IKM uke 3❤️❄️

Jeg har tydelige el-smerter noen dager i forveien. Og godt er det, for jeg hadde misset toppen denne gangen hvis jeg ikke fikk en liten sånn følelse om at smertene kunne være el og begynte å teste tettere :smiley-angelic006 Mine kom 2-3 dager før el, forsvunnet i dag (registrert som el-dag på PreMom)
Jeg var usikker på om jeg skulle bli med i IKM gruppe denne gangen, fordi det har en tendens til å stresse meg unødvendig i dpo-land. Men okei da! Nå snoker jeg så mye at jeg like greit kan melde meg inn :hilarious:

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP2 (etter BO/MA) - EL 02/01 - IKM 16/01
Så kjekt å se deg her :D dette må bli vår pp!! ❤️
Enig, litt greit med el smerter også, så vi får med oss el og planlagt litt aksjer :laughing002

Aldri vært med i noe IKM gruppe før men prøver meg her med dere! :happy:

Ennasus98 - 25 - B1 - PP20 (1. etter exu) - EL2/1 - IKM 16/1
Velkommen! Gøy å være med i en ikm gruppe hvor du kan følge andre som er på samme sted i syklusen som deg :D

Håper du sitter med positive tester i løpet av denne perioden ❤️

Så kjekt å se deg her :D dette må bli vår pp!! ❤️
Enig, litt greit med el smerter også, så vi får med oss el og planlagt litt aksjer :laughing002
Ja, dette MÅ bare gå bra :hilarious: :Heartred Må le litt fordi jeg fortsatt innbiller meg at jeg kan ønske meg til å blir gravid igjen:hilarious: Hvis jeg bare ønsker hardt nok, så blir det:hilarious:

Fiffi-30-b2-pp2-el04.01-ikm19.01

Fikk mast meg til ett forsøk til før sommeren :shy: Har ikke helt troen da, for fikk ikke positiv el-test før i dag (cd21, og da føler jeg egget er «overmodent» eller noe:arghh:), men lov å håpe! Testen er ikke heeelt positiv enda heller, men ville tolket den positiv om det ikke var for Premom som sier 0,95 (har hatt peak på 0,7 før med følgende el). Nå skal jeg testen en gang til, også må jeg drikke noe vann snart, driver å tørster meg selv i dag for å få positiv test:hilarious:

Vedlegg

• EB1F884E-FA13-4D0B-B772-C5C0351C995D.jpeg
    EB1F884E-FA13-4D0B-B772-C5C0351C995D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 45

Fikk mast meg til ett forsøk til før sommeren :shy: Har ikke helt troen da, for fikk ikke positiv el-test før i dag (cd21, og da føler jeg egget er «overmodent» eller noe:arghh:), men lov å håpe! Testen er ikke heeelt positiv enda heller, men ville tolket den positiv om det ikke var for Premom som sier 0,95 (har hatt peak på 0,7 før med følgende el). Nå skal jeg testen en gang til, også må jeg drikke noe vann snart, driver å tørster meg selv i dag for å få positiv test:hilarious:
Ser ganske positiv ut med mine øyne :happy:

Premom og FF er ikke enig om eggløsningsdagen :wacky:. 31/12 med FF og 1/1 med premom

Vedlegg

• IMG_8402.jpeg
    IMG_8402.jpeg
    384,4 KB · Visninger: 41
  • IMG_8401.png
    IMG_8401.png
    268,2 KB · Visninger: 39
Premom og FF er ikke enig om eggløsningsdagen :wacky:. 31/12 med FF og 1/1 med premom
Håper selvfølgelig at du ikke finner ut av det, men om du ikke blir gravid blir det jo spennende å se hva som stemte (om du vet lutealfaselengde da) :joyful:

Så gøy du fikk ett forsøk til! Jeg har troa :love017

Håper selvfølgelig at du ikke finner ut av det, men om du ikke blir gravid blir det jo spennende å se hva som stemte (om du vet lutealfaselengde da) :joyful:
Ja håper jeg slipper finne det ut- men uansett nyttig informasjon til senere om jeg ikke skulle bli gravid. Tror jeg har 14 dager men ikke heeelt sikker. Har ikke tempet før. Men tatt noen EL tester litt sporadisk før. :happy:

Hadde vært stas :joyful: Skikkelig leit at du mistet:( Satser på ekstra fruktbarhet denne runden! :shy:
Når det endelig klaffa så gikk det galt :( hadde vært helt fantastisk om jeg var ekstra fruktbar nå og at det klaffer ❤️❤️

Det var en veldig kort topp… hadde ikke funnet den engang hadde jeg ikke testet før enn jeg egentlig hadde tenkt. Hadde ikke tenkt å teste før ettermiddagen i dag. Normalt eller ?
Vis vedlegget 423581
Jeg har hatt nå siden september med MA så korte topper . Før det hadde jeg to dager og gjerne 3-4 lilla . Nå i desember har den økt , har følt at det har hvert dårlig tegn for meg , men nå hadde jeg ma og vanlig syklus etter det , men korte topper både okt og november . Men det trenger absolutt ikke ha noe å si .

Vedlegg

• IMG_5303.png
    IMG_5303.png
    1,4 MB · Visninger: 33
  • IMG_5302.png
    IMG_5302.png
    1,3 MB · Visninger: 41
Krysser fingrene for deg:Heartred Man rekker å glede seg, og se for seg ting, så veldig masse allerede fra første positive test:(
Så sant!! Det er tungt uansett hvor tidlig det er.. og når vi i tillegg hadde så vanskelig for å komme dit..

Krysser fingrene for deg også, håper vi kan gå sammen inn i september ❤️

Back
Topp