IKM uke 3❤️❄️

Jeg synes SÅ synd på meg selv i kveld! Drittlei alle el symptomene, så jeg kjøpte chips mot kvalmen. Nå fikk jeg i tillegg lyst på smelta melkesjokolade, så det blir jo en skikkelig kaloribombe dette!! Etter jeg har trykka dette ned så er det rett i seng! Jeg blir så trøtt når el nærmer seg :oops: :wtf:
Screenshot_20240103_201840_Gallery.jpg

Så sant!! Det er tungt uansett hvor tidlig det er.. og når vi i tillegg hadde så vanskelig for å komme dit..

Krysser fingrene for deg også, håper vi kan gå sammen inn i september ❤️
Skjønner det er ekstra vondt da:sorry: Krysser fingrene for det jeg også!:joyful: Når tenker du å teste?

Jeg synes SÅ synd på meg selv i kveld! Drittlei alle el symptomene, så jeg kjøpte chips mot kvalmen. Nå fikk jeg i tillegg lyst på smelta melkesjokolade, så det blir jo en skikkelig kaloribombe dette!! Etter jeg har trykka dette ned så er det rett i seng! Jeg blir så trøtt når el nærmer seg :oops: :wtf:
Vis vedlegget 424027
OMG! Det så farlig godt ut. Må nesten gi kroppen det den vil ha til eggløsning assa :laughing002 Kroppen jobber jo voldsomt på. Her ble det berlinerboller!

Jeg er også helt skutt i dag! Har vært så trøtt i hele dag og sovet masse. Deilig med fridag da. Hadde fryktelige EL smerter denne runden også. Varierer veldig i intensitet og lengde, denne gangen var det skikkelig vond fra i gårkveld. Begynner endelig å roe seg. Før fødsel kjente jeg ingen ting!

Litt godt å se at det ikke bare er meg med EL plager, sambo sendte meg i sengs så jeg fikk tatt en lur. Men det kjennes nesten ut som mensensmerter (vel og merke noe svakere), så regner med egget slipper i løpet av de neste dagene. Godt man har lagt inn aksjer hver dag denne uken!

OMG! Det så farlig godt ut. Må nesten gi kroppen det den vil ha til eggløsning assa :laughing002 Kroppen jobber jo voldsomt på. Her ble det berlinerboller!

Jeg er også helt skutt i dag! Har vært så trøtt i hele dag og sovet masse. Deilig med fridag da. Hadde fryktelige EL smerter denne runden også. Varierer veldig i intensitet og lengde, denne gangen var det skikkelig vond fra i gårkveld. Begynner endelig å roe seg. Før fødsel kjente jeg ingen ting!
Haha ikke sant! Kroppen trenger det nok i disse tider :hilarious:

Jeg synes det er drøyt med så mye el smerter i 4 dager.. men men, vi får ihvertfall lagt inn aksjer, selv om det er vondt :banghead::hilarious:
Tror faktisk ikke jeg heller hadde el smerter før fødsel, men vi rakk kun 1 el, så ikke godt å si :angelic:

Iselilja - 32 - b2 - pp10 - el 2.1

Aner egentlig ikke om jeg har hatt el. Ikke fått tempet pga juleferie, EL-testen i går var supernegativ (faktisk omtrent ingen testlinje…), men har hatt typiske tegn og el-slim frem mot i går, så tror kanskje jeg hadde da. Får se om tempen stiger de neste dagene :)

Iselilja - 32 - b2 - pp10 - el 2.1

Aner egentlig ikke om jeg har hatt el. Ikke fått tempet pga juleferie, EL-testen i går var supernegativ (faktisk omtrent ingen testlinje…), men har hatt typiske tegn og el-slim frem mot i går, så tror kanskje jeg hadde da. Får se om tempen stiger de neste dagene :)
Jeg setter deg på usikker, så er det bare å gi en lyd om jeg skal endre :D

Sykt fysen her i dag! Pleier så sjeldent å ha lyst på sjokolade, men i kveld går det ned på høykant :hilarious:

Haha ikke sant! Kroppen trenger det nok i disse tider :hilarious:

Jeg synes det er drøyt med så mye el smerter i 4 dager.. men men, vi får ihvertfall lagt inn aksjer, selv om det er vondt :banghead::hilarious:
Tror faktisk ikke jeg heller hadde el smerter før fødsel, men vi rakk kun 1 el, så ikke godt å si :angelic:
Det er bra da! Vi har fått lagt inn aksjer i dag også, og denne syklusen har føltes mye mer naturlig og ikke pliktligg :laughing002 Det er veldig godt! De forje gangene har det vært mye stress og da blir det ikke like gøy å prøve:Heartred

Håper det sitter for dere denne gangen!! Var gjennom samme for to runder siden, det er utrolig trist. Sender babystøv til alle og en hver. Har god følelse denne gangen:love7

Premom og FF er ikke enig om eggløsningsdagen :wacky:. 31/12 med FF og 1/1 med premom
Sniker :)
Mulig den vil endre seg også, med meir data. FF kan være luren! Ein ting er iallefall sikkert, egget ditt slapp jo tidligst søndagen, og då har det jo enda 24t på seg å bli befrukta, så du har nok ein god sjans å treffe denne PP likevell❤️

Sniker :)
Mulig den vil endre seg også, med meir data. FF kan være luren! Ein ting er iallefall sikkert, egget ditt slapp jo tidligst søndagen, og då har det jo enda 24t på seg å bli befrukta, så du har nok ein god sjans å treffe denne PP likevell❤️
Blir spennende å se om en ukes tid :Heartred

Tja, jeg fikk krysset, men tempen min er så treg for tiden :shy: det har den forsåvidt vært flere ganger, når jeg sammenligner med de siste syklusene.

Det er bra da! Vi har fått lagt inn aksjer i dag også, og denne syklusen har føltes mye mer naturlig og ikke pliktligg :laughing002 Det er veldig godt! De forje gangene har det vært mye stress og da blir det ikke like gøy å prøve:Heartred

Håper det sitter for dere denne gangen!! Var gjennom samme for to runder siden, det er utrolig trist. Sender babystøv til alle og en hver. Har god følelse denne gangen:love7
Så bra! Bedre når det ikke blir så mye pliktsex! Her vet ikke mannen noe om hvor jeg er i syklusen så det går stort sett av seg selv. Men jeg stresser mer rundt el for å time det best mulig. For plutselig må mannen jobbe kveld (som i går) og da blir det ikke noe. Så vi må få til en runde i dag! (Herlighet! Alt vi deler her inne :hilarious:)

Takk, håper for deg også❤️ vi fortjener det nå!!
Jeg har også en veldig god følelse denne gang, håper vi har rett :love017

Melder meg inn her:

Babybluum - 35 - B2 - "PP3" - EL 04.01 - IKM 18.01

Vi har prøvd i 2 1/5 år men startet på IVF på høsten. Nå er det pausesyklus før neste fryseforsøk hvor vi prøver hjemme.

Back
Topp