IKM uke 3❤️❄️

13dpo, føler ikke det har økt noe siden igår, men ser heller ikke ut som det har blitt noe svakere. Har ikm imorgen så får se hvilken vei dette går

Vedlegg

• IMG_4132.jpeg
    IMG_4132.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 92
Men da har du flere dager på å se endringer i testene :D skjønner du føler det ikke klaffet siden du fikk negativ test 9 dpo, know the feeling. Men jeg håper for deg, hadde vært så gøy om vi kunne gå sammen ❤️
Snakket jo med føden tidligere i dag, jordmor sendte henvisning, og jeg fikk akkurat svar fra sykehuset og har fått time 31/1 :shy:

13dpo, føler ikke det har økt noe siden igår, men ser heller ikke ut som det har blitt noe svakere. Har ikm imorgen så får se hvilken vei dette går
Tester du en gang til dagen? Med de 2 jeg har fikk jeg best test på kvelden, skal se i kveld om det stemmer nå også :)

I morgen skal du ihvertfall se stigning, dette skal gå ❤️

Tester du en gang til dagen? Med de 2 jeg har fikk jeg best test på kvelden, skal se i kveld om det stemmer nå også :)

I morgen skal du ihvertfall se stigning, dette skal gå ❤️
Tok en test til nå, 3 1/2timer etter den forrige men ser ikke forskjell på de to fra idag. Får vel svaret imorgen:nailbiting:

Hatt litt rosa utflod/blod i dag og murringer i går og i dag, hva kan det være tro? Jeg er 9 dpo :oops: Tror dere det mest sannsynlig er mensen eller kan det være sånn festeblødning?

Syntes jeg ser forskjell jeg! Men skjønner at det ikke er nok forskjell til at du blir superhappy liksom, men jeg har absolutt troa! :Heartred

13dpo kveld.
Ser ikke ut som dette går bra likevel.
Tester igjen imorgen og hvis det er svakere er det bare å slutte på cyclogest og håpe på at TR kommer asap slik at vi kan starte på en siste runde med fryseforsøk før vi gir oss:)

Vedlegg

• IMG_4137.jpeg
    IMG_4137.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 91
Hatt litt rosa utflod/blod i dag og murringer i går og i dag, hva kan det være tro? Jeg er 9 dpo :oops: Tror dere det mest sannsynlig er mensen eller kan det være sånn festeblødning?
Ikke godt å si.. det er så forskjellig fra person til person og syklus til syklus. Vi håper det er festeblødning og at du får positiv test snart ❤️

13dpo kveld.
Ser ikke ut som dette går bra likevel.
Tester igjen imorgen og hvis det er svakere er det bare å slutte på cyclogest og håpe på at TR kommer asap slik at vi kan starte på en siste runde med fryseforsøk før vi gir oss:)
Neei, dette må være en dårlig test med lite farge i, jeg holde fast i håpet til i morgen ❤️

Jeg føler vi er så mange som har fått positive tester, men bare 3 er oppført under "Gravid" :laughing002 er det flere som har lyst å endre status? :shy::love017

10DPO: Lyserosa utflod på papiret, mye sterke stikkinger fra 5 cm under navelen. Tok test i morges, men den var helt blank negativ. Kan det være festeblødning, eller start på TR tro?

Back
Topp