Karroaa
Betatt av forumet
Det vil jeg tro. Det er vel på denne tiden egget fester seg vel? Hva slags symptomer har du?[/
Følte meg bare litt kvalm kanskje psykisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro. Det er vel på denne tiden egget fester seg vel? Hva slags symptomer har du?[/
Følte meg bare litt kvalm kanskje psykisk!
Hmmm tidlig!Jeg hadde det sist. Var steintrøtt, bekkenløsning og sure oppstøt på 7 dpo
ja og det var kjemisk i tillegg, positiv test 11 dpo, men negativ igjen allerede kvelden 12 dpo. men symptomene varte en uke+Hmmm tidlig!
Jeg har ikm 9.juli (tirsdag) er på jobb 7,8,9 dvs borte fra hjemmet...kanskje jeg kan teste på morningen 7. før jeg drar på jobb? håper håper håper på positiv testMannen og sønnen vår drar på ferie alene noen dager mens jeg jobber 13/7. Tenk om vi hadde fått positiv før detDriver med litt ønsketenking i denne lange venteperioden! Slutten av neste uke kan jeg nok starte å teste hvis tr ikke har kommet enda.

Nei det at man går å kjenner så veldig mye etter er nesten verre enn ventingen vil jeg si!Har vondt i magen i dag også, jeg. Kan hende jeg pleier å ha litt småvondt til vanlig mellom EL og mensen, men pleide jo ikke å kjenne så veldig etter før vi begynte å prøve...
Håper det fører gode ting med segI dag har jeg følt meg skikkelig uggen i kroppen. Ikke helt kvalm, men mye smerter i magen. Håper det egentlig bare er et positivt tegn og at det betyr at noe skjer, og ikke er et tegn på stress eller sykdom![]()
Alle antennaer er ute og mann prøver å fange opp alt og analysereHar vondt i magen i dag også, jeg. Kan hende jeg pleier å ha litt småvondt til vanlig mellom EL og mensen, men pleide jo ikke å kjenne så veldig etter før vi begynte å prøve...

Så morsomt det hadde vært å få mannen hjem og kunne fortelle han at du er gravidJeg er helt alene hjemme i 5 dager når jeg skal teste
Samboer er på guttetur og 3åringen er hos svigers![]()
Når det no først tar lang tid med nr.2 for oss begge, er det veldig hyggeleg å havna i samme IKM-gruppe som deg igjen!Jeg er helt alene hjemme i 5 dager når jeg skal teste
Samboer er på guttetur og 3åringen er hos svigers![]()

Når det no først tar lang tid med nr.2 for oss begge, er det veldig hyggeleg å havna i samme IKM-gruppe som deg igjen!Me er jo verkeleg heilt likt i løypa: PP14 på nr.2 og ein treåring frå før!
La det bli vår tur no!!!![]()

Hehe, ja. Går litt i perioder hva jeg «rekker» å få med meg av ting som skjer i kroppen. Og godt er kanskje detAlle antennaer er ute og mann prøver å fange opp alt og analysere![]()
Har heldigvis nok å se til for tidenHehe, ja. Går litt i perioder hva jeg «rekker» å få med meg av ting som skjer i kroppen. Og godt er kanskje det![]()