Det ligger en tråd her inne (se det som er festet “viktige tråder” der er link til Babyklister trådenHvordan får dere tak i babyklister? Prøvd å Google
Der er det info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ligger en tråd her inne (se det som er festet “viktige tråder” der er link til Babyklister trådenHvordan får dere tak i babyklister? Prøvd å Google
Har ikke prøvd Wish, men Normal sine bare og de var ikke noe super. Normal var svak og brukte lang tid om å komme, fikk tak i a1 tester og den ble knall med engang den rørte tisset i koppen, samme dag som Normal testen nesten ikke hadde noe strek.har brukt el tester fra wish. Tror ikke el er før i morgen eller søndag, men streken er nesten ikkeeksisterende, kontrollstreken er litt svak den og. Noen som vet om de testene er veldig dårlige?
SpennendeFørste dag med babyklister i dag, så begrensa erfaring!Men instruksjonen er iallfall 10 dråpar i eit glas med vatn 3 gonger om dagen. Smakar ikkje så mykje, så utfordringa blir mest å hugsa det, særleg dosen på dagtid... Kryssar fingrane for at det har effekt!
![]()

Etter EL, ja!SpennendeNår skal man begynne? etter el?
Hei folkens!
Spennende at det nå begynner å gå inn i to evig lange venteukene for de fleste!! Krysser fingrene for dere alle
Er det noen som har noen tanker/erfaringer med alkohol i disse ukene? Jeg drikker aldri veldig mye, men gjerne et glass vin eller to for hygge en gang i uken eller noe. vi er på ferie hos svigerbror og familie i England nå og skal videre til svigers i Frankrike på mandag... vi har ikke fortalt noen at vi prøver, og vil helst holde det for oss selv. «Problemet» er dog at hvis jeg ikke drikker vin i Frankrike, kommer spørsmålene garantert
Hva gjør dere? Er det null alkohol fra EL til IKM? Noen dom vet om det kan være skadelig med et glass vin eller to?
Nesten derSterkere test nå sa da nærmer el seg for meg også![]()
Velkommen til her og få tr holde seg langt unnaFjellgeita92 - 27 - 1 fer forsøk - B1 - IKM 8.7
Tusen takk for det!Velkommen til her og få tr holde seg langt unna![]()
Ja det krysser vi forTusen takk for det!Krysser fingrene for at ingen får besøk i juli
![]()
Det vil jeg tro. Det er vel på denne tiden egget fester seg vel? Hva slags symptomer har du?Er det mulig å få symptomer allerede nå? 6-7 dager etter el?
Jeg hadde det sist. Var steintrøtt, bekkenløsning og sure oppstøt på 7 dpoEr det mulig å få symptomer allerede nå? 6-7 dager etter el?