Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mest sannsynlig EL jeg også i dag. Ikke like sterke smerter som deg men oppblåst og ømme eggstokker. Håper på to streker for hele gjengen om et par ukerTror jeg har el i dag ja. Fikk kjempe sterke menssmerter for 30 min siden, og har det enda. Var så pass at jeg måtte gå på do på jobben, for jeg trodde jeg skulle kaste opp. Får håpe det er et godt tegn og at det resulterer i en positiv test om noen uker.![]()
Målet starter alltid med å vente helt til ikm, men det skjer sjeldentEL på mange i dag ser jegventer dere til ikm med test?? jeg prøver å vente så godt jeg kan
![]()
så tror jeg bare kan svare med at jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan og forhåpentligvis ikke se noe tr før neste år! 
Nå har jeg ikke så mye erfaring med sånne tester, men smertene sier jo sittTestet på nytt for el nå. Da var den veldig mye lysere og mer negativ enn den jeg postet i går. Tolker det som at jeg hadde eggløsning i løpet av natta og at den derfor nå blir mer negativ igjen. Stemmer godt med smertene jeg hadde tidligere i dag
Eller hva tror dere?
Ja det er bare å prøveMålet starter alltid med å vente helt til ikm, men det skjer sjeldentså tror jeg bare kan svare med at jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan og forhåpentligvis ikke se noe tr før neste år!
![]()
Jeg har også veldig vondt i magen i dag, men lurer på om det er en kombinasjon av mye kaffe og stress? Kan også være EL, for «smertene» sitter langt nede, men ikke til en av sidene, helt i midten?Tror jeg har el i dag ja. Fikk kjempe sterke menssmerter for 30 min siden, og har det enda. Var så pass at jeg måtte gå på do på jobben, for jeg trodde jeg skulle kaste opp. Får håpe det er et godt tegn og at det resulterer i en positiv test om noen uker.![]()
Prøver å vente så godt jeg kanEL på mange i dag ser jegventer dere til ikm med test?? jeg prøver å vente så godt jeg kan
![]()
Vi kan prøvePrøver å vente så godt jeg kanKanskje vi skal ha en ambisjon om å vente sammen?

Bruker å starte testinga 10dpo men venter kanskje til 12dpo denne gangen. Får se det litt anEL på mange i dag ser jegventer dere til ikm med test?? jeg prøver å vente så godt jeg kan
![]()
Har også ambisjon om å vente til IKM! Skal ha en herlig ferie i mellomtiden så då begrenser testingen seg også noePrøver å vente så godt jeg kanKanskje vi skal ha en ambisjon om å vente sammen?
For øvrig har eg vore meir avslappa ifht alkohol++ så langt denne PP-en og har vore på fleire morsomme festar. Kanskje det er det som skal til?!?
Men skal roa ned alkoinntaket no fram mot IKM, altså, hehe. Prøver også babyklister for første gong denne PP-en, spennande!!Spennende om babyklister og avslapping hjelperDå er EL bekrefta her også, 3 DPO i dag. Skal på ferie, så då går jo tida fort!For øvrig har eg vore meir avslappa ifht alkohol++ så langt denne PP-en og har vore på fleire morsomme festar. Kanskje det er det som skal til?!?
Men skal roa ned alkoinntaket no fram mot IKM, altså, hehe. Prøver også babyklister for første gong denne PP-en, spennande!!
Hvordan er sånn babyklister egentlig?Då er EL bekrefta her også, 3 DPO i dag. Skal på ferie, så då går jo tida fort!For øvrig har eg vore meir avslappa ifht alkohol++ så langt denne PP-en og har vore på fleire morsomme festar. Kanskje det er det som skal til?!?
Men skal roa ned alkoinntaket no fram mot IKM, altså, hehe. Prøver også babyklister for første gong denne PP-en, spennande!!

Første dag med babyklister i dag, så begrensa erfaring!Hvordan er sånn babyklister egentlig?
Er det rart? Smaker det noe?![]()