IKM uke 3❤️❄️

Ikke gi opp om du ikke har symptomer ❤️jeg har 6 barn og alle har egentlig vært litt forskjellige med symptomer. Med ene barnet gikk jeg til uke 20 før jeg fant det ut! Hadde absolutt ingen symptomer i det hele tatt :)
sant det :Heartred Bare hatt symptomer alle tre gangene jeg har vært gravid tidligere..men kan jo være annerledes nå som jeg ammer og samsover med mini, eller bare at det varierer :joyful: Seks barn, ja! Det må være koselig og hektisk!

Jeg husker jeg hadde slim i to dager ca. 4 dager etter eggløsning sist ❤️
Men du var ikke gravid?
Har ikke sett noe mer enda, men det er jo litt spennende når det skjer litt nye ting i kroppen :laughing002

Er det noe måte å se om ms testene er fra dårlig parti før man åpner esken/kjøper? Står batchnummeret utenpå eller noe?

Er det noe måte å se om ms testene er fra dårlig parti før man åpner esken/kjøper? Står batchnummeret utenpå eller noe?
Ja, batch nr står på undersiden på esken.
Vi skulle jo fått samlet alle de dårlige batchene, hvis det finnes flere

Batchnr står på esken ja.
Se på tråden "er det håp?" for nr. får ikke til å linke dessverre
Takk da skal jeg sjekke ut det! Mistet to ganger og tegnene har vært dårlig stigning på
Testene, så siste jeg trenger er dårlig tester som fucker med det stressede hodet mitt om jeg faktisk skulle bære gravid

Men du var ikke gravid?
Har ikke sett noe mer enda, men det er jo litt spennende når det skjer litt nye ting i kroppen :laughing002
Jo! Det som var så rart, trodde bare sånn slim kom under eggløsning, men neeeida :) Ser nå at det var 6-7 DPO, litt 4 DPO, positiv test 9 DPO ❤️

sant det :Heartred Bare hatt symptomer alle tre gangene jeg har vært gravid tidligere..men kan jo være annerledes nå som jeg ammer og samsover med mini, eller bare at det varierer :joyful: Seks barn, ja! Det må være koselig og hektisk!
Du også ammer ja?❤️ Fikk nettopp endelig eggløsning tilbake etter at baby begynte med fast føde :)

Jo! Det som var så rart, trodde bare sånn slim kom under eggløsning, men neeeida :) Ser nå at det var 6-7 DPO, litt 4 DPO, positiv test 9 DPO ❤️
Oioi! Nå ble det ekstra spennende her! Håper det kommer mer :hilarious:
Takk som deler :)

Du også ammer ja?❤️ Fikk nettopp endelig eggløsning tilbake etter at baby begynte med fast føde :)
Deilig med mensenpause når man ikke prøver, men greit å få el tilbake om man vi gå for nestemann! Fikk el tilbake på 8 måneders dagen hennes her:) Blir tette dine da, om det klaffer nå!:shy:

Den testetrangen, man blir rett og slett avhengig :hilarious:Ja, det hjelper litt å henge her å se på dere andre teste! Håper dagene går fort, så du klarer å vente noen dager til :shy:
Ja, prøver å ha litt langdager på jobb nå i denne perioden de dagene vi ikke har andre planer, bare for å få dagene til å gå :hilarious:

Men begynte allerede idag å kjenne litt på mensmurringer samt andre symptomer jeg pleier få før TR så vet ikke om det er så mye håp denne gang:(

Deilig med mensenpause når man ikke prøver, men greit å få el tilbake om man vi gå for nestemann! Fikk el tilbake på 8 måneders dagen hennes her:) Blir tette dine da, om det klaffer nå!:shy:
Ja har vært deilig med mensenpause ja! Jaa vi ønsker to tette ❤️

Ja, prøver å ha litt langdager på jobb nå i denne perioden de dagene vi ikke har andre planer, bare for å få dagene til å gå :hilarious:

Men begynte allerede idag å kjenne litt på mensmurringer samt andre symptomer jeg pleier få før TR så vet ikke om det er så mye håp denne gang:(
Det er greit å gjøre noe så dagene går raskere. Jeg synes dagene i dpo er bedre enn dagene før el, faktisk. Har nok med mine ustabile sykluser, og et tonn av el smerter. Nå nyter jeg rolige dager :laughing002

Ååå, men murringer kan jo bety spire også, jeg har alltid hatt murringer i starten av graviditeten❤️

Det er greit å gjøre noe så dagene går raskere. Jeg synes dagene i dpo er bedre enn dagene før el, faktisk. Har nok med mine ustabile sykluser, og et tonn av el smerter. Nå nyter jeg rolige dager :laughing002

Ååå, men murringer kan jo bety spire også, jeg har alltid hatt murringer i starten av graviditeten❤️
Ja, skjønner godt tiden før el er slitsomt ved uregelmessig syklus og ved mye el-smerter. Jeg er rolig før el for da vet jeg at det ikke er en spire der og lever som normalt, mens etter el overtenker og analyserer jeg alt:hilarious:

Ja, jeg håper jo på det, men pleier også å få murringer før TR, så slitsomt med alle disse symptomene som betyr både mens og graviditet…

10-11 dpo og ferdig med å teste for denne gang. Nå venter jeg til evt mens ikke kommer noe jeg er helt sikker på at den gjør, føler meg veldig som jeg pleier noen dager før mens… :dead: :angelic: . Skal heia på alle dere andre og håper på mange fine tester den neste uka :Heartred
IMG_8490.jpeg

IMG_9922.jpeg
Jeg myser så hardt at det føles som øynene kommer til å gå i kryss snart :hilarious: Er en liten skygge der på ettermiddagstesten, men ca like svak som gårsdagen, så det kan jo hende det bare er testene som er sånn, hva vet jeg. Bare 9 dpo, kanskje jeg ikke får ordentlig svar før lørdag/søndag, men hadde vært veldig koselig å kunne overraske kjæresten på turen vår:angelic:

Vis vedlegget 424942Jeg myser så hardt at det føles som øynene kommer til å gå i kryss snart :hilarious: Er en liten skygge der på ettermiddagstesten, men ca like svak som gårsdagen, så det kan jo hende det bare er testene som er sånn, hva vet jeg. Bare 9 dpo, kanskje jeg ikke får ordentlig svar før lørdag/søndag, men hadde vært veldig koselig å kunne overraske kjæresten på turen vår:angelic:
Åå! Nå har jeg veldig streksyn, men jeg synes jo det er noe der, hvertfall øverst på testsystem. Gleder meg til å se de neste testene dine! Jeg hadde helt negativ test i går mårrest:Heartred

Åå! Nå har jeg veldig streksyn, men jeg synes jo det er noe der, hvertfall øverst på testsystem. Gleder meg til å se de neste testene dine! Jeg hadde helt negativ test i går mårrest:Heartred
Ja ikke sant :Heartred
Jeg har gått fra «skal ikke teste til IKM» til å teste fra 8 dpo, og fra «jeg skal ikke ha noen forhåpninger» til «herregud, tenk hvis det er baby, jeg må pakke med overraskelse til kjæresten til helgen!!» og «skal vi ta med storebror-skjorten til guttungen også!?!» :hilarious::hilarious: Reagerer så absolutt ikke slik jeg hadde tenkt ihvertfall:hilarious:

Back
Topp