Okei, alt for degJa, du tørr! Syntes ikke jeg kan gjøre det siden jeg teknisk sett ikke har termin i oktober (foreløpig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, alt for degJa, du tørr! Syntes ikke jeg kan gjøre det siden jeg teknisk sett ikke har termin i oktober (foreløpig)
WiiiOkei, alt for deg
Snakket jo med føden tidligere i dag, jordmor sendte henvisning, og jeg fikk akkurat svar fra sykehuset og har fått time 31/1Men da har du flere dager på å se endringer i testene skjønner du føler det ikke klaffet siden du fikk negativ test 9 dpo, know the feeling. Men jeg håper for deg, hadde vært så gøy om vi kunne gå sammen
Tester du en gang til dagen? Med de 2 jeg har fikk jeg best test på kvelden, skal se i kveld om det stemmer nå også13dpo, føler ikke det har økt noe siden igår, men ser heller ikke ut som det har blitt noe svakere. Har ikm imorgen så får se hvilken vei dette går
Så braSnakket jo med føden tidligere i dag, jordmor sendte henvisning, og jeg fikk akkurat svar fra sykehuset og har fått time 31/1
Ja Måtte bare testene stige fremover, og at ingenting galt skjer før den tidSå bra
Tok en test til nå, 3 1/2timer etter den forrige men ser ikke forskjell på de to fra idag. Får vel svaret imorgenTester du en gang til dagen? Med de 2 jeg har fikk jeg best test på kvelden, skal se i kveld om det stemmer nå også
I morgen skal du ihvertfall se stigning, dette skal gå
Håper så veldig for degTok en test til nå, 3 1/2timer etter den forrige men ser ikke forskjell på de to fra idag. Får vel svaret imorgen
Syntes jeg ser forskjell jeg! Men skjønner at det ikke er nok forskjell til at du blir superhappy liksom, men jeg har absolutt troa!13dpo, føler ikke det har økt noe siden igår, men ser heller ikke ut som det har blitt noe svakere. Har ikm imorgen så får se hvilken vei dette går
Hvorfor ser det ikke bra ut?13dpo kveld.
Ser ikke ut som dette går bra likevel.
Tester igjen imorgen og hvis det er svakere er det bare å slutte på cyclogest og håpe på at TR kommer asap slik at vi kan starte på en siste runde med fryseforsøk før vi gir oss
Ikke godt å si.. det er så forskjellig fra person til person og syklus til syklus. Vi håper det er festeblødning og at du får positiv test snartHatt litt rosa utflod/blod i dag og murringer i går og i dag, hva kan det være tro? Jeg er 9 dpo Tror dere det mest sannsynlig er mensen eller kan det være sånn festeblødning?
Neei, dette må være en dårlig test med lite farge i, jeg holde fast i håpet til i morgen13dpo kveld.
Ser ikke ut som dette går bra likevel.
Tester igjen imorgen og hvis det er svakere er det bare å slutte på cyclogest og håpe på at TR kommer asap slik at vi kan starte på en siste runde med fryseforsøk før vi gir oss
Fordi den er svakere enn forrige testHvorfor ser det ikke bra ut?
Herregud sånn du tester altså Her ligger jeg og gru-gleder meg til morgendagens Fine streker!Kveldens.. nokså lik fra urin 2
Vis vedlegget 425550