IKM uke 3❤️❄️

Fortsatt 14dpo og det ser ut som det går riktig vei igjen nå :nailbiting: du kan sette meg på gravid og går det t hællvette no får det bare gjør det!:dance018
Dør av denne uønskede spenningen:dead:

Bilde nr.1 tatt ca. nå. Ser den har økt betraktelig.
Bilde nr.2 tatt ca.1300

Vedlegg

• IMG_4140.jpeg
    IMG_4140.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 85
  • IMG_4139.jpeg
    IMG_4139.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 82
Noen av dere som har vært borti plutselige "pang" av smerter av og på noen timer ved eggstokk regionen? Kjennes ut som om noen stabber en kniv i høyre eggstokk og kommer helt plutselig. Tanken min var en cyste, men burde ikke smertene da være noe konstant etter den har sprukket (dersom det er pga væsken)?

Noen av dere som har vært borti plutselige "pang" av smerter av og på noen timer ved eggstokk regionen? Kjennes ut som om noen stabber en kniv i høyre eggstokk og kommer helt plutselig. Tanken min var en cyste, men burde ikke smertene da være noe konstant etter den har sprukket (dersom det er pga væsken)?
Jeg har hatt eggløsningssmerter som føles sånn ut til tider!

Jeg har hatt eggløsningssmerter som føles sånn ut til tider!
Skjønner ingenting jeg nå, er på dag 28 i dag o_O Testet i dag og på samme urinen var en med svak strek og en uten strek. Like før jeg gir opp make sure med alle de rare testsvarene dems :banghead:o_O vanskelig å få tatt bilde med et delvis ødelagt kamera, men denne fikk jeg for 30 min siden og det er rosa farge på streken. Kanskje det rett og slett er eggløsning?! Og en syklus som rett og slett har fått en real snurr etter SA og kjemisk. Ikke første gangen jeg har fått positiv hcg test ved eggløsning.

Vedlegg

• IMG_4960.jpeg
    IMG_4960.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 100
  • IMG_4959.jpeg
    IMG_4959.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 100
  • IMG_4954.jpeg
    IMG_4954.jpeg
    944,5 KB · Visninger: 101
Skjønner ingenting jeg nå, er på dag 28 i dag o_O Testet i dag og på samme urinen var en med svak strek og en uten strek. Like før jeg gir opp make sure med alle de rare testsvarene dems :banghead:o_O vanskelig å få tatt bilde med et delvis ødelagt kamera, men denne fikk jeg for 30 min siden og det er rosa farge på streken. Kanskje det rett og slett er eggløsning?! Og en syklus som rett og slett har fått en real snurr etter SA og kjemisk. Ikke første gangen jeg har fått positiv hcg test ved eggløsning.
Ser streken tydelig! Har du testet med CB digital eller noe andre enn ms? Om den er negativ ville jeg tenkt eggløsning! Og ville i hvert fall lagt inn litt aksje de nærmeste dagene uansett :shy:

:hilarious: Ser streken tydelig! Har du testet med CB digital eller noe andre enn ms? Om den er negativ ville jeg tenkt eggløsning! Og ville i hvert fall lagt inn litt aksje de nærmeste dagene uansett :shy:
Jeg må faktisk le av den ironiske situasjonen, for jeg var på apoteket i sta og vurderte om jeg skulle ta med en dobbel pakke med CB digital. Men slo det fra meg siden jeg har fått negative tester og skal ta pause fra testingen når mensen starter :hilarious: Får se om vi legger inn litt aksjer i dag uansett, så lenge de smertene ikke holder det gående.

Det er jo tydelig at du har hcg i urinen. Har du en snill lege som vil la deg måle verdiene? :nailbiting:

Fortsatt 14dpo og det ser ut som det går riktig vei igjen nå :nailbiting: du kan sette meg på gravid og går det t hællvette no får det bare gjør det!:dance018
Dør av denne uønskede spenningen:dead:

Bilde nr.1 tatt ca. nå. Ser den har økt betraktelig.
Bilde nr.2 tatt ca.1300
Så kjekt å se :D :love017 jeg setter deg med glede på Gravid :love017 denne skal sitte til mål!

Det er jo tydelig at du har hcg i urinen. Har du en snill lege som vil la deg måle verdiene? :nailbiting:
Legen min er ganske grei mtp testing av hcg i blod pga flere svangerskap og svangerskapstap. Men den selvpininga over helga er så ille.. om jeg får tatt blodprøve i morgen blir det ikke svar før mandag uansett :nailbiting: Tenker jeg fortsetter å teste de neste dagene, om det er strek der i morgen så kjøper jeg en CB digital. Jeg stoler ikke lenger på tester før jeg har strek minst 3 dager på rad.

Klarte ikke dy meg, nok en gang.
Liten time siden jeg var på do når jeg var i byen. Fikk ei høygravid venninne av meg til å kjøpe clearblue-tester for meg :hilarious:
Så skulle bare prøve å ta en nå når jeg kom hjem:angelic::wideyed: Etter beregningene mine så er jeg 14 dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_5097.jpeg
    IMG_5097.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 59
Jeg våger å sette meg på gravid, er det flere som vil bli med meg? :shy:❤️
Kanskje jeg skal prøve å tørre jeg også..
Men jeg stoler ikke på noen ting jeg, er fortsatt livredd for at det skal være kjemisk :bored: Synes også det er så lenge å vente til 31/1 før jeg får komme på sykehuset for å få progesteron som støttemedisin

Back
Topp