IKM uke 3❤️❄️

Oi! Så bra det gikk bra:love7Testet du med flere type tester? På 13 dpo, eller tok du bare den ene?
Tok vel sikkert 5-10 teste daglig. De som kom med i testrekken var de som var sterkest og de var tatt på andre urin. Er 24+1 i dag :Heartblue Hadd treg stigning med nummer fire også. Men med nummer tre var det pang. Nummer en og to tok jeg vel 2-3 tester. Var ikke vanlig å ta mange i 2010/12:hilarious:

Tok vel sikkert 5-10 teste daglig. De som kom med i testrekken var de som var sterkest og de var tatt på andre urin. Er 24+1 i dag :Heartblue Hadd treg stigning med nummer fire også. Men med nummer tre var det pang. Nummer en og to tok jeg vel 2-3 tester. Var ikke vanlig å ta mange i 2010/12:hilarious:
Såpass, ja! :hilarious:Var sikkert vel mye fargestoff i den fra 12 dpo :D Gratulerer:love7

Testet med bp også. Her sammenlignet med 12 dpo. Ser ikke endring. Det er skikkelig kjipt og urettferdig! Dette tar alle kreftene fra meg. Ble bare så knust nå..
Vis vedlegget 425833
Nei, dette var urettferdig! Føler sånn med deg. Har fortsatt håp om at det kan snu, men skjønner godt at dette er tøft for deg❤️ ta godt vare på deg

@Cowgirl Håper det bare er fargen på testene. :Heartpink Du HAR jo faktisk blitt gravid to ganger på rad nå, så kroppen din KAN!

Det er vanskelig å skrive dette uten å virke kald eller kjip, men jeg skriver det også til meg selv: Før du fikk støttemedisinene skjedde det ikke noe. Syklusene dine var lange, og når det ikke gikk, så var det også lenge til neste sjanse. Men du er jo åpenbart veldig fruktbar når du får støttemedisin!

Jeg vet det er en fattig trøst, men det er "bedre" å miste tidlig og komme raskt i gang med neste forsøk (eller pause, om man trenger) enn at f.eks. dårlige egg blir med videre i flere uker og klusser med tilknytning, følelser, forhåpninger og syklus i månedsvis etterpå. Det går det også, men... Ja, du/dere skjønner. :(

Søren da :sorry::Heartred Da vi prøvde på mini ble jeg gravid 3/5 forsøk, men mistet tidlig to ganger. Ikke kjemisk, men kunne like gjerne vært det med svak økning på testene og mist i uke 5+noe hver uke. Jeg lurer på om årsaken til disse SAene var bakteriell vaginose. Fikk det påvist og behandlet, og gyn hadde veldig troen på at det var det som var problemet. Jeg ble gravid med mini etter behandling og testene økte mye bedre. Jeg fikk det påvist igjen i uke 3 (tror jeg), men det lurer jeg på om bare var fordi jeg skrev at jeg hadde symptomer for å få test (Maja.no eller tilsvarende side). Gyn sa at det uansett var forskjellige grader av infeksjoner som det, så om det så var der igjen, kunne det bare bety at det var mindre grad av infeksjon. Vi prøvde på søsken i oktober og da hadde jeg en mini mini kjemisk og tok derfor ny behandling mot BV. I motsetning til da jeg var gravid med mini går jeg ikke på noen form for støttemedisiner nå. Så om det skulle gå bra denne gangen føler jeg det blir enda en ting som veier for at det var infeksjonen som var problemer forrige gang. Uansett, kan være verdt å sjekke om du har BV da det kan føre til festeproblem som ofte er problemet dersom man har flere kjemiske/tidlige mist. Kan selvfølgelig bare svære skikkelig uflaks også, men føles dumt å sitte på erfaringen og ikke dele. Håper det klaffer for deg snart igjen. Syntes det var skikkelig kjipt at du måtte oppleve det her:smiley-angry017:smiley-angry017:sorry:
Takk for du deler ❤️ jeg har ikke symptomer på det, men kjører en kur uansett, for sikkerhetsskyld. I forrige pp tok jeg en soppkur for sikkerhetsskyld, vil ikke at noe skal ødelegge for forholdene til spiren.
Takk❤️ dette var utrolig kjipt og vondt, alt blir så håpløst. Brukt 1 år på å komme hit så mister jeg begge gangene det klaffer :sorry:

Nei, dette var urettferdig! Føler sånn med deg. Har fortsatt håp om at det kan snu, men skjønner godt at dette er tøft for deg❤️ ta godt vare på deg
Tusen takk, det hadde vært veldig fint om det snudde men jeg har ikke tro på det dessverre. Ny test i morgen om jeg ikke har fått tr.

Jeg har en dag igjen til IKM og testing. Har ikke trua, men gruer meg til å teste uansett. SÅ lyst til å teste nå, bare for å bli ferdig, men vet at jeg tar en blank test tyngre i dag enn i morgen. Må følge oppsatt program og ta Duphastonen de dagene jeg skal.

@Cowgirl Håper det bare er fargen på testene. :Heartpink Du HAR jo faktisk blitt gravid to ganger på rad nå, så kroppen din KAN!

Det er vanskelig å skrive dette uten å virke kald eller kjip, men jeg skriver det også til meg selv: Før du fikk støttemedisinene skjedde det ikke noe. Syklusene dine var lange, og når det ikke gikk, så var det også lenge til neste sjanse. Men du er jo åpenbart veldig fruktbar når du får støttemedisin!

Jeg vet det er en fattig trøst, men det er "bedre" å miste tidlig og komme raskt i gang med neste forsøk (eller pause, om man trenger) enn at f.eks. dårlige egg blir med videre i flere uker og klusser med tilknytning, følelser, forhåpninger og syklus i månedsvis etterpå. Det går det også, men... Ja, du/dere skjønner. :(
Jeg har ikke symptomer heller, kun murringer. Jeg ble lett gravid med de 2 vi har også, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg mister nå, 2 ganger på rad!

Enig i det du sier, det er bedre å miste nå enn senere. Og heldigvis har jeg hatt god effekt av letrozol. Men å bli prøver igjen, kjenne alle symptomene, tolke hit og dit, el symptomene, forhåpninger, ventingen, tålmodigheten ++ det er så utmattende, jeg er så ferdig med å være prøver, hvorfor kunne ikke denne bare sitte?? :sad010

Klokken tikker også, skulle helst vært høygravid nå, liksom...

Jeg har ikke symptomer heller, kun murringer. Jeg ble lett gravid med de 2 vi har også, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg mister nå, 2 ganger på rad!

Enig i det du sier, det er bedre å miste nå enn senere. Og heldigvis har jeg hatt god effekt av letrozol. Men å bli prøver igjen, kjenne alle symptomene, tolke hit og dit, el symptomene, forhåpninger, ventingen, tålmodigheten ++ det er så utmattende, jeg er så ferdig med å være prøver, hvorfor kunne ikke denne bare sitte?? :sad010

Klokken tikker også, skulle helst vært høygravid nå, liksom...
Ja, det skulle jeg også (faktisk, hadde jo termin 5. mars). Men sånn ble det ikke.

Det er vel vanskeligere for oss begge siden vi også har blitt eldre. Da blir også eggene dårligere. Må bare ta tiden til hjelp og innse realitetene. Jeg har aldri prøvd så lenge før uten å lykkes.

Men seriøst, det hjelper å IKKE henge her inne. Jeg blir mer deppa for hver gang jeg går inn her og får babyfokus. Du er jo veldig aktiv, så kanskje du også skal prøve en forumpause? Jeg tror jeg skal fjerne snarveien i neste PP og ikke lese noe som helst. Hang ikke her med nr. 1 og 2, og da gikk jo alt, også det mentale, lettere.

Ja, det skulle jeg også (faktisk, hadde jo termin 5. mars). Men sånn ble det ikke.

Det er vel vanskeligere for oss begge siden vi også har blitt eldre. Da blir også eggene dårligere. Må bare ta tiden til hjelp og innse realitetene. Jeg har aldri prøvd så lenge før uten å lykkes.

Men seriøst, det hjelper å IKKE henge her inne. Jeg blir mer deppa for hver gang jeg går inn her og får babyfokus. Du er jo veldig aktiv, så kanskje du også skal prøve en forumpause? Jeg tror jeg skal fjerne snarveien i neste PP og ikke lese noe som helst. Hang ikke her med nr. 1 og 2, og da gikk jo alt, også det mentale, lettere.
Trist det ikke ble slik ❤️

Vi må nok det, og bare håpe på det beste. Men det blir tøft å få ny positiv test, blir nok ikke noe særlig glede, mer reddsel. Drittkropp!

Enig i det! Her blir det forumpause etter denne uka er ferdig, da logger jeg av. Trenger en god pause fra alt dette, og å se andre få positiv test gjør bare vondt nå. Det er ikke slik det skal være..
Men jeg håper veldig at du får positiv test, det fortjener du virkelig❤️

Trist det ikke ble slik ❤️

Vi må nok det, og bare håpe på det beste. Men det blir tøft å få ny positiv test, blir nok ikke noe særlig glede, mer reddsel. Drittkropp!

Enig i det! Her blir det forumpause etter denne uka er ferdig, da logger jeg av. Trenger en god pause fra alt dette, og å se andre få positiv test gjør bare vondt nå. Det er ikke slik det skal være..
Men jeg håper veldig at du får positiv test, det fortjener du virkelig❤️
Samme her! Alle fortjener det, og at den sitter, men en må gjøre det som hjelper seg selv mest i sårbare situasjoner. :) <3 Klem!

Jeg er på cd32 idag, fortsatt blenda tester, så venter egentlig bare på tr nå, men har ikke kjent noe murringer/kramper siden cd24/25(?) og det er veldig uvanlig for meg, har alltid murringer ca. 1 uke før tr som tar seg veldig opp før tr..

Håper egentlig bare på tr nå så vi kan begynne på ny pp:sorry:

Det går sakte men sikkert fremover :shy:
Hvis jeg tar en digital i dag, tror dere jeg får
2-3 da, evt når er det vanlig å få det?

Vedlegg

• IMG_5115.jpeg
    IMG_5115.jpeg
    535,4 KB · Visninger: 81
Back
Topp