IKM Uke 29

Jeg får ha tro på deg da :D
Håper virkelig det stemmer! Ønsker virkelig en terminspire nå :p
Tar imot all optimismen jeg kan få :D:Heartred

Er det noen andre i gruppa som skal gjøre noe spesielt denne pp'en da? :) Det her blir min 6. pp med Letrozol, men jeg skal også ta babyklister denne gangen! Har lest om mange vellykkede svangerskap på dette, så håper det hjelper oss også :nailbiting:
 
Tar imot all optimismen jeg kan få :D:Heartred

Er det noen andre i gruppa som skal gjøre noe spesielt denne pp'en da? :) Det her blir min 6. pp med Letrozol, men jeg skal også ta babyklister denne gangen! Har lest om mange vellykkede svangerskap på dette, så håper det hjelper oss også :nailbiting:

Jeg fikk også babyklister i posten i går :eek:
Men jeg tørr ikke helt å ta den siden noen sier det klusser fælt med syklusen :p
 
Jeg har egelæntlig veldig liten tro denne mnd :p 2. pp med trippel dose letrozol og tror jeg hadde kjemisk sist mnd.
 
Tar imot all optimismen jeg kan få :D:Heartred

Er det noen andre i gruppa som skal gjøre noe spesielt denne pp'en da? :) Det her blir min 6. pp med Letrozol, men jeg skal også ta babyklister denne gangen! Har lest om mange vellykkede svangerskap på dette, så håper det hjelper oss også :nailbiting:
Babyklister og progesteron! Satser på det blir en super kombo :D

Alle gode ting er 6? En gang blir det din tur, så kan like så godt være nå :)
 
Tar imot all optimismen jeg kan få :D:Heartred

Er det noen andre i gruppa som skal gjøre noe spesielt denne pp'en da? :) Det her blir min 6. pp med Letrozol, men jeg skal også ta babyklister denne gangen! Har lest om mange vellykkede svangerskap på dette, så håper det hjelper oss også :nailbiting:


Hvor får du bestilt babyklister?;)
Er i pp10 så føler det aldri kommer til å klaffe :wtf:
 
Jeg fikk også babyklister i posten i går :eek:
Men jeg tørr ikke helt å ta den siden noen sier det klusser fælt med syklusen :p
Hvordan da klusser til? :eek: at sykluser blir lengre og forskjøvet? Føler jeg ikke har noe å tape på å prøve lengre :nailbiting: Tar jo uansett letrozol, og det gir jo meg el :D
 
Hvor får du bestilt babyklister?;)
Er i pp10 så føler det aldri kommer til å klaffe :wtf:
PP12 selv, så kjenner godt til følelsen :wtf: Bestilte det på en dansk helsekostbutikk! Er flere tråder om babyklister her på forumet der det er link :D
 
Babyklister og progesteron! Satser på det blir en super kombo :D

Alle gode ting er 6? En gang blir det din tur, så kan like så godt være nå :)
Håper også babyklister gjør susen for oss :happy: Det hadde vært helt fantastisk :D
 
Hvordan da klusser til? :eek: at sykluser blir lengre og forskjøvet? Føler jeg ikke har noe å tape på å prøve lengre :nailbiting: Tar jo uansett letrozol, og det gir jo meg el :D

Ja, mener det var at syklusene ble lengre :p
Men det med letrozol er jo sant. Det har jeg ikke tenkt på :p
 
Det blir 3. pp med Wild yam her, ellers så får vi bare kjøre på med masse aksjer :)
Har både litt troa og ikke så mye håp på samme tid :p
 
Det blir 3. pp med Wild yam her, ellers så får vi bare kjøre på med masse aksjer :)
Har både litt troa og ikke så mye håp på samme tid :p
Det er nok en fornuftig tilnærming, så du ikke blir for skuffet hvis det ikke går :)
 
Ja, mener det var at syklusene ble lengre :p
Men det med letrozol er jo sant. Det har jeg ikke tenkt på :p
Ja for du bruker også letrozol? Håper det sørger for stabil syklus så babyklisteret kan gjøre jobben sin :nailbiting:
 
Alt så fint ut på ultralyden :D
En folikkel på 22mm og 2 som på en måte var inni hverandre på den andre eggstokken :p
Så han sa at sjangsen for trillinger var veeeeldig liten, men jeg måtte vite at den var der :p

Rett hjem å sette ovitrellen og skaffe barnevakt til 3åringen imorgen slik at mamma og pappa kan legge inn aksjer :cool14
 
Back
Topp