Ser den enda lettere i dag, økning tar jo litt tid.. men skjønner du håpet på sterkere strekVeldig svak...
Vis vedlegget 425350
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den enda lettere i dag, økning tar jo litt tid.. men skjønner du håpet på sterkere strekVeldig svak...
Vis vedlegget 425350
Er så redd for det samme mistet på grensen til kjemisk to ganger På rad Fiøgte så med og håpet for deg da du var gravid i desember krysser alt for at spira sitter nå og at strekene blir sterkere og sterkere!2 urin, 15 min etter første.. hadde kjemisk i desember (4+6), så jeg er dødsnervøs nå!! Vil ikke se streker forsvinne og miste igjen..
Men denne er sterkere enn i går syns jegVeldig svak...
Vis vedlegget 425350
Jeg ser!!Ser dere noe? I følge FF er jeg 12 dpo i dag, og Premom sier 11 dpo.
Testet med rfsu test tidlig stav i går som slo ut positiv, men var så i tvil siden jeg har lest så mye dårlig om de
Ser den enda lettere i dag, økning tar jo litt tid.. men skjønner du håpet på sterkere strek
Føler jeg hadde så rask og fin økning med de to jeg har, så nå føler jeg det ikke er likt og får en dårlig følelse. Men jeg må bare roe ned og håpe på det besteEr så redd for det samme mistet på grensen til kjemisk to ganger På rad Fiøgte så med og håpet for deg da du var gravid i desember krysser alt for at spira sitter nå og at strekene blir sterkere og sterkere!
Åå tusen takk! Det var godt å se
WOW!! Her snakker vi økning vetdu!! Slik vil jeg også ha hvor mange dpo er du?Klarte ikke å dy meg etter jeg har hatt så løs mage i natt (sorry tmi), men det er typisk mensensymptom for meg. Men så fornøyd med økningen! 11 dpo Kan driste meg til å stå på gravid, selv om jeg fortsatt er veldig nervøs for kjemisk/tidlig sa
Ja, den er sterkere og mer rosa. Jeg må bare puste, kjenner jeg håper jeg kan se en liten økning utover dagenMen denne er sterkere enn i går syns jeg
Tror kanskje jeg ser noe, men det var litt vanskelig å seSer dere noe? I følge FF er jeg 12 dpo i dag, og Premom sier 11 dpo.
Testet med rfsu test tidlig stav i går som slo ut positiv, men var så i tvil siden jeg har lest så mye dårlig om de
11 dpo i dag, ser jeg skrev inn el en dag for tidlig på innskrivningstekstenWOW!! Her snakker vi økning vetdu!! Slik vil jeg også ha hvor mange dpo er du?
Kjempegøy å sette deg på gravid dette skal bli baby!!
Gooode sjanser fremdeles, jeg heier masse9 dpo, dritt-tiss pga travel morgen. Har begynt å forberede meg på at det ikke gikk, sikkert forsvarsmekanisme
Dette er god batch av makesure, men den brukte syyykt lang tid på å trekke opp urin - måtte dyppe mye lenger enn 3 sek. Den i går måtte jeg dyppe 2 ganger da den enda etter 30 sek ikke hadde begynt å dra seg oppover mot strekene.
Så fin strekNy test tatt på urin nr.2.
Veldig fin strek, for å ikke snakke om økning11 dpo i dag, ser jeg skrev inn el en dag for tidlig på innskrivningsteksten
Men har liksom ikke helt troa enda.. Tempen steg litt igjen i morges daSå fin strek