IKM uke 3❤️❄️

Da gir jeg meg med å tolke streker, sier meg fornøyd med denne ❤️

Vedlegg

• 20240118_092247.jpg
    20240118_092247.jpg
    1,4 MB · Visninger: 97
Du, sjekk den da!! Uff, jeg kan ikke måle testene mine etter dine i hvertfall o_O:hilarious: veldig! Fin strek :love017
Tusen takk :Heartred :Heartred Nei, lite vits å sammenligne med andre. Jeg hadde helt syke tester med mini, da var termingruppa «overbevist» om tvillinger:hilarious: Så når jeg sammenligner med det blir jo jeg stressa, men økningen er jo fin! Men hjelper veldig å høre at andre syntes den er bra!:Heartred Har du tatt test for dagen enda?:love7

Hvordan går det med dere, @Nestebolle , @Sidelv Og @Amalie2024 ? ❤️
Jeg har så mange skuffelser bak meg og blir veldig demotivert av negativ test. Så hvis ikke mensen kommer tester jeg på lørdag:angelic: Det er CD 33 og det er de lengste syklusene mine har vært. Kjenner en del symptomer men har gjordt det tidliger rett før mensen kom:banghead: Bli helt koko av dette prøve greiene.

Her fortsetter moro-tempen som en jojo :hilarious: Ifølge natural cycles er jeg 10 dpo i dag, mens FF sier 11 dpo. Testene er fortsatt blenda :shifty:

Vedlegg

• 20240118_094039.jpg
    20240118_094039.jpg
    495,9 KB · Visninger: 61
  • Screenshot_20240118_061147_FF App.jpg
    Screenshot_20240118_061147_FF App.jpg
    310,5 KB · Visninger: 60
Tusen takk :Heartred :Heartred Nei, lite vits å sammenligne med andre. Jeg hadde helt syke tester med mini, da var termingruppa «overbevist» om tvillinger:hilarious: Så når jeg sammenligner med det blir jo jeg stressa, men økningen er jo fin! Men hjelper veldig å høre at andre syntes den er bra!:Heartred Har du tatt test for dagen enda?:love7
Du bare produserer veldig mye hcg, rett og slett :woot:
Jeg fikk endelig testa, nå er de omtrent like sterke så når de stagnerte sist..
Screenshot_20240118_121354_Gallery.jpg

Jeg har så mange skuffelser bak meg og blir veldig demotivert av negativ test. Så hvis ikke mensen kommer tester jeg på lørdag:angelic: Det er CD 33 og det er de lengste syklusene mine har vært. Kjenner en del symptomer men har gjordt det tidliger rett før mensen kom:banghead: Bli helt koko av dette prøve greiene.
Krysser fingrene frem til lørdag ❤️

Kjempefine streker :smiley-bounce016 Da håper vi på fin økning i morgen, så får du sterkere strek enn da det gikk galt:Heartred
Tusen takk! Håper virkelig på det, så jeg kan slippe jubelen skikkelig løs :) :love017

Har ikke testet noe mer etter jeg fikk en blenda test igår :shy: men har i hele dag kjent litt på typ stikninger (ikke vonde, men jeg kjenner det er noe der) og har ikke kjent på kramper som jeg pleier få 1-2 dager før mens, og den skulle komt idag eller imorgen så kjenner håpet bygge seg litt opp, men kjenner også det kan være litt farlig å kjenne på håp nå, fallhøyden blir fort stor:bag:

Back
Topp