Det vil jeg tro!! Jeg har veldig tro nå, altså! Rart om du ikke skulle være gravid..Åå håper det!! Har ikke lekket melk siden jeg slutte å amme for 5 mnd siden. Dagene blir lange nå kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro!! Jeg har veldig tro nå, altså! Rart om du ikke skulle være gravid..Åå håper det!! Har ikke lekket melk siden jeg slutte å amme for 5 mnd siden. Dagene blir lange nå kjenner jeg
Jeg har også pcos, hpv og celleforandringer. Og min kjære har ikke kommet inni meg, men vi har slurvet med å tisse mellom rundene på nyttårsaftenNei, sluttet på prevensjon i september, dette er 4. pp, men det føles lenge! Er litt bekymret da det er flere nær familie har pcos, celleforandringer og ellers utfordringer med fertilitet Jeg var faktisk hos gynekolog i tidlig 2022, med innvendig ultralyd og da skulle alt være i orden, men bekymrer meg for at hormonell prevensjon har holdt det i sjakk…
Du holder til i Tønsberg eller i Moss? Ikke ofte jeg ser at Jorbærpikene blir nevnt, så ble nysgjerrigDigg!! Nå har jeg trøkka i meg en belgisk vaffel på jordbærpikene. Såå digg!! Sitter å venter på at baren jeg var på i helga åpner, for jeg har mista husnøklene Murrer ganske godt i dag. Har to dager fri nå så jeg skal prøve å holde meg unna testene, men det er vanskelig når vi nærmer oss 8 dpo.
Ja, må bare håpe! Fikk en veldig svak strek i dag, ettersom jeg driver med selvpining ved tidlig testing har jo ikke brukt El tester så vet ikke nøyaktig el dato. Så få man se om det bare er enda en skygge eller om den utvikler seg ny kjemisk/spontanabort hadde vært toppen av kransekaka nå kjenner jegHåper den sitter nå, så du slipper å vente
Det skjønner jeg godt! Jeg heier på deg Du skriver at han ikke har kommet inni deg, prøver du å bli gravid? Og å ikke tisse mellom rundene har vel ikke så mye å si, annet en for mulig økt risiko for UVI, eller misforstår jeg nå?Jeg har også pcos, hpv og celleforandringer. Og min kjære har ikke kommet inni meg, men vi har slurvet med å tisse mellom rundene på nyttårsaften
Er som deg litt bekymret for hva de tingene kan ha å si...
Whaat er jordbærpikene bare i Tønsberg og Moss? Måtte Google og ser jo sånn ut! Trodde det var overalt jegDu holder til i Tønsberg eller i Moss? Ikke ofte jeg ser at Jorbærpikene blir nevnt, så ble nysgjerrig
Føler liksom at det er noe* her, håper det dukker opp en rosa fin strek ila de neste dageneOoookei, da knakk jeg, siden jeg våknet en halvtime før alarmen min 8 dpo, og ganske blenda test. Synes liksom jeg kaaan myse meg til strek, men det klarer jeg ikke stole på eller håpe på, for jeg fikk skyggestreker på bp i hele desember også
Vis vedlegget 424762Vis vedlegget 424763
Sist jeg var gravid så testet jeg også negativt 8 dpo, men så var den svakt positiv 11 dpo. Så får vi se om det dukker opp strek mot helgen denne gangen også da, men da håper jeg for guds skyld den er sterkere, for sist mistet jeg jo og visste hele tiden at jeg kom til å gjøre det pga testene…
De har jordbærpikene flere plasser i Rogaland ogsåWhaat er jordbærpikene bare i Tønsberg og Moss? Måtte Google og ser jo sånn ut! Trodde det var overalt jeg
Nei, vi prøver ikke. Har mine-dine barn situasjon som gjør det vanskelig å flytte sammen på et par år.Det skjønner jeg godt! Jeg heier på deg Du skriver at han ikke har kommet inni deg, prøver du å bli gravid? Og å ikke tisse mellom rundene har vel ikke så mye å si, annet en for mulig økt risiko for UVI, eller misforstår jeg nå?
Ahaaa ble veldig overrasket der et øyeblikkDe har jordbærpikene flere plasser i Rogaland også
Skjønner! Tenkte det va du som slurvet med å tisse, er visst litt tidlig på morgenenNei, vi prøver ikke. Har mine-dine barn situasjon som gjør det vanskelig å flytte sammen på et par år.
At han tisser mellom rundene hjelper mtp å skylle ut evt rester av ivrige svømmere vi slurvet med dette på nyttårsaften..
Jeg har tidligere ventet så lenge som mulig, mest fordi jeg er redd for å bli skuffet ved negativ test. Men du har et godt poeng med å få med seg en eventuell kjemisk! Denne pp vet jeg ikke om jeg har tålmodighet til å vente, men vi får seHva er deres tanker om tidlig testing? Er det sånn at dere helst kunne ønske dere klarte å vente?
For å svare på mitt eget spørsmål så liker jeg å teste fra 9dpo fordi 1)om det blir negativt blir jeg på en måte sakte innstilt på det ila de neste dagene, heller enn å få et «slag i tryne» med negativ test 12-13-14 dpo, eller tr 2) greit å få med seg evt. kjemiske i tilfelle det er noe galt, kjemisk er jo en tidlig sa, og 3) selvfølgelig spennende prosess
Flere på Nordmøre ogsåDe har jordbærpikene flere plasser i Rogaland også
Jeg er litt sånn både og… første gang jeg var gravid så testet jeg ikke før ca en uke etter IKM, da ble jo testen soleklar. Men etter fødselen, da vi skulle prøve igjen nå i fjor, så begynte jeg å teste etter el, og DA kom testetrangen allerede 6-8 dpo på godt og vondt fikk jeg derfor en svakt positiv test i desember, og resten var bare skygger. Fikk jo STORE forhåpninger og gikk rett i kjelleren da jeg innså at det ikke stemte. Denne syklusen tvinger jeg meg til å ta lettere på det, så første test røk i dag, uten at det egentlig har gått innpå meg liksom litt skuffet seff, men litt mer forberedt til helgen også, at det fortsatt kan være negativ test daHva er deres tanker om tidlig testing? Er det sånn at dere helst kunne ønske dere klarte å vente?
For å svare på mitt eget spørsmål så liker jeg å teste fra 9dpo fordi 1)om det blir negativt blir jeg på en måte sakte innstilt på det ila de neste dagene, heller enn å få et «slag i tryne» med negativ test 12-13-14 dpo, eller tr 2) greit å få med seg evt. kjemiske i tilfelle det er noe galt, kjemisk er jo en tidlig sa, og 3) selvfølgelig spennende prosess
Jeg skulle inderlig ønske at jeg klarte å vente...Hva er deres tanker om tidlig testing? Er det sånn at dere helst kunne ønske dere klarte å vente?