IKM uke 27 ☀️

Vurderer å opprette tråd for uke 31 allerede nå [emoji848]

Edit: kanskje ikke så lurt jeg gjør det.. blir muligens offline når jeg er på ferie! Lite dekning der vi skal være
 
Her er forresten dagens test.
20180629_084225.jpg
 
Redigerte testene. Har aldri fått streker på make sure testene, også kommer disse plutselig. Har enda masse murringer, ikke typisk mens murring heller.
aviary-image-1530256751625.jpeg
 
Oi, der er det jo streker! [emoji847] Jeg ser 3. Ser dem tydelig på alle unntatt den øverste.
Den øverste er 10 dpo, de 2 i midten er 11, og den nederste er 12. Men de er jo så svake. Har aldri fått noe skyggestrek på make sure, så aner ikke hva som skjer.
 
Den øverste er 10 dpo, de 2 i midten er 11, og den nederste er 12. Men de er jo så svake. Har aldri fått noe skyggestrek på make sure, så aner ikke hva som skjer.

Da blir dette en spennende helg! [emoji4] Det er vel mulig å få en med skyggestrek, men 3?? Jeg ville tolket dette som gravid og bare ventet på sterkere streker utover.

Jeg fikk jo skyggestrek/svak strek igår men kun blenda idag. Så du ligger bedre ann enn meg! [emoji4]
 
Da blir dette en spennende helg! [emoji4] Det er vel mulig å få en med skyggestrek, men 3?? Jeg ville tolket dette som gravid og bare ventet på sterkere streker utover.

Jeg fikk jo skyggestrek/svak strek igår men kun blenda idag. Så du ligger bedre ann enn meg! [emoji4]
Jo, men er 12 dpo idag, bruker til vanlig og få mens på 13 dpo. Men ff appen endret plutselig EL fra cd 12 til cd 15 i går. Har økt utflod, og alt det som følger med.
 
Nettopp lagt inn en bestilling på 20stk tidligtester. Så snart de er kommet frem tenker jeg det er innenfor å teste. Eggløsning var fredags kveld eller lørdagsmorgen så fremdeles for tidlig.
 
Måtte ta en ny å sette den i rekka, 4 timer siden siste dobesøk. Har ikke redigert bilde.
20180629_145322.jpg
 
Har begynt å spotte her, så da er jeg ute av dansen!
Men jeg har begynt å gå til akupunktur, vært første gang idag!
Så nå skal kroppen styrkes og alt legges til rette for gullegget!!
Er positiv nå, til de neste månedene [emoji2]
 
Back
Topp