av det! I tillegg har jeg mye hjertebank som startet litt i går, men i dag har disse 3 tingene tatt helt av!! Særlig på ettermiddagen!
Var nettopp på do og hadde for fint tiss til å kaste bort, så jeg måtte bare ta en test :hilarious::shy:

Vis vedlegget 425444
For fint tiss!!! :laughing001
Nå har det gått 2-3 dager og jeg klarte ikke vente mer. Er nå minimum 11dpo. Som dere vet bruker jeg opp rfsu-testene og de er jo visstnok ikke så gode.

Trenger litt hjelp med tyding, ett øyeblikk synes jeg den er helt blenda, i neste øyeblikk ser den svaaaakt positiv ut, rett etter det igjen er jeg overbevist om at den er blenda:hilarious:
Vis vedlegget 425447
Ser ikke noe, men den ser heller ikke helt tørr ut. Hvordan ble den noen minutter senere?

Vis vedlegget 425444
Se der ja!! ☺️
Den første tiden er en skikkelig berg- og dalbane

Herlighet som tiden har gått , mener vi var på samme gruppe , men jeg endte i ma . Også tvillinger :Heartred Vet du hva det blir ?
Ja- vi var i samme gruppe. Og før det var jeg i marsgruppa med @Nei helsike heller , så her er det mange kjente navn :Heartred @Cowgirl og jeg har jo også fulgt hverandre i prøving.

De tror det er to jenter, mest sannsynlig toegga, men er 10%sjans for enegga. Selv tror jeg enegga, for var bare en moden follikel på kontrollultralyd cd17 men vi får se!

Ser ikke noe, men den ser heller ikke helt tørr ut. Hvordan ble den noen minutter senere?
Nei, nå ser ikke jeg heller noe på bildet lenger, må nok bare ha vært streksynet som tuller.. Den hadde ligget i ca. 5min før bildet, og så helt lik ut når jeg kom ut av dusjen 15min etterpå også, før den gikk i bosset på grunn av skuffelse :bag:

Nei, nå ser ikke jeg heller noe på bildet lenger, må nok bare ha vært streksynet som tuller.. Den hadde ligget i ca. 5min før bildet, og så helt lik ut når jeg kom ut av dusjen 15min etterpå også, før den gikk i bosset på grunn av skuffelse :bag:
Jeg er ingen testetøs, men den ene gangen jeg måtte ta test 11 DPO, så var RFSU knapt synlig for det blotte øye, mens Make Sure senere på dagen var tydelig (dog svak). Kan selvsagt ikke love deg at det er noe der, men det er ikke alle av oss som får dødstydelige streker før IKM! :)

Vis vedlegget 425444
Tydelig økning på under 12 timer jo! Det lover godt :love7 :shy:

Jeg er ingen testetøs, men den ene gangen jeg måtte ta test 11 DPO, så var RFSU knapt synlig for det blotte øye, mens Make Sure senere på dagen var tydelig (dog svak). Kan selvsagt ikke love deg at det er noe der, men det er ikke alle av oss som får dødstydelige streker før IKM! :)
Ja, vet at rfsu visstnok ikke er så gode, men jeg var litt treg med å finne det ut, fikk ikke bestilt noen andre og har 15 igjen :hilarious:

Håper det bare er det at testene er dårlige eller at jeg rett og slett ikke får positiv test før ikm. Er jo første barnet så har ingen erfaring med det, blir jo ekstra usikker da:shy:

Vis vedlegget 425444
Gratulerer :Heartred

Vis vedlegget 425444
Nydelig økning❤️❤️❤️
Gratulerer så mye fine deg, måtte den sitte til termin❤️❤️❤️

Back
Topp