IKM Uke 29

Åå så synd! Skjønner at bekkensmerter setter en demper på ting. Hvor sent mista dere? ❤️

Ja det håper jeg og, begynner å bli rimelig lei negative tester nå.. ❤️

Vi mista så tidlig som i uke 6. Men bekkenplagene kom før positiv test, og det blir ikke bedre. Så fortvilende :banghead:

Det forstår jeg godt ❤️ håper babyklister hjelper dere denne runden.. Må være fortvilende og prøve å prøve å prøve..

Hvor lenge etter positiv EL-test bør man egentlig ha sex? Sånn for lage-baby del, ikke sex-kos del :woot:
 
Jeg begynte å teste igår selv om jeg ikke forventer EL på en stund enda! Kjekt å ha noe å teste etter mens man venter på den skikkelig spenningen :hilarious:
Jeg temper også! For å være sikker på at egget slapp :)
Haha kanskje det kan dempe testetrangen litt i dpo-land :hilarious: Testa idag, var knapt antydning til strek. Men mine er ofte veldig svake før de plutselig blir positive :) Tipper min blir det om et par dager :happy:

Lurt! Jeg tempet før, men ble bare stress med nattevakter :p
 
Vi mista så tidlig som i uke 6. Men bekkenplagene kom før positiv test, og det blir ikke bedre. Så fortvilende :banghead:

Det forstår jeg godt ❤️ håper babyklister hjelper dere denne runden.. Må være fortvilende og prøve å prøve å prøve..

Hvor lenge etter positiv EL-test bør man egentlig ha sex? Sånn for lage-baby del, ikke sex-kos del :woot:
Kan bekkensmerter komme såpass tidlig :wideyed: Så kjipt. Hadde du det med nr1? Trist å miste uansett :Heartred

Det viktigste er vel å ha sex før el og på el-dagen, men vi legger aksjer litt lengre bare for å være sikker på at vi traff riktig dag :happy: Ser mange av syklusappene har dagen etter el som fertil dag, da.
 
Vi mista så tidlig som i uke 6. Men bekkenplagene kom før positiv test, og det blir ikke bedre. Så fortvilende :banghead:

Det forstår jeg godt ❤️ håper babyklister hjelper dere denne runden.. Må være fortvilende og prøve å prøve å prøve..

Hvor lenge etter positiv EL-test bør man egentlig ha sex? Sånn for lage-baby del, ikke sex-kos del :woot:
Oi, det var jammen tidlig :wideyed: Håper du slipper det ved neste graviditet.

Beste vil være samme dag den er positiv og dagen etter :)
 
Kan bekkensmerter komme såpass tidlig :wideyed: Så kjipt. Hadde du det med nr1? Trist å miste uansett :Heartred

Det viktigste er vel å ha sex før el og på el-dagen, men vi legger aksjer litt lengre bare for å være sikker på at vi traff riktig dag :happy: Ser mange av syklusappene har dagen etter el som fertil dag, da.

Det kan visst det ja... :banghead: hadde det veldig fra uke 18 sist.
Og nå vil det ikke slippe tak, 5 uker siden vi mista..

Sant! Vi gjør også litt ekstra altså, orker ikke risikere misse :angelic:
 
Oi, det var jammen tidlig :wideyed: Håper du slipper det ved neste graviditet.

Beste vil være samme dag den er positiv og dagen etter :)

Får det nok ved neste også, det vil ikke gi seg nå selv om det er 5 uker siden jeg mista såå..

Det er sant! Spennende tider.
 
Melder meg inn her :)

Kalaya00 - 30 - pp20++ - B1 - El. 04.07 - IKM 19.07

Dette er vår siste pp før det blir IVF i august/september. Hadde vært så gøy om det klaffet nå :angelic:
 
Melder meg inn her :)

Kalaya00 - 30 - pp20++ - B1 - El. 04.07 - IKM 19.07

Dette er vår siste pp før det blir IVF i august/september. Hadde vært så gøy om det klaffet nå :angelic:

Krysser fingrene for dere ❤️
 
Melder meg inn her :)

Kalaya00 - 30 - pp20++ - B1 - El. 04.07 - IKM 19.07

Dette er vår siste pp før det blir IVF i august/september. Hadde vært så gøy om det klaffet nå :angelic:
Velkommen :) også min siste pp før oppstart på spray tidlig august og uttak i september.. Krysser fingrene for oss begge ;)
 
Blueheart - 23 blir 24 denne uka! - B2 - pp4 eller 5 - EL 1 juli - IKM 16.juli! ❤
 
Jeg flytter inn i ikm28 siden letrozolen har kortet ned syklusen min.

Lykke til alle, og håper vi snakkes inne på mars :Heartred
 
Back
Topp