IKM uke 27 ☀️

Og idag 11 dpo var den plutselig positiv! [emoji28]

Svak men tydelig, rosa og fin i virkeligheten.

Tror jeg skalv så mye at mobilen ikke klarte å fokusere helt.
IMG_3559.JPG
 
Og idag 11 dpo var den plutselig positiv! [emoji28]

Svak men tydelig, rosa og fin i virkeligheten.

Tror jeg skalv så mye at mobilen ikke klarte å fokusere helt. Vis vedlegget 265094

Wow, gratulerer sååå masse :Heartred
Så deilig og få positiv plutselig etter negativ, noen ganger trenger kroppen bare litt tid :)
 
Blenda i dag også, 9dpo :(

Kroppen viser masse tegn, stikninger og masse murringer siden dpo 3-4 og generelt en rar følelse i magen, men ingen positiv test foreløpig!
Fortsetter og teste,men kjenner jeg blir mer og mer sikker på at det ikke har klaffet :arghh:
 
Jeg har akkurat vært på utredning!
Venter på svar på prøvene..
Vår tur neste gang [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Krysser fingrene for at det snart klorer seg noen fast hos oss! <3
Kjenner at jeg gruer meg litt :/
Men greit å få ett svar, om det er noe en kan gjøre eller om en bare er uheldig..
 
Huff. Jo fler dpo jeg kommer jo mer spennende er det å teste, men blir like skuffa og samtidig gira fordi jeg tror det er noe der. Disse forbanna skyggene altså.. Håper den utvikler seg til noe mer, selv om jeg tviler.. Mensmurringer nå[emoji20] Vil så gjerne at det skal være vår tur snart...
 
Huff. Jo fler dpo jeg kommer jo mer spennende er det å teste, men blir like skuffa og samtidig gira fordi jeg tror det er noe der. Disse forbanna skyggene altså.. Håper den utvikler seg til noe mer, selv om jeg tviler.. Mensmurringer nå[emoji20] Vil så gjerne at det skal være vår tur snart...

IMG_0805.JPG
dagens skyggetest... ser noe om jeg snur og vender mye på den nederste..
 
Vis vedlegget 265107 dagens skyggetest... ser noe om jeg snur og vender mye på den nederste..
Jeg har akkurat de samme testene som deg, bestilt fra wish. Opplever det samme som du med den grønne, at jeg har opplevd hver pp nå at ser noe svakt og særlig om jeg snur og vender på den. Skikkelig frustrerende altså!! Tror ikke jeg blir å kjøpe dem flere ganger. Krysser fingrene for at det blir en sterk og fin strek hos deg snart [emoji177]
 
12dpo. Tok 25ml test i dag, og fikk sterkare strek på den enn tidlig testen!
Men eg syns fortsatt strekare er veeeeldig svake..
Håpar det er ein spire som klorer seg fast! [emoji172] [emoji120]

20180701_105851.jpg
 
10dpo, og synes jeg ser strek i dag også (i går var det tidligtest, disse er 25mlU)! :nailbiting: Usikker på om det er noe farge i disse.. Ser dere noe? :angelic:
 

Vedlegg

  • 20180701_111027.jpg
    20180701_111027.jpg
    463,7 KB · Visninger: 85
Back
Topp