IKM uke 27 ☀️

Skjønner at det er kjipt å ikke få strek men som du sier så er du bare 9 dpo så alt kan skje fremdeles:)

Ja, mulig EL var senere også, googlet litt idag for å sjekke når el skulle ha vært (testet ikke denne pp) og alle andre «kalkulatorer» enn den jeg brukte mene EL var 2 dager senere.. kan stemme med el-slim.. men jeg vet ikke helt jeg.. venter til mandag før jeg tester igjen!
 
Sukk. Vet ikke en gang om jeg har hatt el... frustrert er bare fornavnet nå altså
Image1530108536.974844.jpg
 
Konstant stive og smertefulle brystvorter. Auh! Vondt å ha klær på seg. Hva er det for noe tull? Hva kommer slikt av egentlig?
 
Ettermiddags test på nesten 3 timers urin. Klarer ikke å se noe.
20180627_174021.jpg
 
Hehe, kan jo håpe det! [emoji14]
Men er nok for tidlig, er vel 4 eller 5 dpo.. men sånn generelt, er ikke noe jeg er plaget med til vanlig.. hva kommer det av? Hormoner? Varmen?
Det er vell hormoner. Er ikke plaget av ømme pupper eller noe slikt før mens eller EL, så det er et sikkert tegn for meg.
 
Testen er tørket nå. Har skikkelig høy puls nå, tenk om den blir positiv..
20180627_191238.jpg
 
8dpo og tok denne no i kveld sidan det var lenge sidan forrige toalettbesøk. Synes der er ein skygge! [emoji33] (Berre eg som ser?)

Eg var flink å ikkje teste i dag tidlig, men sprakk i kveld. No er eg spent på dagane framover!
#nytt håp
20180627_200554.jpg

20180627_200523.jpg
 
8dpo og tok denne no i kveld sidan det var lenge sidan forrige toalettbesøk. Synes der er ein skygge! [emoji33] (Berre eg som ser?)

Eg var flink å ikkje teste i dag tidlig, men sprakk i kveld. No er eg spent på dagane framover!
#nytt håp
Vis vedlegget 264634
Vis vedlegget 264635
No ser eg den ikkje sjølv lenger [emoji28]

Jaja. Spennande imårå tidleg [emoji6] [emoji23]
 
Kan ikke si at jeg ser så mye idag heller. 11 dpo.
20180628_074058.jpg
 
Testen ble blank i går også fikk jeg litt rosa på papiret, så da tenkte jeg at mensen var på vei, men nå er det ingenting. Blir sprø av dette :p

Man blir helt tullerusk av denne prøvingen!

Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste, det gikk ikke så bra! Testet idag også, helt blenda
 
noen som ser noe på den øverste ? nederste er el test. 7dpo og ikke så mye håp på denne kant. prøvde ikke særlig denne gang, da vi har hatt noen harde pp og en ma det siste året som har gått.. tør ikke håpe, men mener jeg ser noe selv [emoji848]
IMG_0678.JPG
 
Man blir helt tullerusk av denne prøvingen!

Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste, det gikk ikke så bra! Testet idag også, helt blenda
Ja blir helt sprø av denne testingen! Jeg trodde mensen var på vei og idag har det ikke vært noe, så da lurer jeg enda mer:/ Det beste er jo å vente å se, men det er vanskelig det også.

Det er jo fremdeles tidlig for deg, og hvis mensen ikke dukker opp så er det jo håp :) Forrige gang jeg var gravid så fikk jeg ikke positiv test før en stund etter IKM.
 
noen som ser noe på den øverste ? nederste er el test. 7dpo og ikke så mye håp på denne kant. prøvde ikke særlig denne gang, da vi har hatt noen harde pp og en ma det siste året som har gått.. tør ikke håpe, men mener jeg ser noe selv [emoji848] Vis vedlegget 264737
Ja kan skimte noe men har fått sånne streker på de testene uten å være gravid så jeg stoler ikke på de
 
Back
Topp