IKM uke 3❤️❄️

2 urin, 15 min etter første.. hadde kjemisk i desember (4+6), så jeg er dødsnervøs nå!! Vil ikke se streker forsvinne og miste igjen..
Er så redd for det samme:nailbiting: mistet på grensen til kjemisk to ganger På rad:banghead: Fiøgte så med og håpet for deg da du var gravid i desember:Heartred krysser alt for at spira sitter nå og at strekene blir sterkere og sterkere!

Fin strek 10 dpo ❤️
Her var min 10 dpo;
Morgen;
20230920_063649.jpg

Kveld;
20230920_171745.jpg

Klarte ikke å dy meg etter jeg har hatt så løs mage i natt (sorry tmi), men det er typisk mensensymptom for meg. Men så fornøyd med økningen! 11 dpo:nailbiting::Heartred Kan driste meg til å stå på gravid, selv om jeg fortsatt er veldig nervøs for kjemisk/tidlig sa

Vedlegg

• BF80475B-F7E0-4F0F-8A57-6EF5F92921E1.jpeg
    BF80475B-F7E0-4F0F-8A57-6EF5F92921E1.jpeg
    99,2 KB · Visninger: 91
Last edited:
Ser dere noe? I følge FF er jeg 12 dpo i dag, og Premom sier 11 dpo.
Testet med rfsu test tidlig stav i går som slo ut positiv, men var så i tvil siden jeg har lest så mye dårlig om de :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_5013.jpeg
    IMG_5013.jpeg
    212,3 KB · Visninger: 106
Ser den enda lettere i dag, økning tar jo litt tid.. men skjønner du håpet på sterkere strek :Heartred
Er så redd for det samme:nailbiting: mistet på grensen til kjemisk to ganger På rad:banghead: Fiøgte så med og håpet for deg da du var gravid i desember:Heartred krysser alt for at spira sitter nå og at strekene blir sterkere og sterkere!
Føler jeg hadde så rask og fin økning med de to jeg har, så nå føler jeg det ikke er likt og får en dårlig følelse. Men jeg må bare roe ned og håpe på det beste ❤️
Så trist at du opplevde det 2 ganger, det var så kjipt!! Tusen takk, så god du er ❤️ håper disse spirene klamrer seg fast og kommer til oss i høst :love017

Klarte ikke å dy meg etter jeg har hatt så løs mage i natt (sorry tmi), men det er typisk mensensymptom for meg. Men så fornøyd med økningen! 11 dpo:nailbiting::Heartred Kan driste meg til å stå på gravid, selv om jeg fortsatt er veldig nervøs for kjemisk/tidlig sa
WOW!! Her snakker vi økning vetdu!! Slik vil jeg også ha :hilarious: hvor mange dpo er du?

Kjempegøy å sette deg på gravid:love017 dette skal bli baby!!

Ser dere noe? I følge FF er jeg 12 dpo i dag, og Premom sier 11 dpo.
Testet med rfsu test tidlig stav i går som slo ut positiv, men var så i tvil siden jeg har lest så mye dårlig om de :rolleyes:
Tror kanskje jeg ser noe, men det var litt vanskelig å se

9 dpo, dritt-tiss pga travel morgen. Har begynt å forberede meg på at det ikke gikk, sikkert forsvarsmekanisme ❤️

Dette er god batch av makesure, men den brukte syyykt lang tid på å trekke opp urin - måtte dyppe mye lenger enn 3 sek. Den i går måtte jeg dyppe 2 ganger da den enda etter 30 sek ikke hadde begynt å dra seg oppover mot strekene.

Vedlegg

• 20240116_071541.jpg
    20240116_071541.jpg
    648,2 KB · Visninger: 80
9 dpo, dritt-tiss pga travel morgen. Har begynt å forberede meg på at det ikke gikk, sikkert forsvarsmekanisme ❤️

Dette er god batch av makesure, men den brukte syyykt lang tid på å trekke opp urin - måtte dyppe mye lenger enn 3 sek. Den i går måtte jeg dyppe 2 ganger da den enda etter 30 sek ikke hadde begynt å dra seg oppover mot strekene.
Gooode sjanser fremdeles, jeg heier masse :love017
Jeg må også holde den i urinen mye lengre enn tidliger, tar lang tid å suge opp.

Back
Topp