Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er ekstra vondt da Krysser fingrene for det jeg også! Når tenker du å teste?Så sant!! Det er tungt uansett hvor tidlig det er.. og når vi i tillegg hadde så vanskelig for å komme dit..
Krysser fingrene for deg også, håper vi kan gå sammen inn i september
OMG! Det så farlig godt ut. Må nesten gi kroppen det den vil ha til eggløsning assa Kroppen jobber jo voldsomt på. Her ble det berlinerboller!Jeg synes SÅ synd på meg selv i kveld! Drittlei alle el symptomene, så jeg kjøpte chips mot kvalmen. Nå fikk jeg i tillegg lyst på smelta melkesjokolade, så det blir jo en skikkelig kaloribombe dette!! Etter jeg har trykka dette ned så er det rett i seng! Jeg blir så trøtt når el nærmer seg
Vis vedlegget 424027
Jeg venter nok til kvelden 11 dpo. Når tenker du å teste?Skjønner det er ekstra vondt da Krysser fingrene for det jeg også! Når tenker du å teste?
Haha ikke sant! Kroppen trenger det nok i disse tiderOMG! Det så farlig godt ut. Må nesten gi kroppen det den vil ha til eggløsning assa Kroppen jobber jo voldsomt på. Her ble det berlinerboller!
Jeg er også helt skutt i dag! Har vært så trøtt i hele dag og sovet masse. Deilig med fridag da. Hadde fryktelige EL smerter denne runden også. Varierer veldig i intensitet og lengde, denne gangen var det skikkelig vond fra i gårkveld. Begynner endelig å roe seg. Før fødsel kjente jeg ingen ting!
Jeg setter deg på usikker, så er det bare å gi en lyd om jeg skal endreIselilja - 32 - b2 - pp10 - el 2.1
Aner egentlig ikke om jeg har hatt el. Ikke fått tempet pga juleferie, EL-testen i går var supernegativ (faktisk omtrent ingen testlinje…), men har hatt typiske tegn og el-slim frem mot i går, så tror kanskje jeg hadde da. Får se om tempen stiger de neste dagene
Tenker 10 dpo på morgen (mulig det er 9 dpo, tror egentlig el kom dag to etter positiv el test forrige runde) så det blir neste søndag daJeg venter nok til kvelden 11 dpo. Når tenker du å teste?
Det er bra da! Vi har fått lagt inn aksjer i dag også, og denne syklusen har føltes mye mer naturlig og ikke pliktligg Det er veldig godt! De forje gangene har det vært mye stress og da blir det ikke like gøy å prøveHaha ikke sant! Kroppen trenger det nok i disse tider
Jeg synes det er drøyt med så mye el smerter i 4 dager.. men men, vi får ihvertfall lagt inn aksjer, selv om det er vondt
Tror faktisk ikke jeg heller hadde el smerter før fødsel, men vi rakk kun 1 el, så ikke godt å si
SnikerPremom og FF er ikke enig om eggløsningsdagen . 31/12 med FF og 1/1 med premom
Blir spennende å se om en ukes tidSniker
Mulig den vil endre seg også, med meir data. FF kan være luren! Ein ting er iallefall sikkert, egget ditt slapp jo tidligst søndagen, og då har det jo enda 24t på seg å bli befrukta, så du har nok ein god sjans å treffe denne PP likevell
Gleder meg til det begynner å komme tester her inne ser uke 2 har startetTenker 10 dpo på morgen (mulig det er 9 dpo, tror egentlig el kom dag to etter positiv el test forrige runde) så det blir neste søndag da
Så bra! Bedre når det ikke blir så mye pliktsex! Her vet ikke mannen noe om hvor jeg er i syklusen så det går stort sett av seg selv. Men jeg stresser mer rundt el for å time det best mulig. For plutselig må mannen jobbe kveld (som i går) og da blir det ikke noe. Så vi må få til en runde i dag! (Herlighet! Alt vi deler her inne )Det er bra da! Vi har fått lagt inn aksjer i dag også, og denne syklusen har føltes mye mer naturlig og ikke pliktligg Det er veldig godt! De forje gangene har det vært mye stress og da blir det ikke like gøy å prøve
Håper det sitter for dere denne gangen!! Var gjennom samme for to runder siden, det er utrolig trist. Sender babystøv til alle og en hver. Har god følelse denne gangen