IKM uke 27 ☀️

Bare sett meg på tr.
Regner med at det er det som kom. Ble en syklus på 24 dager da.
 
Hurra!! [emoji3]I'm back in the game again!! [emoji3] Etter å ha lest meg litt opp på den litt idiotiske clearblue monitoren. Den kan nemlig vise medium fertilitet i opptil 19 dager etter hverandre, sålenge den ikke får målt høy. Jeg fikk medium 22.juni om morgenen, og målte med cb digital om ettermiddagen fordi jeg vet toppen min er ganske kort. Så da skjønte jeg ingenting når monitoren ikke viste negativ, men fortsatte med medium i dagesvis. Jeg har nok derfor hatt el. 23.Juni (som forventet). Så da er jeg 7 dpo idag!! [emoji3][emoji3] Og plutselig veldig testeklar
 
10 dpo:
IMG_6747.jpg
IMG_6748.jpg
 
På tirsdag har jeg bestilt meg privat time for utredning av habituell abort. Ventetiden hos det offentlige var jo grusom lang..
Er spent, håper at de finner noe som er lett å fikse!
 
Jeg skulle ikke teste igjen før imorgen siden dagens dpo 10 var blenda.

Sååååå jeg testet like godt 5 ganger til idag isteden... [emoji849]

Testetøs
:pJeg er 10 DPO på tirsdag. Litt tidlig å sette i gang med første testen 8 DPO.
 
Var det noe på de testene da?

Nei [emoji20]

Har alltid testet positivt første gang 9 eller 10 dpo både med barna mine og når det gått galt. Satser på at egget festet seg litt sent og at jeg får en hyggelig overraskelse. :) Langt fra gitt opp. Det har ulmet og murret uavbrutt siden 4-5 dpo så noe er eller har vært på gang tenker jeg. Håper på førstnevnte
 
På tirsdag har jeg bestilt meg privat time for utredning av habituell abort. Ventetiden hos det offentlige var jo grusom lang..
Er spent, håper at de finner noe som er lett å fikse!

Jeg har akkurat vært på utredning!
Venter på svar på prøvene..
Vår tur neste gang [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Lille lykke - pp1 - B5 - el 23.06 - ikm 03.07 i følge Ovia, men tipper det blir forskjøvet pga sen el).
 
Back
Topp