IKM Uke 29

Og der kom tr, rett etter midnatt!! Jaja, så slipper jeg å gå å vente på den hele dagen. Lykke til resten her, håper på mange fine streker :Heartred
 
Her er mine 3 tester så langt!
Dagens har en svak svak strek, men syns den er grå og ikke babystek.
Dette er eBaytester jeg forsøker å bruke opp. Skal teste igjen i kveld:D
Har 2 CB digital, men tar de bare hvis jeg får noe antydning nærmere IKM som har forskøvet seg fra søndag (uke 29) til torsdag (uke 30)
 

Vedlegg

  • 30C795C3-A173-4D5A-8B83-AE7821315682.jpeg
    30C795C3-A173-4D5A-8B83-AE7821315682.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 65
  • 1B3AB41E-B9B2-49A8-8783-97B84E6A1F08.jpeg
    1B3AB41E-B9B2-49A8-8783-97B84E6A1F08.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 60
  • 89AFB360-DDB0-4AA1-BC5B-D9F823E7B2B0.png
    89AFB360-DDB0-4AA1-BC5B-D9F823E7B2B0.png
    63,7 KB · Visninger: 59
Så denne posten rett etter jeg skreiv. Vi er også under utredning. Ingen positive tester her i gården. Veldig frustrerende situasjon!

Ja vi har kommet ganske likt du og jeg :shy:! Har dere kommet noen vei i utredningen? Jeg er så spent på om gyn finner noe "galt" eller om alt er som det skal være og at man bare må fortsette som før... aner ingenting om gangen i utredningsfasen men antar at ting tar lang tid..
 
Ja vi har kommet ganske likt du og jeg :shy:! Har dere kommet noen vei i utredningen? Jeg er så spent på om gyn finner noe "galt" eller om alt er som det skal være og at man bare må fortsette som før... aner ingenting om gangen i utredningsfasen men antar at ting tar lang tid..
Jeg har ikke el av meg selv (derfor tatt letrozol i 6pp) og mannen har nedsatt sædkvalitet. Skal snakke mer om planen videre med gyn over sommeren.

Vet ikke hvordan utredningen er når dere har hatt 2 sa bak dere, men vi ble utredet med ultralyd av meg, blodprøver av begge og sædprøve av mannen. :)
 
Jeg har ikke el av meg selv (derfor tatt letrozol i 6pp) og mannen har nedsatt sædkvalitet. Skal snakke mer om planen videre med gyn over sommeren.

Vet ikke hvordan utredningen er når dere har hatt 2 sa bak dere, men vi ble utredet med ultralyd av meg, blodprøver av begge og sædprøve av mannen. :)

Skjønner! Så dere har vært til utredning tidligere og bekreftet dette eller er det noe dere visste fra før? Jeg tenker siden dere fikk utredning før det har gått ett år.

Ok, vet du om mannen selv må bestille legetime for å få seg sjekket eller går alt "via meg" siden jeg har fått time hos gyn?
 
Vi har prøvd ett år nå.. skal til gyn om 1 uke. Har hatt 2 sa iløpet av dette året, skjønner ikke hva som er galt.. Vet det er flere her inne som har det mye verre altså.
Selv om andre har det verre, betyr ikke det at du ikke kan ha det vondt i din situasjon! Det å ønske å få barn, men ikke få det til er leit uansett. Det er en virkelig vond situasjon og du har lov å sørge og syntes synd på deg selv :Heartred
 
Skjønner! Så dere har vært til utredning tidligere og bekreftet dette eller er det noe dere visste fra før? Jeg tenker siden dere fikk utredning før det har gått ett år.

Ok, vet du om mannen selv må bestille legetime for å få seg sjekket eller går alt "via meg" siden jeg har fått time hos gyn?
Jeg oppsøkte gyn privat pga veldig uregelmessige sykluser, med formål om å få litt hjelp til å stabilisere syklusen.

Gynekologen ga meg rekvisisjon og et ark der det sto hvordan mannen skulle gjøre det og hvor det skulle leveres, så det ordner gyn :)
 
Forventet mens i dag, den har ikke vist seg. Blir en test i morgen tidlig :)
 
Forventet mens i dag, den har ikke vist seg. Blir en test i morgen tidlig :)
Hmm.. Den var veldig negativ.
Er vel strengt tatt mye å håpe på uansett da vi bare fikk lagt inn aksjer 1 gang, 3 dager før forventet eggløsning :p
Pluss det er tross alt første periode etter uttak av hormonspiral, vet jo egentlig ikke helt hvordan syklusen min er siden jeg ikke tar eggløsningstester :)
 
Selv om andre har det verre, betyr ikke det at du ikke kan ha det vondt i din situasjon! Det å ønske å få barn, men ikke få det til er leit uansett. Det er en virkelig vond situasjon og du har lov å sørge og syntes synd på deg selv :Heartred

Takk for fine ord :Heartred:Heartred
 
Hvordan går det med dere?
Fremdeles ingen tr :rolleyes:
Er på ferie, vanskelig å få tak i en test også :hilarious: Men er 99% sikker på at jeg ikke er gravid altså, er bare litt over 1 mnd siden jeg tok ut hormonspiral :)
 
Back
Topp