IKM uke 27 ☀️

12dpo. Tok 25ml test i dag, og fikk sterkare strek på den enn tidlig testen!
Men eg syns fortsatt strekare er veeeeldig svake..
Håpar det er ein spire som klorer seg fast! [emoji172] [emoji120]

Vis vedlegget 265125
Jeg ser helt klart strek til deg også!! Åh, dette er så utrolig spennende!! Krysser alle fingre for at vi begge kan ha en fantastisk marsspire :Heartred
 
Woho, økning fra i morges! På fire timers urin! Dette ga meg litt håp!
IMG_6780.jpg
 
Bah. Fra å ha fått et sent kryss til at krysset ble tatt vekk igjen, antar jeg at jeg ikke har hatt el denne mnd. Venter på tanta i slutten av uka daaaa.
 
Jeg har akkurat de samme testene som deg, bestilt fra wish. Opplever det samme som du med den grønne, at jeg har opplevd hver pp nå at ser noe svakt og særlig om jeg snur og vender på den. Skikkelig frustrerende altså!! Tror ikke jeg blir å kjøpe dem flere ganger. Krysser fingrene for at det blir en sterk og fin strek hos deg snart [emoji177]

Huff ja... Det blir vel det på de alle kanskje.. Får kjøpe noen andre[emoji173]️ Anbefaler du noen?
 
Jeg ser helt klart strek til deg også!! Åh, dette er så utrolig spennende!! Krysser alle fingre for at vi begge kan ha en fantastisk marsspire [emoji813]red
Ja, eg er glad eg hadde ulike typar tester liggande. Babyplan som eg har stolt mest på viser seg å gi minst utslag med meg..[emoji20]
Håpar berre TR held seg vekke.

Har lyst å bestille legetime allerede, for henvisning til TUL.
Fikk påvist BO og MA i mars, i veke 11+6. Nektar å gå gjennom det igjen. Skal ha UL i veke 6 for å sjå om det er hjerteslag!
Men å bestille legetime før IKM ser nok legen min på som tullerusk [emoji85]
 
Ja, eg er glad eg hadde ulike typar tester liggande. Babyplan som eg har stolt mest på viser seg å gi minst utslag med meg..[emoji20]
Håpar berre TR held seg vekke.

Har lyst å bestille legetime allerede, for henvisning til TUL.
Fikk påvist BO og MA i mars, i veke 11+6. Nektar å gå gjennom det igjen. Skal ha UL i veke 6 for å sjå om det er hjerteslag!
Men å bestille legetime før IKM ser nok legen min på som tullerusk [emoji85]
Det er vel litt individuelt på selve testen også - for vor sterkt de slår ut. Babyplan vil sikkert også slå sterkere ut snart!

Forstår veldig godt bekymringen din, håper virkelig du får god oppfølging denne gangen:Heartred

Kan vel hende legen ikke blir veldig fornøyd før du passerer ikm nei! Hviken dag har du ikm? Jeg har på tirsdag (har ikke veldig lang lutealfase), krysser alle fingre for at tr holder seg borte hos oss begge!
 
Det er vel litt individuelt på selve testen også - for vor sterkt de slår ut. Babyplan vil sikkert også slå sterkere ut snart!

Forstår veldig godt bekymringen din, håper virkelig du får god oppfølging denne gangen[emoji813]red

Kan vel hende legen ikke blir veldig fornøyd før du passerer ikm nei! Hviken dag har du ikm? Jeg har på tirsdag (har ikke veldig lang lutealfase), krysser alle fingre for at tr holder seg borte hos oss begge!

Ja, skimter heldigvis noko på babyplan sine, men det er svaaakt!

Veit ikkje kor lang lutealfase eg har, men er 14 dpo på tirsdag. Så trur eg bestiller legetime til torsdag eller fredag. Har desverre fullt opp man-tors neste veke, og tenker fredagen når eg forhåpentligvis er 5+3 er litt seint. Slike henvisninger brukar ta tid. Spesielt no i ferietider..
 
Hei.

Er litt usikker på hvordan dette funger men prøver...
Hva står alle forkortelsene for? Svarer på det jeg vet :)

Jente_38 EL: 22.06 IKM: 06.07
 
Ja, skimter heldigvis noko på babyplan sine, men det er svaaakt!

Veit ikkje kor lang lutealfase eg har, men er 14 dpo på tirsdag. Så trur eg bestiller legetime til torsdag eller fredag. Har desverre fullt opp man-tors neste veke, og tenker fredagen når eg forhåpentligvis er 5+3 er litt seint. Slike henvisninger brukar ta tid. Spesielt no i ferietider..
Det høres ut som du har en god plan!! Dersom tr ikke kommer på tirsdag, og testene fortsetter å øke, tenker jeg å ringe å bestille time i slutten av uken. Jeg går på noen medisiner som må følges tell opp, både led grunnlag i meg og baby.
 
Det høres ut som du har en god plan!! Dersom tr ikke kommer på tirsdag, og testene fortsetter å øke, tenker jeg å ringe å bestille time i slutten av uken. Jeg går på noen medisiner som må følges tell opp, både led grunnlag i meg og baby.
Då satsar vi på at testene våre aukar, tr held seg vekke eit års tid, og legetime i slutten av veka på oss begge [emoji6]

Litt artig. Eg kjenner deg jo overhodet ikkje, men du er en eg har lagt merke til her inne siste månadane. [emoji4]
 
Hei.

Er litt usikker på hvordan dette funger men prøver...
Hva står alle forkortelsene for? Svarer på det jeg vet :)

Jente_38 EL: 22.06 IKM: 06.07
Velkommen hit!
IKM - ikke-kommende mens (den dagen du ville fått mensen om du ikke blir gravid)
TR - tante rød (altså mensen)
EL - eggløsning
PP - prøveperiode (hvilken sykel)
B - barn - hvilket barn du prøver på
 
Då satsar vi på at testene våre aukar, tr held seg vekke eit års tid, og legetime i slutten av veka på oss begge [emoji6]

Litt artig. Eg kjenner deg jo overhodet ikkje, men du er en eg har lagt merke til her inne siste månadane. [emoji4]
Håper så virkelig det for oss begge :Heartred Ja, det er underlig, for jeg har lagt merke til deg også!
 
Fordi jeg kjeder meg og egentlig skal sove.
Ser vi noe her eller er det bare mitt super-overutviklede streksyn som vil se noe som ikke er der?
Image1530482441.015355.jpg
Image1530482447.349499.jpg

[emoji85] later som om dette er helt normalt.
 
Back
Topp