IKM Uke 29

Ikke helt el-slim enda, men har begynt å bli mer klissete, så ja, kanskje det! Blir bare litt i stuss over de kritthvite el-testene, men de kan jo fort snu frem mot fredag :) Fingers crossed :D
Ja mine pleier å bli positive helt plutselig :) Her ser du dagens test mot de to forrige dagene:

DDB66037-4731-48AC-88F8-B2C1AA9C4455.jpeg
 
Hørtes merkelig ut! At dere må vente på svar på prøven altså.. hadde ringt en annen gynekolog hvis jeg var deg :) Tar jo litt tid å vente fra henvisning til forsamtale også, spesielt siden det er sommerferie på klinikkene.
Har lest flere steder at det er vanlig å måtte ta ny sædprøve etter 3 mnder?
 
Har lest flere steder at det er vanlig å måtte ta ny sædprøve etter 3 mnder?
Ja, men det er ikke vanlig å holde igjen henvisning pga det tror jeg :confused004 sædprøve må uansett tas på klinikken og hvis dere blir henvist nå får dere kanskje time om 3 måneder.
 
Hah... Tviler på at jeg passer inn her likevel, hadde mensen i 12 dager og ble ferdig i går :shifty:
Førte denne mensen inn i appen, og appen endra seg ikke i forhold til EL og neste mens o_O Så den mener at selv om jeg ble ferdig med mens i går, så har jeg fruktbare dager nå :hilarious: Jaja, er lov å håpe, gidder ikke tempe eller ta eggløsningstester.
Oi, det var lenge! Du nærmer deg nok (eller er i) fruktbar periode :) syklusen skal ikke endres pga lang mens siden den telles fra første dag i mens til neste :happy:
Vil du jeg skal fjerne deg, eller vil du henge med litt til?
 
Oi, det var lenge! Du nærmer deg nok (eller er i) fruktbar periode :) syklusen skal ikke endres pga lang mens siden den telles fra første dag i mens til neste :happy:
Vil du jeg skal fjerne deg, eller vil du henge med litt til?
Første mens etter uttak av hormonspiral, har ikke blødd så mye siden vi prøvde på minstemann i 2015 :hilarious: (aldri blødd så lenge heller da)

Nei, du kan bare la meg stå. Satser på at resten av syklusen stemmer :happy:
 
Kan jeg spørre når på dagen du tar El tester? Er litt ny i testing etter EL :happy:
Jeg tar med morgenurin, men mange tar på kvelden også :) Da må man bare ikke drikke på et par timer og tisse noen timer før så man starter med tom tank :p
 
Ja, men det er ikke vanlig å holde igjen henvisning pga det tror jeg :confused004 sædprøve må uansett tas på klinikken og hvis dere blir henvist nå får dere kanskje time om 3 måneder.
Men hun ville vente med å henvise i august, uansett. Jeg kan jo ta det opp mår jeg går å henter nye rekvisisjon til prøvene :)
 
Jeg har de syyyykeste el-smertene nå :eek: Ingen tvil om at noe er på gang her ihvertfall :hilarious:
 
Jeg hadde skikkelig elsmerter 02.07 (tror jeg). Kjempe øm i magen. Ømt ved samleie. Men ikke sett elslim. Har hatt dette de to siste månedene, men da har vi ikke prøvd :banghead:
 
Hei! Jeg har el nå og lurer litt på om også temp kommer til å stige imorgen? Legger ved bilde av el-test og graf:)
 

Vedlegg

  • 7631B263-5D60-4386-8818-1AFC4FD1B4BC.jpeg
    7631B263-5D60-4386-8818-1AFC4FD1B4BC.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 112
  • CA61A55B-8F9E-42ED-A857-4025B515507F.png
    CA61A55B-8F9E-42ED-A857-4025B515507F.png
    94,1 KB · Visninger: 112
Hei! Jeg har el nå og lurer litt på om også temp kommer til å stige imorgen? Legger ved bilde av el-test og graf:)
Den kommer nok til å stige imorgen eller lørdag :) El-tester slår ut 12-36 timer før egget slipper.
 
Back
Topp