Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det har jeg ikke sett før.. kunne det ikke skjedd i morgen, liksomTrodde jeg hadde funnet toppen i dag tidlig men tydeligvis ikke? Erfaringer?
Vis vedlegget 423612
Nei syns det var litt rart! Så nå er jeg ekstra spent på temperaturen de neste dagene. For dette er jo til forvirringOi, det har jeg ikke sett før.. kunne det ikke skjedd i morgen, liksom
Ja, dette blir spennendeNei syns det var litt rart! Så nå er jeg ekstra spent på temperaturen de neste dagene. For dette er jo til forvirring
Enig, inne og heier som berre det på deg og @Lykke_lille93Tuusen takk håper av hele mitt hjerte
Jeg har allerede oppdaget litt EL-slim, og det er fortsatt en del dager til forventet EL. Jeg kan få det en del dager før men mengden øker frem til EL.Hvor mange dager før EL har dere EL-slim? ?. Jeg har egentlig aldri tenkt over det hos meg selv
Det har hvertfall ikke sluppet enda, kanskje idag, kanskje imorgen jeg har ved hjelp av temp fått bekreftet både en og to dager etter første positive test, så blir spennende å se for degVar nok ikke toppen i går tidlig ihvertfall. Spennende . Men egget slipper vel trolig i dag? Men har ikke sluppet siden tempen er lav?
Vis vedlegget 423634
Håper på i morgenDet har hvertfall ikke sluppet enda, kanskje idag, kanskje imorgen jeg har ved hjelp av temp fått bekreftet både en og to dager etter første positive test, så blir spennende å se for deg
Fantastisk!! Skal se dere har en god sjanse alikevell daToppen kom i dag. Kanskje det går sånn akkurat alikevel .
Vis vedlegget 423672
Satser på el kommer på cd 14 eller noe min el test sank også, håper bare jeg får el innen cd 18, slik jeg fikk sist. Har mye el symptomer, men det kan jeg ha i flere dager!Min går bare nedover uten å ha fått positiv. Blir det noe tull nå også? ja, jeg vet at det er tidlig, men får litt flashback til syklus der el plutselig kom på cd27
Jeg har ikke pleid å ha slike smerter som igår og idag uten at el er på gang, så ble noe skuffet over siste testenSatser på el kommer på cd 14 eller noe min el test sank også, håper bare jeg får el innen cd 18, slik jeg fikk sist. Har mye el symptomer, men det kan jeg ha i flere dager!
Han skal nesten ikke rekke inn døra i morgen før det blir lagt inn aksjer på denneFantastisk!! Skal se dere har en god sjanse alikevell da
Den ser jeg! Vil tro el er like rundt hjørnet daJeg har ikke pleid å ha slike smerter som igår og idag uten at el er på gang, så ble noe skuffet over siste testen
Jeg har ofte murringer gjennom syklusen, men går med kraftige murringer, nedpress og verk i den ene siden nå. Håper jo at testen kanskje blir ordentlig god og positiv imorgen, slik at el kommer til vanlig tid
Håper det for oss begge!
Sier ikke hei en gang, bare hopper på han og river av han klærnaHan skal nesten ikke rekke inn døra i morgen før det blir lagt inn aksjer på denne
Hahah ja må nesten bli sånnSier ikke hei en gang, bare hopper på han og river av han klærna