IKM uke 3❤️❄️

Jeg har av og til hatt det opptil en uke før. Jeg begynte å få elslim igår, enda mer idag, men veldig negativ eltest foreløpig :)
Utrolig hva man ikke legger merke til med egen kropp før man tenker på alt som prøver. Tenkte aldri på alt dette med de 3 første barna mine :wacky:

Jeg heier sånn på deg også :Heartred innbiller meg jeg har hørt at mange får full klaff pp etter kjemisk (tenker for deg) :angelic::Heartred
Jeg har hørt det sammen. Og jeg har valgt å tro at egget som slapp sist var gammelt og ødelagt, så denne gang vil det slippe et modent og friskt egg❤️ kjenner fallet blir høyt om den ikke sitter!!

Er første syklusen vi bruker EL tester også.
Lurt å legge inn aksjer fast! Det gjør vi og når mannen er hjemme. Men de to neste månedene er han borte annenhver uke :dead:
Åh kan tenke meg at det er litt frustrerende å ikke kunne legge inn aksjer fast/ofte pga jobb! Satser på at alt klaffer med EL når mannen er hjemme igjen :Heartred

Jeg har vært litt rar i magen i de siste dagene, tok en test nå og den ble nokså sterk. Men jeg tipper det er pcos som tuller egentlig.. blir uansett spennende å se i morgen. :)
Screenshot_20231229_215654_Gallery.jpg

Jeg er så usikker på om jeg skal melde meg inn, vært litt til og fra. Jeg er fortsatt lei av prøving og skuffelser, men klarer liksom ikke å gi helt opp håpet om å kunne få det til... Jeg har begynt å få elslim, og fant ut at jeg bruker opp eggløsningstester jeg har. Tatt en negativ idag, så får man se...

AnneS - 34 - b3 - pp8 - el 03/01 - ikm 17/01 (da ved hjelp av progesteron).
Jeg heier på deg :Heartred

Åh kan tenke meg at det er litt frustrerende å ikke kunne legge inn aksjer fast/ofte pga jobb! Satser på at alt klaffer med EL når mannen er hjemme igjen :Heartred
Ja litt kjedelig men heldigvis bare for 2 måneder - så er han fast hjemme:Heartred

Fikk blinkende fjes i dag… spørs om vi ikke rekker EL denne gangen… :nailbiting:. Tidligst kvelden 1/1 får vi lagt inn aksjer…. Begynner å få dårlig tid! LH fremdeles lav heldigvis
IMG_8347.jpeg

Hmm, kanskje det er noe på gang :) oppblåst og murrer i magen. Men tempen samarbeider ikke, den steg og fikk en rød diamant (registrert tempstigning og mulig el).. jeg har sovet dårlig inatt, så det kan jo spille inn. Jaja, den som venter får se :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20231230-092022~2.png
    Screenshot_20231230-092022~2.png
    125,8 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20231230-092249.png
    Screenshot_20231230-092249.png
    220,8 KB · Visninger: 46
Da var nok løpet kjørt for vår del denne måneden… Max med ikke blink på digital og stigning på strimmel… sååå typisk.. hadde det bare kunne ventet en eller to dager :dead: . CD 13 så veldig tidlig for min del egentlig…
IMG_8349.jpeg

Hmm, kanskje det er noe på gang :) oppblåst og murrer i magen. Men tempen samarbeider ikke, den steg og fikk en rød diamant (registrert tempstigning og mulig el).. jeg har sovet dårlig inatt, så det kan jo spille inn. Jaja, den som venter får se :shy:
Så spennende! Du hadde jo el tidlig sist pp også. :)

Da var nok løpet kjørt for vår del denne måneden… Max med ikke blink på digital og stigning på strimmel… sååå typisk.. hadde det bare kunne ventet en eller to dager :dead: . CD 13 så veldig tidlig for min del egentlig…
Vis vedlegget 423563
Dette var jo kjedelig!! Temper du, så du ser når egget slipper? Kan hende det slipper på mandag? :angelic:

Det var en veldig kort topp… hadde ikke funnet den engang hadde jeg ikke testet før enn jeg egentlig hadde tenkt. Hadde ikke tenkt å teste før ettermiddagen i dag. Normalt eller ?
IMG_8351.png

Her synes jeg mye er annerledes. Jeg pleier å bli veldig øm/støl, men nå kjenner jeg det såvidt, men jeg har mye murringer og menssmerter som stråler bak til ryggen. Det pleier jeg ikke å ha! Så jeg vet ikke om el skjer enda:confused005 testen er fremdeles høy, blir spennende å se om den øker eller synker i kveld :D
Screenshot_20231230_125348_Gallery.jpg

Dette var jo kjedelig!! Temper du, så du ser når egget slipper? Kan hende det slipper på mandag? :angelic:
Ja temper for første gang denne syklusen så er ikke helt inn i det. Men blir spennende å se om den stiger nå. Hadde vært fint med mandag ja :angelic:

Ja temper for første gang denne syklusen så er ikke helt inn i det. Men blir spennende å se om den stiger nå. Hadde vært fint med mandag ja :angelic:
Så bra! Veldig kort topp du hadde, blir spennende å se i morgen :)

Trodde jeg hadde funnet toppen i dag tidlig men tydeligvis ikke? Erfaringer? :)
IMG_8369.png

Back
Topp