IKM uke 28

Negativ el test nå så da er jeg i dpo land:D Veldig bra for her er det ingen som gidder aksjelegging i kveld :p

Mannen og sønnen vår drar på ferie alene noen dager mens jeg jobber 13/7. Tenk om vi hadde fått positiv før det :Heartred Driver med litt ønsketenking i denne lange venteperioden! Slutten av neste uke kan jeg nok starte å teste hvis tr ikke har kommet enda.

Mannen og sønnen vår drar på ferie alene noen dager mens jeg jobber 13/7. Tenk om vi hadde fått positiv før det :Heartred Driver med litt ønsketenking i denne lange venteperioden! Slutten av neste uke kan jeg nok starte å teste hvis tr ikke har kommet enda.
Jeg har ikm 9.juli (tirsdag) er på jobb 7,8,9 dvs borte fra hjemmet...kanskje jeg kan teste på morningen 7. før jeg drar på jobb? håper håper håper på positiv test ❤️
Mann og barn drar på ferie før meg (11.) da håper jeg ihvertfall på å ha fått positivt :angelic:
er 10dpo på søndag

I dag har jeg følt meg skikkelig uggen i kroppen. Ikke helt kvalm, men mye smerter i magen. Håper det egentlig bare er et positivt tegn og at det betyr at noe skjer, og ikke er et tegn på stress eller sykdom :nailbiting:

Går rundt med en slags ømhet nederst til venstre. Lenge til testing, 4 DPO idag sannsynligvis..:dance008

Har vondt i magen i dag også, jeg. Kan hende jeg pleier å ha litt småvondt til vanlig mellom EL og mensen, men pleide jo ikke å kjenne så veldig etter før vi begynte å prøve...

Har vondt i magen i dag også, jeg. Kan hende jeg pleier å ha litt småvondt til vanlig mellom EL og mensen, men pleide jo ikke å kjenne så veldig etter før vi begynte å prøve...
Nei det at man går å kjenner så veldig mye etter er nesten verre enn ventingen vil jeg si!

Jeg er helt alene hjemme i 5 dager når jeg skal teste :p
Samboer er på guttetur og 3åringen er hos svigers :p
Når det no først tar lang tid med nr.2 for oss begge, er det veldig hyggeleg å havna i samme IKM-gruppe som deg igjen! ❤️ Me er jo verkeleg heilt likt i løypa: PP14 på nr.2 og ein treåring frå før! :smug:
La det bli vår tur no!!! :gen014

Når det no først tar lang tid med nr.2 for oss begge, er det veldig hyggeleg å havna i samme IKM-gruppe som deg igjen! ❤️ Me er jo verkeleg heilt likt i løypa: PP14 på nr.2 og ein treåring frå før! :smug:
La det bli vår tur no!!! :gen014

Ja. Og begge født i mai 2016 også :p
Her kjennes trassen godt om dagen. Er nesten sånn jeg lurer på hva jeg holder på me når jeg prøver å lage nr2 :smiley-ashamed004

Back
Topp