Hmm, ett lite lure-egg som jobber på men du kan plutselig få el smerter og positiv test samtidig?Jeg hadde mye smerter et par dager, men nå er det helt stille. Fortsatt negative eltester (cd12). Så vet ikke helt hva som skjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, ett lite lure-egg som jobber på men du kan plutselig få el smerter og positiv test samtidig?Jeg hadde mye smerter et par dager, men nå er det helt stille. Fortsatt negative eltester (cd12). Så vet ikke helt hva som skjer
Tar det litt mer med ro med testing denne gangen! Gikk selvfølgelig tom for tester på søndag, men jeg så på søndag at streken var mye sterkere enn de andre dagene, så er ganske sikker på at lh topp var i kveld, mandag. Har murret litt siden lørdag, merket det godt på at utfloden endret seg og blir mer. Noen EL ligger jeg på magen i smerter, noen ganger er det bare litt murring. Tror det er forskjell på hvilken side som slipper!Hvordan går det med eggløsningen folkens? Kjenner dere noe, eller går den stille forbi?
Her har jeg tydelige el smerter, men for min del kan de komme 4 dager før el så det kan fremdeles være noen dager igjen. Føler jeg har kjent noe siden cd 8, så jeg er lei av å vente på el nå
Det er andre gang jeg tester etter EL i en PP og andre ikm gruppe jeg er med i, så jeg er noget fersk på det enda Jeg snoket i forrige ikm gruppe jeg var med i og så at jeg fikk positiv EL test cd 17, men den syklusen var litt ustabil enda etter amming. Jeg så også at sist hadde jeg EL smerter i en uke før positiv test, og smerter i korsryggen under EL. Det er veldig greit at man kan gå tilbake å se i tidligere ikm grupper hvis det er noe man ikke huskerIkke så lett å vite alltid temper du eller tar el tester?
Ja, det er ofte smertene som gjør at jeg tester , de er så gjenkjennbare men hva tempen driver med...? Det aner jeg ikke. Men kommer ikke til å ta progesteron denne gangen, så kommer til å bekrefte el ordentlig hvis den allerede har vært. Jeg syns el har klusset seg til med progesteron, mulig tilfeldigHmm, ett lite lure-egg som jobber på men du kan plutselig få el smerter og positiv test samtidig?
Har kjent litt el-smerter av og på de siste dagene og hadde en dag med elslim sist uke, men det var kun en dag så ga det seg, det synes jeg var veldig rart... Blir spennende å se om elslim kommer tilbake snart siden det burde nærme seg nå. Har ikke tempet eller tatt el-tester denne pp men hvis det ikke blir en positiv test denne gang, så går jeg til innkjøp av el-tester til neste pp.Hvordan går det med eggløsningen folkens? Kjenner dere noe, eller går den stille forbi?
Her har jeg tydelige el smerter, men for min del kan de komme 4 dager før el så det kan fremdeles være noen dager igjen. Føler jeg har kjent noe siden cd 8, så jeg er lei av å vente på el nå
Nei det er sikkert. Begge deler første pp nå. Fikk lh topp på søndag og tempen stiger endel nå . Vi fikk lagt inn aksjer tidligst sent i går så kan hende vi ikke traff helt.Ikke så lett å vite alltid temper du eller tar el tester?
Herlig å ta det med ro, det kan gjøre susen det også så greit å kjenne kroppen så godt! Jeg trenger snart ikke el tester, ganske nøyaktig 4 dager med el smerter og el på dag 5 her! Jeg er på dag 2 med el smerter, drittlei allerede! meeen, se på det positive: det går ikke an å gå glipp av el her!Tar det litt mer med ro med testing denne gangen! Gikk selvfølgelig tom for tester på søndag, men jeg så på søndag at streken var mye sterkere enn de andre dagene, så er ganske sikker på at lh topp var i kveld, mandag. Har murret litt siden lørdag, merket det godt på at utfloden endret seg og blir mer. Noen EL ligger jeg på magen i smerter, noen ganger er det bare litt murring. Tror det er forskjell på hvilken side som slipper!
La inn aksjer natt til mandag. Jeg kommer hjem tirsdag kveld, så håper vi får lagt inn en runde til
Det er flere apper du kan laste ned for å skrive notater osv i, du vet det? jeg selv bruker Ladytimer for det var den jeg fant da vi prøvde på nr 1 for 8 år siden den er helt grei. Veldig kjekt å kunne lese tilbake å bli bedre kjent med kroppenDet er andre gang jeg tester etter EL i en PP og andre ikm gruppe jeg er med i, så jeg er noget fersk på det enda Jeg snoket i forrige ikm gruppe jeg var med i og så at jeg fikk positiv EL test cd 17, men den syklusen var litt ustabil enda etter amming. Jeg så også at sist hadde jeg EL smerter i en uke før positiv test, og smerter i korsryggen under EL. Det er veldig greit at man kan gå tilbake å se i tidligere ikm grupper hvis det er noe man ikke husker
Oi, hva skjer her da? Kan jo nesten se ut som el har vært? Men du er sikker på at den ikke har vært?Ja, det er ofte smertene som gjør at jeg tester , de er så gjenkjennbare men hva tempen driver med...? Det aner jeg ikke. Men kommer ikke til å ta progesteron denne gangen, så kommer til å bekrefte el ordentlig hvis den allerede har vært. Jeg syns el har klusset seg til med progesteron, mulig tilfeldig
Krysser fingrene for dere nådde detNei det er sikkert. Begge deler første pp nå. Fikk lh topp på søndag og tempen stiger endel nå . Vi fikk lagt inn aksjer tidligst sent i får så kan hende vi ikke traff helt.
Hvis jeg ikke hadde testet etter el, så hadde jeg vært sikker på at den hadde vært. Men pga slike kraftig positive tester jeg tidligere fikk, så fatter jeg ikke helt hva som skjer akkurat nåOi, hva skjer her da? Kan jo nesten se ut som el har vært? Men du er sikker på at den ikke har vært?
Hvor lang LF har du uten progesteron?
Merkelig. Håper el kommer snart ihvertfall!Hvis jeg ikke hadde testet etter el, så hadde jeg vært sikker på at den hadde vært. Men pga slike kraftig positive tester jeg tidligere fikk, så fatter jeg ikke helt hva som skjer akkurat nå
Tr pleide å komme 10/11dpo uten progesteron, så ikke store sjansen for klaff hvis jeg ikke tar. Men kjenner at jeg trenger å se om el kommer til vanlig tid hvis jeg ikke tar en syklus
Det har jeg faktisk ikke tenkt på det er jo kjempe lurt!Det er flere apper du kan laste ned for å skrive notater osv i, du vet det? jeg selv bruker Ladytimer for det var den jeg fant da vi prøvde på nr 1 for 8 år siden den er helt grei. Veldig kjekt å kunne lese tilbake å bli bedre kjent med kroppen
Jeg har tydelige el-smerter noen dager i forveien. Og godt er det, for jeg hadde misset toppen denne gangen hvis jeg ikke fikk en liten sånn følelse om at smertene kunne være el og begynte å teste tettere Mine kom 2-3 dager før el, forsvunnet i dag (registrert som el-dag på PreMom)Hvordan går det med eggløsningen folkens? Kjenner dere noe, eller går den stille forbi?