Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Gratulerer så mye9 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye9 dpo
Holder du deg på 7 dpo så er du og jeg like langt uti dpo-land Så spennende med symptomer!ÅÅÅH! Nå driver jeg og lurer meg selv. Eggposen var jo minst 19,2 mm allerede fredag morgen. Da kan det jo ha sluppet allerede i løpet av fredagen? Med tanke på at den vokser 1-2 mm om dagen? Jeg har regnet fra søndag på grunn av ovitrellen (som sikrer EL innen 24-36 timer), men når egget var så klart, så kan det jo ha sluppet før? Det vil si at jeg kan være 8 eller 9 DPO i dag, ikke bare 7 DPO? Hva tror dere mtp. eggposens størrelse?
Jeg klarer fint å holde meg fra testingen, men symptomjakten er jo i gang likevel. Det eneste som skiller PMS og graviditet fra hverandre her i gården, er trøtthet og enormt søvnbehov fra ca. 8-10 DPO. Og nå er jeg latterlig trøtt, tross gode netter. JEG VIL IKKE HA HÅP OG BLI SKUFFET. JEG VIL HELLER OVERRASKES.
Tusen takkGratulerer så mye
Samme her!! Når jeg så alle disse positive testene så var det rett før jeg løp på badet!! NÅ klør det i fingrene altsåHerligheeet, nå klør det etter å teste! Men har lovt @Cowgirl å vente til onsdag! Gi meg viljestyrke Det er såå gøy å se tester poppe opp her inne!
Jeg har sett eggpose på 24,7 mm på en av mine kontroller, så 19,2 betyr ikke nødvendigvis EL samme dagen. Så ville heller bare holdt meg til at du er 7 dpo og heller få en positiv overraskelse med sterk test på testdagÅÅÅH! Nå driver jeg og lurer meg selv. Eggposen var jo minst 19,2 mm allerede fredag morgen. Da kan det jo ha sluppet allerede i løpet av fredagen? Med tanke på at den vokser 1-2 mm om dagen? Jeg har regnet fra søndag på grunn av ovitrellen (som sikrer EL innen 24-36 timer), men når egget var så klart, så kan det jo ha sluppet før? Det vil si at jeg kan være 8 eller 9 DPO i dag, ikke bare 7 DPO? Hva tror dere mtp. eggposens størrelse?
Jeg klarer fint å holde meg fra testingen, men symptomjakten er jo i gang likevel. Det eneste som skiller PMS og graviditet fra hverandre her i gården, er trøtthet og enormt søvnbehov fra ca. 8-10 DPO. Og nå er jeg latterlig trøtt, tross gode netter. JEG VIL IKKE HA HÅP OG BLI SKUFFET. JEG VIL HELLER OVERRASKES.
Tester på IKM, så det blir først søndag om en uke. Da er jeg 14 (eller 15-16!) DPO.9 dpo! Pleier også å ha løs mage før mensen, men ikke så mye luft Når skal du teste? Veldig gøy å vente lenge nok til at man evt får helt tydelig strek (i sammenligning med de strekene jeg har hatt først tidligere som man kun ser i visse vinkler)
Ja! Men alt kan jo like gjerne være PMS...Holder du deg på 7 dpo så er du og jeg like langt uti dpo-land Så spennende med symptomer!
Aha! Ja, jeg skal ikke teste før søndag. Ovitrellen var helt ute etter sju dager her. Tok en graviditetstest på fredag, bare for å se om det var noe i blodet. Den var blank, så da kommer ikke ovitrelle til å lure meg! Men ser noen påvirkes av ovitrellen helt til 15 dager etter. Hvordan er det hos deg?Jeg har sett eggpose på 24,7 mm på en av mine kontroller, så 19,2 betyr ikke nødvendigvis EL samme dagen. Så ville heller bare holdt meg til at du er 7 dpo og heller få en positiv overraskelse med sterk test på testdag
Og så er det jo viktig at ovitrellen er ute av systemet, jeg er på dag 10 etter ovitrelle idag (7-8 dpo), og tenker å begynner testingen imorgen
Har ikke tatt noen tester for å sjekke ovitrelle denne gangen, men forrige gang satt den fremdeles litt i 10 dpo tror jeg. Men den var jo super svak da, så om det er sterkere strek denne gangen vil jeg tro det er pga egen hcg produksjon. Håper vi begge kan melde oss inn i september/oktober 2024 forumetJa! Men alt kan jo like gjerne være PMS...
Aha! Ja, jeg skal ikke teste før søndag. Ovitrellen var helt ute etter sju dager her. Tok en graviditetstest på fredag, bare for å se om det var noe i blodet. Den var blank, så da kommer ikke ovitrelle til å lure meg! Men ser noen påvirkes av ovitrellen helt til 15 dager etter. Hvordan er det hos deg?
Ja! Faens irriterende de siste 7-8 dagene i DPO-land.Har ikke tatt noen tester for å sjekke ovitrelle denne gangen, men forrige gang satt den fremdeles litt i 10 dpo tror jeg. Men den var jo super svak da, så om det er sterkere strek denne gangen vil jeg tro det er pga egen hcg produksjon. Håper vi begge kan melde oss inn i september/oktober 2024 forumet
Jepp tiden snegler seg virkelig avgårdeJa! Faens irriterende de siste 7-8 dagene i DPO-land.
Ååå så gøy her popper det inn med positive tester, love it!!10dpo
Gratulerer!10dpo
Ååå så gøy her popper det inn med positive tester, love it!!
Historikken gir ikke noe å juble over helt enda. Får se hvilken vei det gårGratulerer!
Haha, den ser jeg! Ekkelt med hjertebank, men gøy å kjenne det skjer noe i kroppen
Nå starter det å komme mer og mer tester her, flere positive
Ja, det går helt fint Jaa, nå kjennes det i kroppen. Klarte ikke vente med å ta den digitale, ganske klart å tydelig svar!@MumiTroll3 Jeg satte deg på gravid, håper det var greit
Dagens test <3
Wii!! Gratulerer. Fine streker på begge to!9 dpo
Skjønner deg veldig godtHistorikken gir ikke noe å juble over helt enda. Får se hvilken vei det går