IKM uke 3❤️❄️

Melder meg inn her:

Babybluum - 35 - B2 - "PP3" - EL 04.01 - IKM 18.01

Vi har prøvd i 2 1/5 år men startet på IVF på høsten. Nå er det pausesyklus før neste fryseforsøk hvor vi prøver hjemme.
Vi gikk sammen i april 18, jeg het Happymama, da :love017

Så kjipt det skal være så vanskelig.. vi har også prøvd i 1 år nå i januar. Har endelig fått Letrozol, ble gravid sist pp men mistet 4+6. Håper vi får en terminspire denne gang ❤️

Hmm, ble sittende og tenke på noe nå. Jeg fikk litt tidligere enn jeg pleier (mener ff hvertfall), og uten progesteron så får jeg kort lf igjen. Derfor er ikm ikke i uke 3, men i uke 2. Håper det går fint at jeg fortsatt holder meg her :Heartred

Hmm, ble sittende og tenke på noe nå. Jeg fikk litt tidligere enn jeg pleier (mener ff hvertfall), og uten progesteron så får jeg kort lf igjen. Derfor er ikm ikke i uke 3, men i uke 2. Håper det går fint at jeg fortsatt holder meg her :Heartred
Såklart, bare kjekt å følge deg å ha deg her ❤️

Melder meg inn her!
Liiiiten kjangs for at det klaffer, da sambo har vært borte hele uka og jeg tror jeg hadde el i går, muligens i dag! Tester ikke, så veldig usikkert. Får legge inn aksjer i dag, så får vi se :)

Regnbue96, 28, B5, pp1 etter SA

Jeg har også blitt helt sykt godtesjuk nå i dpo-land… er det normalt?
Jeg har pleid å bli det, men denne gang har mye vært annerledes. Det var kun den ene kvelden jeg måtte ha noe, tidligere så har jeg vært godtesjuk og kvalm i opptil 1 uke..

Altså, jeg har aldri hatt så sinnsyke smerter ved eggløsning tidligere, hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd det var mensen :dead: Kjente at livmorhalsen har åpnet seg og det er mye el slim, men fytti grisen de smertene.. aldri kjent lignende!

Jeg har også blitt helt sykt godtesjuk nå i dpo-land… er det normalt?
Pleier å bli fysen en liten uke før mens til vanlig. :happy: Har nesten ikke spist godteri eller noe hele jula. Men matlysten steg til værs for meg i går :laughing021

Altså, jeg har aldri hatt så sinnsyke smerter ved eggløsning tidligere, hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd det var mensen :dead: Kjente at livmorhalsen har åpnet seg og det er mye el slim, men fytti grisen de smertene.. aldri kjent lignende!
Samme her! Aldri opplevd lignende! Måtte bare legge meg i fosterstilling på sofaen på det verste!

Den kroppen, den kroppen… Det jeg først trodde var mensen, var nok ikke det likevel… Har hatt noen rare sykluser etter MA i høst og en kjemisk. Kanskje har jeg vært «litt» gravid denne gangen også… :happy7 hehe… Uansett, da el-testene ga utslag i helga, så meldte jeg meg inn her, men så fikk jeg plutselig mensen istedet på mandag. Så da melder jeg meg rolig og stille ut fra denne IKM-gruppen og sjekker inn i ny IKM-gruppe om litt - må bare rekalibrere hodet litt. Lykke til videre!

2 dpo i dag! «Heldigvis» er vi ganske opptatt om dagene og bor i totalt kaos, da vi fikk vannlekkasje rett før jul. Heldigvis snart ferdig med konstruksjon, så vi kan flytte inn på soverommene igjen. Men vi har plutselig mye å gjøre og fikse! Da går dagene litt fortere. Dere vet jo hvor lange dagene er i Dpo-land :smiley-ashamed004

2 dpo i dag! «Heldigvis» er vi ganske opptatt om dagene og bor i totalt kaos, da vi fikk vannlekkasje rett før jul. Heldigvis snart ferdig med konstruksjon, så vi kan flytte inn på soverommene igjen. Men vi har plutselig mye å gjøre og fikse! Da går dagene litt fortere. Dere vet jo hvor lange dagene er i Dpo-land :smiley-ashamed004
Så kjedelig med vannlekkasje! Men skjønner hva du mener –greit å ha noe som får dagene til å gå i dpo-land!

Last edited:
Vi gikk sammen i april 18, jeg het Happymama, da :love017

Så kjipt det skal være så vanskelig.. vi har også prøvd i 1 år nå i januar. Har endelig fått Letrozol, ble gravid sist pp men mistet 4+6. Håper vi får en terminspire denne gang ❤️
Så hyggelig med "gamle kjente" i gruppa :joyful:
Jeg har mistet tre ganger tidlig i svangerskapet og har en senabort bak meg og føler sånn med deg. Måtte det nye året bringe oss masse hell og lykke ❤️

Så kjedelig med vannlekkasje! Men skjønner hva du mener –greit å ha noe som får dagene til å gå i dpo-land!
Huff ja! Helt krise, rett før jul. Vi bodde litt på hotell og hos mine foreldre i jula, men nå er vi hjemme å bor i det kaoset med datteren vår på 1 år. Det er intenst! Men nå blir det bra igjen snart :Heartred

Huff ja! Helt krise, rett før jul. Vi bodde litt på hotell og hos mine foreldre i jula, men nå er vi hjemme å bor i det kaoset med datteren vår på 1 år. Det er intenst! Men nå blir det bra igjen snart :Heartred
Fy søren, så stress! heldigvis bra igjen snart, ja :joyful:

Back
Topp