IKM uke 3❤️❄️

10 dpo, 2. urin, blenda ❤️ Alltid testa positivt 10 dpo, så tenker at det ikke gikk nå heller, får heller bli positivt overrasket om testene plutselig skulle snu :love017

Vedlegg

• 20240117_094058.jpg
    20240117_094058.jpg
    479,9 KB · Visninger: 67
Når har du ikm? Jeg testet positivt 11 dpo kveld, sist ❤️ (alltid testet positivt 9 dpo ellers)
Lørdag eller søndag er ikm tror jeg, hadde veldig troa denne gangen med festedipp og alt på tempegrafen :/
Men har allerede begynt å se mot neste pp, mulig det blir ivf på oss igjen. Alt ser jo så greit ut når EL kommer, men blir ikke gravid :/

Last edited:
11 dpo❤️ hadde jeg holdt meg til planen min, så er dette den første testen jeg skulle fått :love017
Vis vedlegget 425496
Så herlig :Heartred
Måtte spiren klamre seg fast!

Jeg klarer ikke stole på mine tester enda:rolleyes:
Men har fått beskjed av gyn på sykehuset om å kontakte føden her hvor jeg bor når jeg testet positivt på nytt etter MA’en i juni, slik at føden kan henvise meg til sykehuset for videre oppfølging mtp progesteronstøtte.
Men aner jo ikke når jeg burde ringe:bored:

Men har fått beskjed av gyn på sykehuset om å kontakte føden her hvor jeg bor når jeg testet positivt på nytt etter MA’en i juni, slik at føden kan henvise meg til sykehuset for videre oppfølging mtp progesteronstøtte.
Ring med en gang du har positiv test, og få begynt på progesteron støtte :) vi som har vært i ivf systemet begynner jo fra eggløsning, så du kan ikke begynne "for tidlig" etter EL.

Lørdag eller søndag er ikke tror jeg, hadde veldig troa denne gangen med festedipp og alt på tempegrafen :/
Men har allerede begynt å se mot neste pp, mulig det blir ivf på oss igjen. Alt ser jo så greit ut når EL kommer, men blir ikke gravid :/
Men da har du flere dager på å se endringer i testene :D skjønner du føler det ikke klaffet siden du fikk negativ test 9 dpo, know the feeling. Men jeg håper for deg, hadde vært så gøy om vi kunne gå sammen ❤️

Måtte begge våre spirer klamre seg fast ❤️

Jeg sliter også med å stole på testene. Trenger å se at de blir sterkere enn sist.

Hm, nå er ikke jeg så kjent på dette området, men burde du ikke hatt progesteron nå med en gang? I såfall ville jeg tatt kontakt nå:)

Ring med en gang du har positiv test, og få begynt på progesteron støtte :) vi som har vært i ivf systemet begynner jo fra eggløsning, så du kan ikke begynne "for tidlig" etter EL.
Da har jeg ringt og venter på at jordmor på føden her skal ringe meg opp :)
Får bare håpe at testene stiger fremover.
Er jo livredd for kjemisk og mer til

Hvordan går det med ikm'erne våre i dag?
@Ennasus98 og @Kinelill ? ❤️
Jeg fikk TR for leeenge siden! :hilarious: Jeg trodde syklusen skulle bli lang da jeg ikke får lov å gå på letrozol, men den ble kortere enn leteozol-syklusene, gitt!Har allerede kommet meg til CD6o_O

Jeg fikk TR for leeenge siden! :hilarious: Jeg trodde syklusen skulle bli lang da jeg ikke får lov å gå på letrozol, men den ble kortere enn leteozol-syklusene, gitt!Har allerede kommet meg til CD6o_O
Ååå haha, da setter jeg deg på tr :joyful:

Tuusen takk❤️❤️ nå må det synke inn mens testene stiger :shy:
skal du kickstarte oktobergruppa? :D Melder meg inn der også, er så kjedelig å være helt sist, så føler det er innafor når foreløpig termin er 30. september liksom!

skal du kickstarte oktobergruppa? :D Melder meg inn der også, er så kjedelig å være helt sist, så føler det er innafor når foreløpig termin er 30. september liksom!
Hehe jeg har jo termin 1 oktober :shy: tør jeg poste noe allerede? :nailbiting:
Jeg kommer nok til å henge i begge jeg også, vi har jo termin siste og første dag i måneden:)

Hehe jeg har jo termin 1 oktober :shy: tør jeg poste noe allerede? :nailbiting:
Jeg kommer nok til å henge i begge jeg også, vi har jo termin siste og første dag i måneden:)
Ja, du tørr! :love7 :D Syntes ikke jeg kan gjøre det siden jeg teknisk sett ikke har termin i oktober (foreløpig)

Back
Topp