Ser ut som babystrek- spent på nesteYey! Her blir streken sterkere foreløpig
Vis vedlegget 424991
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som babystrek- spent på nesteYey! Her blir streken sterkere foreløpig
Vis vedlegget 424991
Ja haha, stemmer det! Glemte jeg lol Er så fjern og trøtt! Åå gleder meg til du starter testingenJeg er bare 6 dpo du fikk veldig tydelige tegn med melk som lekker og bekkenet og
What er vondt i halsen og hodepine symptomer? Er 5DPO i dag, og hatt småvondt i halsen og vondt i hodet i to dager nå + mye varm og kaldNå kjenner jeg at jeg er spent på testestart! 7 dop nå, vondt i halsen og hodepine (har vært symptomer tidligere), men puppene kjennes veldig normale, så føler meg ikke gravid. Men har bare én test liggende, og det fra den dårlige batchen til make sure… kjøpe ny med dårlige eller bestille på nett tro, blir vel for dumt å kjøpe digital
Har i hvert fall vært det for meg tidligere (og hørt om flere når det kommer til halsvondt), men det kan jo selvfølgelig være så mangtWhat er vondt i halsen og hodepine symptomer? Er 5DPO i dag, og hatt småvondt i halsen og vondt i hodet i to dager nå + mye varm og kald
Jeg også i dag har jeg selvfølgelig fått tørre/numne lepper og er svimmel (som hver graviditet) det må vel være psyken som tuller med megJa haha, stemmer det! Glemte jeg lol Er så fjern og trøtt! Åå gleder meg til du starter testingen
Ja, der ser vi jo en strek! Spennende <3Yey! Her blir streken sterkere foreløpig
Vis vedlegget 424991
Gå inn på å juster manuelt , så retter det seg som regel .Er ikke disse eggløsningstestene litt høye til å være lenge etter eggløsning? Noen som har peiling? Tok noen i november og, og alle var lik de «svake» jeg har her. Føler alle andre damer har svakere strek enn disse utenom eggløsningen? Leste selvfølgelig på Google… Å leste at det kan væte PCOS??
For min del er det ikke konsentrert nok og mye lysere enn urinen som kommer på nr 2 urin. Altså, la oss si jeg drikker litt før jeg legger meg og ikke får tømt meg så godt før sengetid. Det jeg da drakk vil komme som nr 2 urin, og vil være i systemet mye lenger da blæren allerede fylles opp av urinen fra det jeg drakk gangen før der. Det er også det som allerede er i blæren som vil utgjøre urin nr 1. Det er jo ikke i blæren hcg tas opp, men fra "systemet", eller årene da, som videre skiller det ut etter det har blitt fraktet rundt.Ser på de fleste tester står det at det anbefales å teste med morgenurin, men her på forumet anbefaler flere å bruke 2. urin, hvorfor?
Det gir mening, takk for godt svar Litt rart at alle tester da anbefaler morgenurin. Det er litt forvirrende, for jeg har da tenkt at jeg MÅ bruke 1. urin, spesielt ved tidlig testingFor min del er det ikke konsentrert nok og mye lysere enn urinen som kommer på nr 2 urin. Altså, la oss si jeg drikker litt før jeg legger meg og ikke får tømt meg så godt før sengetid. Det jeg da drakk vil komme som nr 2 urin, og vil være i systemet mye lenger da blæren allerede fylles opp av urinen fra det jeg drakk gangen før der. Det er også det som allerede er i blæren som vil utgjøre urin nr 1. Det er jo ikke i blæren hcg tas opp, men fra "systemet", eller årene da, som videre skiller det ut etter det har blitt fraktet rundt.
i tillegg spørs det jo veldig på når du legger deg og hvor mye du drikker.
Dette er veldig individuelt altså! For meg så fikk jeg best tester på morgenurin nr.1, for venninna mi så fikk hun best tester på ettermiddagen. Så du må nok finne ut hva som er best for din kroppDet gir mening, takk for godt svar Litt rart at alle tester da anbefaler morgenurin. Det er litt forvirrende, for jeg har da tenkt at jeg MÅ bruke 1. urin, spesielt ved tidlig testing
Det gir mening, takk for godt svar Litt rart at alle tester da anbefaler morgenurin. Det er litt forvirrende, for jeg har da tenkt at jeg MÅ bruke 1. urin, spesielt ved tidlig testing
Ja, det gjorde jeg også i starten Det enkleste er i grunn å se på fargen på urinen, jo mørkere den er jo mer konsentrert er den (som regel). Med mindre du vet du har spist/drukket noe med fargestoffer.Dette er veldig individuelt altså! For meg så fikk jeg best tester på morgenurin nr.1, for venninna mi så fikk hun best tester på ettermiddagen. Så du må nok finne ut hva som er best for din kropp