Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Nei, lite vits å sammenligne med andre. Jeg hadde helt syke tester med mini, da var termingruppa «overbevist» om tvillinger Så når jeg sammenligner med det blir jo jeg stressa, men økningen er jo fin! Men hjelper veldig å høre at andre syntes den er bra! Har du tatt test for dagen enda?Du, sjekk den da!! Uff, jeg kan ikke måle testene mine etter dine i hvertfall veldig! Fin strek
Ja, første er fra idag tidlig. Tok med en test for å teste på jobb når jeg får tidEr det første bilde som er testen fra i dag? Jeg vil si det fremdeles er håp. Teste på urin 2?
Kanskje i morgenOi så spennende!! Når starter testegalskapen hos deg?
Blenda i går, men ingen TR enda.. regner nesten med at det ikke går denne gangen heller..
Jeg har så mange skuffelser bak meg og blir veldig demotivert av negativ test. Så hvis ikke mensen kommer tester jeg på lørdag Det er CD 33 og det er de lengste syklusene mine har vært. Kjenner en del symptomer men har gjordt det tidliger rett før mensen kom Bli helt koko av dette prøve greiene.
Du bare produserer veldig mye hcg, rett og slettTusen takk Nei, lite vits å sammenligne med andre. Jeg hadde helt syke tester med mini, da var termingruppa «overbevist» om tvillinger Så når jeg sammenligner med det blir jo jeg stressa, men økningen er jo fin! Men hjelper veldig å høre at andre syntes den er bra! Har du tatt test for dagen enda?
Håper den blir sterk og finJa, første er fra idag tidlig. Tok med en test for å teste på jobb når jeg får tid
Krysser fingrene frem til lørdagJeg har så mange skuffelser bak meg og blir veldig demotivert av negativ test. Så hvis ikke mensen kommer tester jeg på lørdag Det er CD 33 og det er de lengste syklusene mine har vært. Kjenner en del symptomer men har gjordt det tidliger rett før mensen kom Bli helt koko av dette prøve greiene.
Kjempefine streker Da håper vi på fin økning i morgen, så får du sterkere strek enn da det gikk galtDu bare produserer veldig mye hcg, rett og slett
Jeg fikk endelig testa, nå er de omtrent like sterke så når de stagnerte sist..
Vis vedlegget 425603
Tusen takk! Håper virkelig på det, så jeg kan slippe jubelen skikkelig løsKjempefine streker Da håper vi på fin økning i morgen, så får du sterkere strek enn da det gikk galt
Gratulerer så mye til deg!!!!!!!! Det gikk fort, heldigvis
Tusen takk nå må den bare sitte til mål denne gangGratulerer så mye til deg!!!!!!!! Det gikk fort, heldigvis
Du hører nok til i ikm uke 4Mamino_ - 25 - Nr. 1 - PP nr. 4 - 13.01 - 26.01
Hurra for positive teser igjen, CowgirlNå må den sitte helt innDu bare produserer veldig mye hcg, rett og slett
Jeg fikk endelig testa, nå er de omtrent like sterke så når de stagnerte sist..
Vis vedlegget 425603