IKM uke 27 ☀️

Jeg måtte ta en test i dag selv om jeg er bare 9 dpo, og jeg kunne skimte en strek! Det har aldri skjedd meg før,men er redd for at det er skyggestrek eller at jeg innbiller meg det. Jeg tar nok en test i morgen tidlig også og krysser fingrene for at den er positiv :D
 
Jeg måtte ta en test i dag selv om jeg er bare 9 dpo, og jeg kunne skimte en strek! Det har aldri skjedd meg før,men er redd for at det er skyggestrek eller at jeg innbiller meg det. Jeg tar nok en test i morgen tidlig også og krysser fingrene for at den er positiv :D
Herlighet så spennende disse dpo dagene er!! [emoji3] Krysser fingrene for sterkere strek imorgen[emoji4]
 
Jeg måtte ta en test i dag selv om jeg er bare 9 dpo, og jeg kunne skimte en strek! Det har aldri skjedd meg før,men er redd for at det er skyggestrek eller at jeg innbiller meg det. Jeg tar nok en test i morgen tidlig også og krysser fingrene for at den er positiv :D

Har du bilde? :D
 
Jeg måtte ta en test i dag selv om jeg er bare 9 dpo, og jeg kunne skimte en strek! Det har aldri skjedd meg før,men er redd for at det er skyggestrek eller at jeg innbiller meg det. Jeg tar nok en test i morgen tidlig også og krysser fingrene for at den er positiv :D

Oi så spennende!!!
Spent på hva testen i morgen viser!
 
Jeg skal teste meg på fredag, og dagene går sååå sakte!!!
Mannen har ikke ferie heller, så vi kan liksom ikke finne på noe spesielt heller, meg og ungene, ikke har jeg lappen heller :hilarious:, så dagene går enormt sakte!!!
 
Prøver å legge til bilde men får det ikke til :/ Tror ikke det syntes så godt på bildet heller men. Er spent på testen i morgen! Håper den ikke er helt blank da
 
Dagens. Vet ikke helt hva jeg tror. Venter enda på nye tester,som jeg vet er tidlig tester.
20180627_073913.jpg
 
Fikk make sure testene idag. Ikke mye å skryte av akkurat.
20180627_121353.jpg
 
Bare 7 dpo idag men testetrangen tok over, til tross for at jeg lovet meg selv å vente til fredag [emoji849]

Det er noe der, men om det er skygge eller bebi får vi ikke vite før mot helgen tenker jeg. [emoji31]

RFSU tidlig test. Demontert. Midt på dagen-urin
IMG_3500.jpg
 
Last edited:
Back
Topp