IKM uke 3❤️❄️

Nå kjenner jeg at jeg er spent på testestart! 7 dop nå, vondt i halsen og hodepine (har vært symptomer tidligere), men puppene kjennes veldig normale, så føler meg ikke gravid. Men har bare én test liggende, og det fra den dårlige batchen til make sure… kjøpe ny med dårlige eller bestille på nett tro, blir vel for dumt å kjøpe digital :think005

Er ikke disse eggløsningstestene litt høye til å være lenge etter eggløsning? Noen som har peiling? :( Tok noen i november og, og alle var lik de «svake» jeg har her. Føler alle andre damer har svakere strek enn disse utenom eggløsningen? Leste selvfølgelig på Google… Å leste at det kan væte PCOS?? :(

Vedlegg

• IMG_4155.png
    IMG_4155.png
    891 KB · Visninger: 72
Nå kjenner jeg at jeg er spent på testestart! 7 dop nå, vondt i halsen og hodepine (har vært symptomer tidligere), men puppene kjennes veldig normale, så føler meg ikke gravid. Men har bare én test liggende, og det fra den dårlige batchen til make sure… kjøpe ny med dårlige eller bestille på nett tro, blir vel for dumt å kjøpe digital :think005
What er vondt i halsen og hodepine symptomer? Er 5DPO i dag, og hatt småvondt i halsen og vondt i hodet i to dager nå + mye varm og kald

What er vondt i halsen og hodepine symptomer? Er 5DPO i dag, og hatt småvondt i halsen og vondt i hodet i to dager nå + mye varm og kald
Har i hvert fall vært det for meg tidligere (og hørt om flere når det kommer til halsvondt), men det kan jo selvfølgelig være så mangt :angelic: :love7

Noen her som ser the voice? Jeg så de 2 fra forrige fredag nå nettopp. Altså, Bjørn olav (?), jeg har grått siden han snakket om da han la barna sine:sad010:sad010 blir helt rørt jeg, for en varm og trygg pappa❤️
Nå er jeg klar til nye episoder i kveld :joyful:

Jøss! Her kom TR lenge før antatt, så tidlig i forhold til de siste syklusen at vi sannsynligvis har lagt aksjer for sent. Og jeg som var kjemperedd for at syklusen skulle bli kjempelang :hilarious: Er det ikke det ene, så er det jaggu det andre!

Er ikke disse eggløsningstestene litt høye til å være lenge etter eggløsning? Noen som har peiling? :( Tok noen i november og, og alle var lik de «svake» jeg har her. Føler alle andre damer har svakere strek enn disse utenom eggløsningen? Leste selvfølgelig på Google… Å leste at det kan væte PCOS?? :(
Gå inn på å juster manuelt , så retter det seg som regel . :)

Jeg fikk eggløsning senere enn jeg trodde, så er vel 6 dpo nå. Hadde litt lyserosa utflod i går. Håper det er festeblødning, men er det nesten litt tidlig? Prøver å holde igjen med testingen :bored:

Kjenner forhåpningene er ganske store nå, akkurat samme tegn som sist. Bekkenet har begynt å krangle, puppene har plutselig begynt å bli øm og utfloden er lik de andre graviditetene (ikke hatt det utenom). Nå er jeg mest sannsynlig kun 7, max 8 dpo.
Men så typisk å få ekstra forhåpninger av en defekt test :banghead:

Vedlegg

• IMG_4868.jpeg
    IMG_4868.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 111
Ser på de fleste tester står det at det anbefales å teste med morgenurin, men her på forumet anbefaler flere å bruke 2. urin, hvorfor? :shy:
For min del er det ikke konsentrert nok og mye lysere enn urinen som kommer på nr 2 urin. Altså, la oss si jeg drikker litt før jeg legger meg og ikke får tømt meg så godt før sengetid. Det jeg da drakk vil komme som nr 2 urin, og vil være i systemet mye lenger da blæren allerede fylles opp av urinen fra det jeg drakk gangen før der. Det er også det som allerede er i blæren som vil utgjøre urin nr 1. Det er jo ikke i blæren hcg tas opp, men fra "systemet", eller årene da, som videre skiller det ut etter det har blitt fraktet rundt.
i tillegg spørs det jo veldig på når du legger deg og hvor mye du drikker.

For min del er det ikke konsentrert nok og mye lysere enn urinen som kommer på nr 2 urin. Altså, la oss si jeg drikker litt før jeg legger meg og ikke får tømt meg så godt før sengetid. Det jeg da drakk vil komme som nr 2 urin, og vil være i systemet mye lenger da blæren allerede fylles opp av urinen fra det jeg drakk gangen før der. Det er også det som allerede er i blæren som vil utgjøre urin nr 1. Det er jo ikke i blæren hcg tas opp, men fra "systemet", eller årene da, som videre skiller det ut etter det har blitt fraktet rundt.
i tillegg spørs det jo veldig på når du legger deg og hvor mye du drikker.
Det gir mening, takk for godt svar :Heartred Litt rart at alle tester da anbefaler morgenurin. Det er litt forvirrende, for jeg har da tenkt at jeg MÅ bruke 1. urin, spesielt ved tidlig testing

Det gir mening, takk for godt svar :Heartred Litt rart at alle tester da anbefaler morgenurin. Det er litt forvirrende, for jeg har da tenkt at jeg MÅ bruke 1. urin, spesielt ved tidlig testing
Dette er veldig individuelt altså! For meg så fikk jeg best tester på morgenurin nr.1, for venninna mi så fikk hun best tester på ettermiddagen. Så du må nok finne ut hva som er best for din kropp :love7

Dette er veldig individuelt altså! For meg så fikk jeg best tester på morgenurin nr.1, for venninna mi så fikk hun best tester på ettermiddagen. Så du må nok finne ut hva som er best for din kropp :love7
Ja, det gjorde jeg også i starten :dead: Det enkleste er i grunn å se på fargen på urinen, jo mørkere den er jo mer konsentrert er den (som regel). Med mindre du vet du har spist/drukket noe med fargestoffer.
Og det er også nettopp derfor jeg sier at det i tillegg spørs hvor mye væske man har inntatt, toaletturer i løpet av natten, samt når man legger seg (og står opp). Dermed enklere å se på fargen til urinen.

Blærgh… har vært konstante vonde murringer i dag, nesten litt sånn mens-murring. Er det i det hele tatt noen vits i å teste i morgen tidlig? (Klør jo i fingrene etter å ta en ny i kveld, men DEN skuffelsen gidder jeg ikke….)

Back
Topp