IKM uke 27 ☀️

Håper kvalmen er et godt tegn - og at der nå er en spire som holder klamrer seg fast [emoji813]red
Det håpar eg og!
Har som sagt veldig trua.
Godt med aksjer og grapefruktjuice fram til EL. Har nesten kutta ut koffein, drikk ingefær-te for auka blodsirkulasjon og et ananas til tunga blir sår [emoji85]
Heilt tussete [emoji23] [emoji23]
Kjenner eg må senke fallhøgda før eg testar! [emoji28]
 
Det håpar eg og!
Har som sagt veldig trua.
Godt med aksjer og grapefruktjuice fram til EL. Har nesten kutta ut koffein, drikk ingefær-te for auka blodsirkulasjon og et ananas til tunga blir sår [emoji85]
Heilt tussete [emoji23] [emoji23]
Kjenner eg må senke fallhøgda før eg testar! [emoji28]
Høres ut som du har gjort alt du kan!

Her er også godt med aksjer lagt inn, og grapefruktjuice ble drukket i store mengder frem til el. Så føles meg også veldig optimistisk! Er nok sant som du skriver at det kan være lurt å senke forhåpningene litt opp mot testingen! Jeg kjenner allerede på masse symptomer som selvsagt er innbilte (siden det er alt for tidlig for gravidsymptomer)!!
 
Sånn sett er eg ikkje sikker kor mange dagar dpo eg har IKM. Er første periode på mange år at eg har testa etter EL.

Men eg går utifrå at den er 14 dagar då.
Eg har litt lenger syklus enn snittet, men det er fordi EL er omkring CD20 (heller enn snittet CD 14). Har lest at det stort sett er perioden fram til EL som gir utslag på sykluslengde, at det er meir "fast" fram til IKM.
Så får berre sjå :)
Vil jo uansett ikkje gi utslag på graviditet, nei, så lenge perioden er "passe". [emoji4]
Jeg har også lengre sykler enn normalt. Eggløsning kom rundt CD 24. Kjedelig å måtte vente så lenge. Krysser fingrene for at spiren din sitter denne runden!
 
Håper make sure testene kommer idag. Likte ikle disse testene.
20180625_075550.jpg
 
Krysser fingrene! Men har mistet mye håp nå :/ føler selv jeg kan skimte en strek av og til, men er nok bare ønskestrek [emoji23]
Jo, man mister litt håp når man får negativ test, selv om det er alt for tidlig å få positiv [emoji14]mistet også håpet idag, selv om jeg synes jeg kan skimte en skygge på testen [emoji14]
 
11 DPO og antydning til skygge på babyplan. Har hatt blenda på de frem til nå så jeg hååååper dette ikke er tull fra testen sin side :(
 
Høres ut som du har gjort alt du kan!

Her er også godt med aksjer lagt inn, og grapefruktjuice ble drukket i store mengder frem til el. Så føles meg også veldig optimistisk! Er nok sant som du skriver at det kan være lurt å senke forhåpningene litt opp mot testingen! Jeg kjenner allerede på masse symptomer som selvsagt er innbilte (siden det er alt for tidlig for gravidsymptomer)!!
Må fortelle meg sjølv at det kanskje ikkje gikk, fordi sånn og sånn.

Heldigvis kan eg ha i bakhovudet at termin nærare juli er bedre mtp jobb (Skal vere kontaktlærar for 2.kl, så er best for dei om eg held ut heile året). Det er einaste "positive" eg kan finne.

Eg hadde virkelig ikkje tenkt at gutten skulle bli 4år før han blir storebror! Vi planla 2+ [emoji85]
Og det hadde vore deilig å fått bruke sommarferien no på første del av svangerskapet, tidlig UL osv [emoji120]

Hadde vore stas om vi begge havna i mars-gruppa [emoji3] [emoji7]
 
Blir en spennende uke for oss jenter :happy:

Jeg hadde El på torsdag eller fredag og har siden i går kjent på rare følelser i magen og mens murringer i rykk og napp,er så spent på og ta test at jeg holder på og gå ut av mitt gode skinn :wacky:
Men jeg må pent smøre meg med tålmodighet 4-5 dager til :p
 
Mistet håpet så jeg bestilte tester til neste syklus, tidlig tester [emoji1305] selv om det er veeeldig tidlig enda!
 
Blir en spennende uke for oss jenter :happy:

Jeg hadde El på torsdag eller fredag og har siden i går kjent på rare følelser i magen og mens murringer i rykk og napp,er så spent på og ta test at jeg holder på og gå ut av mitt gode skinn :wacky:
Men jeg må pent smøre meg med tålmodighet 4-5 dager til :p

Så spennende :) Blir gøy å se om det blir en positiv test om noen dager da :)
 
Back
Topp