IKM uke 27 ☀️

Ser dere noe her? Skjønner ikke hvor alle disse symptomene kommer fra. Kvalme bølger, skikkelig snart kommer mens smerter, men kun i bølger. Vondt i korsryggen, og en slik stikking i underlivet. Ser noe selv, men så usikker på om det er skygge.
aviary-image-1530193332194.jpeg
Negative%20Image_1530193276472.jpg
 
Ja blir helt sprø av denne testingen! Jeg trodde mensen var på vei og idag har det ikke vært noe, så da lurer jeg enda mer:/ Det beste er jo å vente å se, men det er vanskelig det også.

Det er jo fremdeles tidlig for deg, og hvis mensen ikke dukker opp så er det jo håp :) Forrige gang jeg var gravid så fikk jeg ikke positiv test før en stund etter IKM.

Ja, får bare vente å se! Ikke så mye annet å gjøre!! Sist gang testet jeg ikke før CD28, burde vært like flink denne gang [emoji23] helt blenda test, men kjenner på symptomer likevel!
 
Dere ser noe her, sant? Jeg mener streken ser rosa ut mer enn grå. Men mulig det er fordi jeg vil se det? Er RFSU Test Ofte kjent for skyggestreker? :/

8 dpo
IMG_3526.JPG
 
Dere ser noe her, sant? Jeg mener streken ser rosa ut mer enn grå. Men mulig det er fordi jeg vil se det? Er RFSU Test Ofte kjent for skyggestreker? :/

8 dpoVis vedlegget 264783
Ser streken ja, men slike streker fikk jeg på disse testene forje pp uten å være gravid, så hadde ikke stolt på denne.
 
Øverste som står 7 på ble tatt på kvelden. Nr 8 i morges og 8K i kveld.. lenge leve skygge [emoji23]
IMG_6670.jpg
 
Nå er det ikke lenge til uke 27! Håper å se mange flotte positive tester her inne iløpet av neste uke! Det klaffet ikke for meg denne mnd, men jeg heier fortsatt på dere [emoji1319][emoji177]
Tror løpet er kjørt her også, så håper resten av gjengen får positive tester.
 
Jeg hadde tenkt og teste i morgen, men tror jeg venter til lørdag, da er jeg 8dpo, er så sinnsykt redd for blendatest og at det er for tidlig og jeg blir unødvendig skuffet.
Har fortsatt murringer og stikninger, men kan være kroppen lurer meg :yuck:

Håper vi får masse positive tester i dagene fremover!! :Heartred
 
Jeg hadde tenkt og teste i morgen, men tror jeg venter til lørdag, da er jeg 8dpo, er så sinnsykt redd for blendatest og at det er for tidlig og jeg blir unødvendig skuffet.
Har fortsatt murringer og stikninger, men kan være kroppen lurer meg :yuck:

Håper vi får masse positive tester i dagene fremover!! :Heartred

Har også murringer og stikkinger, har hatt det siden rundt CD15. Vet snart ikke hva jeg skal tolk det som. Har allerede brent sv et par tester, nå blir det å holde seg til i morgen eller søndag :)
 
Fortsatt blenda test, og nå har jeg tatt tidlig test! Vet at håpet er ute, men blir liksom litt skuffet likevel! Nå må bare tr komme!! Kan godt få tr idag liksom [emoji23]
 
Kun en skygge strek idag å, så da er det kun å handle inn til tr å vente.
 
Back
Topp