IKM uke 3❤️❄️

Herregud sånn du tester altså :hilarious: :love7Her ligger jeg og gru-gleder meg til morgendagens:nailbiting: Fine streker!:love7:shy:
Altså, jeg er et skikkelig testetøs når jeg først starter :hilarious: jeg plager ikke dere med alle testene jeg tar, heller :laughing021:laughing021
Du hadde knallfin strek i går, kan tro hvor fin den blir i morgen! Gleder meg :woot:
Tusen takk :love017

Altså, jeg er et skikkelig testetøs når jeg først starter :hilarious: jeg plager ikke dere med alle testene jeg tar, heller :laughing021:laughing021
Du hadde knallfin strek i går, kan tro hvor fin den blir i morgen! Gleder meg :woot:
Tusen takk :love017
Jeg vil gjerne bli «plaget», elsker å se positive fine tester :D :smiley-bounce016Åh, håper så inderlig at den blir bra i morgen!:nailbiting:

Jeg vil gjerne bli «plaget», elsker å se positive fine tester :D :smiley-bounce016Åh, håper så inderlig at den blir bra i morgen!:nailbiting:
Det er litt flaut også :hilarious: i dag har jeg testet "bare" 3 ganger (totalt 5 tester) :angelic: i går har jeg ikke tellingen, jeg prøvde så godt jeg kunne :smiley-ashamed005
Det er jeg ganske sikker på den blir, med den økningen så må det bare være en terminspire :love017

Det er litt flaut også :hilarious: i dag har jeg testet "bare" 3 ganger (totalt 5 tester) :angelic: i går har jeg ikke tellingen, jeg prøvde så godt jeg kunne :smiley-ashamed005
Det er jeg ganske sikker på den blir, med den økningen så må det bare være en terminspire :love017
Hahah det er testetøsa si! :D Krysser alt jeg har! Blir nok tidlig på testekjøret i morgen:smiley-ashamed008

10DPO: Lyserosa utflod på papiret, mye sterke stikkinger fra 5 cm under navelen. Tok test i morges, men den var helt blank negativ. Kan det være festeblødning, eller start på TR tro?
Jeg har det akkurat likt jo :laughing002 Er 10 dpo i morgen, håper på at det er festeblødning og at jeg kanskje får positiv i morgen :nailbiting:

Lørdag eller søndag er ikm tror jeg, hadde veldig troa denne gangen med festedipp og alt på tempegrafen :/
Men har allerede begynt å se mot neste pp, mulig det blir ivf på oss igjen. Alt ser jo så greit ut når EL kommer, men blir ikke gravid :/
Når du hadde tempdipp hadde du noe festeblødning dagen etter eller to dager etter ? Eller noe annet du merket . Hadde skikkelig tempdipp 4dpo og idag 6DPO fikk jeg skikkelig rosa på papiret og hatt litt av og på stikkinger og rariteter der nede :nailbiting:

Roter du i søpla finner du et par tester til :laughing002 :laughing002

Faktisk ikke :hilarious: jeg er en langtids-ruger :laughing021
Jeg har ikke tørt å åpne test skuffen å telle testene mine :laughing021 Jeg er 8DPO på fredag , men idag så hadde jeg masse rosa på papiret og tempdipp 4dpo …synes det var tidlig , men man blir kokko i skrotten :laughing001

14dpo.
Har sovet dårlig de siste nettene, i natt har jeg våknet hver time siden kl.0200:bored:
Kl.0500 var jeg kvalm i tillegg (kvalmen har blitt verre) og sto opp og tok en test (første bilde) som er sterkere enn i går kveld (bilde i midten) men ikke sterkere enn den fra midt på dagen i går (siste bilde).

F*ck! Hadde begynt å få forhåpninger men nå vet jeg ikke altså. Blir en lang dag idag:dead:

Vedlegg

• IMG_4138.jpeg
    IMG_4138.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 84
  • IMG_4137.jpeg
    IMG_4137.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 88
  • IMG_4136.jpeg
    IMG_4136.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 90
Last edited:
Jeg har ikke tørt å åpne test skuffen å telle testene mine :laughing021 Jeg er 8DPO på fredag , men idag så hadde jeg masse rosa på papiret og tempdipp 4dpo …synes det var tidlig , men man blir kokko i skrotten :laughing001
Oi så spennende!! Når starter testegalskapen hos deg? :woot:

14dpo.
Har sovet dårlig de siste nettene, i natt har jeg våknet hver time siden kl.0200:bored:
Kl.0500 var jeg kvalm i tillegg (kvalmen har blitt verre) og sto opp og tok en test som er sterkere enn i går kveld (bilde i midten) men ikke sterkere enn den fra midt på dagen i går (siste bilde).

F*ck! Hadde begynt å få forhåpninger men nå vet jeg ikke altså. Blir en lang dag idag:dead:
Er det første bilde som er testen fra i dag? Jeg vil si det fremdeles er håp. Teste på urin 2? :)

Back
Topp