IKM uke 3❤️❄️

Nå har det gått 2-3 dager og jeg klarte ikke vente mer. Er nå minimum 11dpo. Som dere vet bruker jeg opp rfsu-testene og de er jo visstnok ikke så gode.

Trenger litt hjelp med tyding, ett øyeblikk synes jeg den er helt blenda, i neste øyeblikk ser den svaaaakt positiv ut, rett etter det igjen er jeg overbevist om at den er blenda:hilarious:
Vis vedlegget 425447
Føler kanskje jeg kan se noe veldig svakt, men vanskelig å si :nailbiting: du har ikke andre tester å sjekke med? :)

Føler kanskje jeg kan se noe veldig svakt, men vanskelig å si :nailbiting: du har ikke andre tester å sjekke med? :)
Jaa, jeg er skikkelig frem og tilbake på om jeg ser noe eller ikke… Har clearblue digital, men ville vente litt med den og ikke kaste den bort :shy:

Har tilgang på metode og lloyds pharmacy her i butikk/apotek i nærheten, men forstod babyplan eller makesure heller burde brukes, og vi har ikke joker/meny

Jaa, jeg er skikkelig frem og tilbake på om jeg ser noe eller ikke… Har clearblue digital, men ville vente litt med den og ikke kaste den bort :shy:

Har tilgang på metode og lloyds pharmacy her i butikk/apotek i nærheten, men forstod babyplan eller makesure heller burde brukes, og vi har ikke joker/meny
Den ser jeg! Når er ikm?

Jeg kjenner ikke til de testene.. dumt du ikke har tilgang til make sure. Det tar vel noen dager å få de i posten også :bored:

Åå yey!! Husk at cb digital er mye mindre sensitiv enn stripsene dine. Vent typ 2 dager å prøv igjen hvis stripsene også øker :Heartred
Ble positiv digital i kveld, 2/3dager over ikm! Det stod 1-2 så mulig EL har vært senere denne syklusen (fikk aldri positiv el test og sluttet etterhvert å teste denne syklusen) - uansatt, hurraaa! :hello2:Heartred

Den ser jeg! Når er ikm?

Jeg kjenner ikke til de testene.. dumt du ikke har tilgang til make sure. Det tar vel noen dager å få de i posten også :bored:
Ja, det er jo akkurat det det gjør..

ifølge babyverden er ikm fredag og ifølge flo er ikm torsdag, men satser på fredag for å være mest mulig sikker :angelic:

Hvis noen lurte på hvor nerd jeg er for å legge forholdene til rette for spira :hilarious: annanas for implantasjon (spist av og på i dpoland),grønnkål og granateple husker jeg ikke hva som var greia med, men skal være bra i hvertfall, og skader jo ikke :D Og gresk yoghurt for sunn pH-verdi nedentil:joyful::hilarious:

Vedlegg

• 7CF20CF9-5BD0-4C6D-90EC-E413152D31C0.jpeg
    7CF20CF9-5BD0-4C6D-90EC-E413152D31C0.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 62
  • 243CF9A7-08A5-47E5-BB61-8589BE38F75F.jpeg
    243CF9A7-08A5-47E5-BB61-8589BE38F75F.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 56
Ja, det er jo akkurat det det gjør..

ifølge babyverden er ikm fredag og ifølge flo er ikm torsdag, men satser på fredag for å være mest mulig sikker :angelic:
Da er det bare å smøre seg med tålmodighet :shy: håper det kommer en tydelig strek på testene dine snart ❤️

Åneei, det var trist :( hvor mange dpo?
10-11dpo, så føler liksom løpet er kjørt.. Men utrolig vanskelig å si med sikkerhet da jeg ikke har hatt en normal syklus enda. Ble gravid på første syklus etter uttak av p-stav, endte i SA, deretter hadde jeg en kjemisk. Så dette blir i såfall første vanlige syklusen. Tidligere har jeg hatt syklus på 30-31 dager. Men det kan jo også ha endret seg o_O Jeg pleide heller ikke ha ømme bryster før mensen, men nå har jeg pupper som er ekstra tunge og helt grusomme :dead:

Negativ idag 10 dpo, så da er løpet kjørt for denne gang :( har alltid testet positivt 9dpo tidligere.
Lykke til videre dere :Heartred

Føler strekene mine er alt for svake, vet at Rfsu er noe dritt, de var svake når jeg hadde 300 i hcg også..
Men syns ikke de øker noe spesielt! Skal til legen med ene dattera mi i dag, å skulle få ta blodprøve i samme slengen! Men åårh, er så redd for SA nr 5 kjenner jeg

Vedlegg

• GridArt_20240117_084933766.jpg
    GridArt_20240117_084933766.jpg
    2,1 MB · Visninger: 86
  • GridArt_20240116_102016724.jpg
    GridArt_20240116_102016724.jpg
    5,5 MB · Visninger: 87
Føler strekene mine er alt for svake, vet at Rfsu er noe dritt, de var svake når jeg hadde 300 i hcg også..
Men syns ikke de øker noe spesielt! Skal til legen med ene dattera mi i dag, å skulle få ta blodprøve i samme slengen! Men åårh, er så redd for SA nr 5 kjenner jeg
Det er jo veldig tydelig økning med babyplan da! Fra 8 til 10 dpo! Tenker den har steget enda mer 12 dpo. Hvis den fortsatt er veldig svak 14 dpo tenker jeg man kanskje kan forberede seg på SA, men alt for tidlig nå (spesielt med tydelig økning!) :love7 :shy: Edit: Så nå at rfsu er fra senere, men jeg stoler absolutt ikke på rfsu.. har du ikke mulighet til å kjøpe make sure?

10DPO men ingenting her enda Hadde ganske mye stikkinger i magen nå på morgningen. Vi får se..

Vedlegg

• IMG_0045.jpeg
    IMG_0045.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 65
10-11dpo, så føler liksom løpet er kjørt.. Men utrolig vanskelig å si med sikkerhet da jeg ikke har hatt en normal syklus enda. Ble gravid på første syklus etter uttak av p-stav, endte i SA, deretter hadde jeg en kjemisk. Så dette blir i såfall første vanlige syklusen. Tidligere har jeg hatt syklus på 30-31 dager. Men det kan jo også ha endret seg o_O Jeg pleide heller ikke ha ømme bryster før mensen, men nå har jeg pupper som er ekstra tunge og helt grusomme :dead:
Så trist med SA og kjemisk :( håper du får en fin overraskelse i dag eller i morgen ❤️ om ikke så har du i det minste fått en vanlig syklus, en bitter trøst ❤️

Negativ idag 10 dpo, så da er løpet kjørt for denne gang :( har alltid testet positivt 9dpo tidligere.
Lykke til videre dere :Heartred
Når har du ikm? Jeg testet positivt 11 dpo kveld, sist ❤️ (alltid testet positivt 9 dpo ellers)

Det er jo veldig tydelig økning med babyplan da! Fra 8 til 10 dpo! Tenker den har steget enda mer 12 dpo. Hvis den fortsatt er veldig svak 14 dpo tenker jeg man kanskje kan forberede seg på SA, men alt for tidlig nå (spesielt med tydelig økning!) :love7 :shy: Edit: Så nå at rfsu er fra senere, men jeg stoler absolutt ikke på rfsu.. har du ikke mulighet til å kjøpe make sure?
Nei desverre, får ikke tak i de testene uten at hele bygda vet at jeg har kjøpt, haha! Men får se hva blodprøvene viser!

Back
Topp