IKM uke 3❤️❄️

Hvor tidlig starter dere å teste? Og hvilke tester bruker dere? Har lyst å finne ut så tidlig som mulig såklart, men vil ikke bli skuffet av å ta test for tidlig og få en negativ test:nailbiting:
Har tidligere brukt rfsu test ofte, men fikk høre at de ikke var til å stole p
Jeg holder meg til make sure, men venter til jeg er 11 dpo :)

6 dpo å drømmer om testing når jeg sover :nailbiting: Spent på om jeg klarer å holde meg! Sist jeg testet svak positivt dpo 9, men har lyst til å heller vente på ikm. Så fort jeg begynner å teste blir jeg så gal og sliten i hodet av hele greia:laughing002

6 dpo å drømmer om testing når jeg sover :nailbiting: Spent på om jeg klarer å holde meg! Sist jeg testet svak positivt dpo 9, men har lyst til å heller vente på ikm. Så fort jeg begynner å teste blir jeg så gal og sliten i hodet av hele greia:laughing002
Ja, enig i det! Tror jeg skal prøve å vente på IKM, spørs bare om jeg klarer det… går og kjenner etter, og tolker ALT som et symptomo_O
Denne pp har jeg en dårlig magefølelse på tross av at vi fikk lagt inn nok av aksjer. Samboer sier han har skikkelig godfølelse, sist pp var det omvendt, så da var visst magefølelsen min helt på styr:hilarious: blir spennende å se denne gangen da!

Hvor kjøpes make sure? kan ikke huske å ha sett de.. sikkert lurt å vente, jeg blir hvertfall litt gal av all testingen, men er utålmodig etter å begynne også:hilarious:
Tror du får de på meny/joker butikker! Ellers har jeg sett de på foodora market av alle ting :knegg:

Ja, enig i det! Tror jeg skal prøve å vente på IKM, spørs bare om jeg klarer det… går og kjenner etter, og tolker ALT som et symptomo_O
Denne pp har jeg en dårlig magefølelse på tross av at vi fikk lagt inn nok av aksjer. Samboer sier han har skikkelig godfølelse, sist pp var det omvendt, så da var visst magefølelsen min helt på styr:hilarious: blir spennende å se denne gangen da!
Ja det er akkurat det! Blir spennende å se da:Heartred Jeg har små stikking på høyre side i livmor, men det er jo umulig å si noe om det! Prøver å ikke «oversjekke» alt av tegn, men det er vanskelig assa.

Helt hvit:wacky:. 7-8 dpo. Men dårlig følelse. Tror egentlig ikke vi rakk EL denne runden.
IMG_8477.jpeg
:wacky:

Hvor kjøpes make sure? kan ikke huske å ha sett de.. sikkert lurt å vente, jeg blir hvertfall litt gal av all testingen, men er utålmodig etter å begynne også:hilarious:
Jeg kjøper på meny og spar, en gul eske med 10 stk i. Ellers selges de på fsrmasiet.no blant annet :)
Det er bitter-søtt hele greiene :hilarious:

Nå begynner det å bli spennende med testing, allerede :love017 gleder meg til å sette dere på gravid, denne uken skal maange få positive tester :woot:

Her har vel eggløsningen vært sånn at det er trygt å begynne på Lutinus? Hadde maksimal på monitor lørdag og søndag
Jeg får el to dager etter peak som regel.. så ville ventet til i morgen jeg, men om du kjenner syklusen din er jeg enig :joyful:

Okei… nå holder jeg på å klikke. Har så vondt, men ser i notatene mine at det var jeg på dette tidspunktet etter el forrige runde også. Prøver å beholde roen, men klarer selvsagt ikke det lenger. 6 dpo i dag, så begynner ikke å teste enda, men… Jeg har Babyplan-tester i hus, som jeg egentlig hadde tenkt å ta med på tur i helgen, men nå er jeg usikker på om jeg heller burde kjøpt Make Sure, men da må jeg vente til vi allerede er på tur. Klarer ikke… teste BP 10 dpo, eller teste MS 11 dpo? :hilarious:

Rart spm! Skal til legen i morgen å ta blodprøver. Hvis jeg er tidlig gravid nå, kan de se det på prøvene eller er det for tidlig enda? 7dpo i morgen. Hadde litt typ el slim i dag også, bruker egentlig bare ha det ved el og ikke etter. Kjenner på testetrangen ja :laughing002

Rart spm! Skal til legen i morgen å ta blodprøver. Hvis jeg er tidlig gravid nå, kan de se det på prøvene eller er det for tidlig enda? 7dpo i morgen. Hadde litt typ el slim i dag også, bruker egentlig bare ha det ved el og ikke etter. Kjenner på testetrangen ja :laughing002
Spørs hvor tidlig egget har festet seg. Vanligvis vil hcg være på mellom 0-3 hos en vanlig person, som regel vil alt over 5 vise til graviditet. Mange tester jo positivt på dpo 8, ergo vil det være mer enn 25 i hcg da. Jeg får som regel opp strek mellom 8-9 dpo.

Vi er jo i månedsskifte nå, hvilken termin vil du få om spiren sitter? :)

Jeg får 1 oktober :love017

Vi er jo i månedsskifte nå, hvilken termin vil du få om spiren sitter? :)

Jeg får 1 oktober :love017
Gøy å være tidlig i måneden! Fikk mini helt i slutten her, så var litt kjedelig noen ganger å alltid «henge etter» i forrige gruppe :hilarious: 30. september her blir det om det klaffer for oss:love7

Gøy å være tidlig i måneden! Fikk mini helt i slutten her, så var litt kjedelig noen ganger å alltid «henge etter» i forrige gruppe :hilarious: 30. september her blir det om det klaffer for oss:love7
Ja, det er fint! Jeg var i slutten med første og i midten med andre. Håper den sitter så vi kan liste oss inn neste uke :love017

26.09 ifølge menstermin og 29.09 utifra EL. Men bare det klaffer nå og spiren sitter hele veien uten fosteravvik er jeg fornøyd. Henger meg ikke så mye oppi datoer :playful:
Så enig i det, det er det aller viktigste❤️ så kommer babyen når den er klar uansett! Ingen av mine er født på termin :hilarious:

Back
Topp