IKM uke 28

Tror jeg har el i dag ja. Fikk kjempe sterke menssmerter for 30 min siden, og har det enda. Var så pass at jeg måtte gå på do på jobben, for jeg trodde jeg skulle kaste opp. Får håpe det er et godt tegn og at det resulterer i en positiv test om noen uker. :dead:

Tror jeg har el i dag ja. Fikk kjempe sterke menssmerter for 30 min siden, og har det enda. Var så pass at jeg måtte gå på do på jobben, for jeg trodde jeg skulle kaste opp. Får håpe det er et godt tegn og at det resulterer i en positiv test om noen uker. :dead:
Har mest sannsynlig EL jeg også i dag. Ikke like sterke smerter som deg men oppblåst og ømme eggstokker. Håper på to streker for hele gjengen om et par uker :)

Har EL idag i følge kalender, men skikkelig oppblåst og tykt slim i går ( El slim?). Fått lagt inn mye aksjer denne perioden, så krysser fingrene! :happy:

Testet på nytt for el nå. Da var den veldig mye lysere og mer negativ enn den jeg postet i går. Tolker det som at jeg hadde eggløsning i løpet av natta og at den derfor nå blir mer negativ igjen. Stemmer godt med smertene jeg hadde tidligere i dag :)

Eller hva tror dere?

Testet på nytt for el nå. Da var den veldig mye lysere og mer negativ enn den jeg postet i går. Tolker det som at jeg hadde eggløsning i løpet av natta og at den derfor nå blir mer negativ igjen. Stemmer godt med smertene jeg hadde tidligere i dag :)

Eller hva tror dere?
Nå har jeg ikke så mye erfaring med sånne tester, men smertene sier jo sitt :) håper egget slapp

Jeg har også veldig vondt i magen i dag, men lurer på om det er en kombinasjon av mye kaffe og stress? Kan også være EL, for «smertene» sitter langt nede, men ikke til en av sidene, helt i midten?

EL på mange i dag ser jeg :) venter dere til ikm med test?? jeg prøver å vente så godt jeg kan ;)
Bruker å starte testinga 10dpo men venter kanskje til 12dpo denne gangen. Får se det litt an :)

Status:
Dag 17 og 1DPO :) jubi!
fikk positiv el test onsdag morning og den var fortsatt positiv på ettermiddagen, i løpet av kvelden kom el-smerter som fortsatte torsdagen.
Vi la bare inn aksjer tirsdag ettermiddag og så i går torsdag tidlig kveld. Håper det holder :) ellers er det bare ny runde!

Då er EL bekrefta her også, 3 DPO i dag. Skal på ferie, så då går jo tida fort! :happy: For øvrig har eg vore meir avslappa ifht alkohol++ så langt denne PP-en og har vore på fleire morsomme festar. Kanskje det er det som skal til?!? :hilarious: Men skal roa ned alkoinntaket no fram mot IKM, altså, hehe. Prøver også babyklister for første gong denne PP-en, spennande!!

Då er EL bekrefta her også, 3 DPO i dag. Skal på ferie, så då går jo tida fort! :happy: For øvrig har eg vore meir avslappa ifht alkohol++ så langt denne PP-en og har vore på fleire morsomme festar. Kanskje det er det som skal til?!? :hilarious: Men skal roa ned alkoinntaket no fram mot IKM, altså, hehe. Prøver også babyklister for første gong denne PP-en, spennande!!
Spennende om babyklister og avslapping hjelper :) hvis ikke det klaffer nå bestiller jeg kanskje det

Hvordan er sånn babyklister egentlig?
Er det rart? Smaker det noe? :hilarious:

har brukt el tester fra wish. Tror ikke el er før i morgen eller søndag, men streken er nesten ikkeeksisterende, kontrollstreken er litt svak den og. Noen som vet om de testene er veldig dårlige?

Hvordan er sånn babyklister egentlig?
Er det rart? Smaker det noe? :hilarious:
Første dag med babyklister i dag, så begrensa erfaring! :D Men instruksjonen er iallfall 10 dråpar i eit glas med vatn 3 gonger om dagen. Smakar ikkje så mykje, så utfordringa blir mest å hugsa det, særleg dosen på dagtid... Kryssar fingrane for at det har effekt! :p

Back
Topp